Är detta ok? Kan knappt andas!
jag hoppas vid detta laget att du åkte till sjukhus och fick vård? att hamna i koma är inte så spännande.
jag hoppas vid detta laget att du åkte till sjukhus och fick vård? att hamna i koma är inte så spännande.
jag har 5.a på katter och pollen (5.a är högsta man kan få = dödligt allergisk) därför har jag alltid min medicinesiär med mig utom på gymmet men där får inga pälsdjur vistas.
i min necisär så har jag adrenalinspruta, astmaspray (både min dagliga och akutmedicin), veckans medicin i en liten dosett, kortisontabletter, extra allergimedicin, extra medicin mot min ibs, nässpray mot allergin samt ögondroppar mot allergin.
jag är dessutom allergisk mot hasselnötter, vilket inte är konstigt eftersom det är en korsallergi för björkpollen som jag också har en 5.a på. jag är aldrig omedicinerad. i min morgonranson av mediciner finns alltid allergitablett. på vintern 1 st för att vi bor i ett område med mkt katter och på sommaren tar jag 4 st/dag för katterna (kattallergen är dessutom luftburet = jag behöver inte ta på en katt för att få en allergisk reaktion), och för björkpollen och sen gräspollen.