• Rak banan

Jag hatar julklappsspelet

Det är bara att läsa hälften av alla just nu aktiva trådar på FL för att se att julklappar tar fram det värsta i människor. 

• Rak banan
    Anonym skrev 2012-12-26 21:29:50 följande:
    ha ha i vår familj skulle du dö ts! 

Vi kör julklappsspelet som ren plojgrej och vi försöker bräcka varandra i att hitta den mest smaklösa presenten någonsin. 
    Maxbeloppet är en 100-lapp.  Min mamma vann i år genom att hon fick en trädgårdstomte i betong. Ohyggligt ful och snortung och den passar ingenstans. Vi skrattade så vi tjöt.  Själv hamnade mitt inköpta barnparaply med Barbie hos min svägerska.
    Vad skönt det är med folk som du bland alla dessa skitnödiga kärringar! Skål

• Rak banan
    Anonym (Alexandra) skrev 2012-12-26 21:32:56 följande:

Vart är det tänkt att folk ska ha alla dessa hemska saker?
    Spelar det någon roll?

• Rak banan
    Anonym (Alexandra) skrev 2012-12-26 21:37:49 följande:

Ja faktiskt. Om de bara ska slängas är det bara slöseri på pengar och material. Samlar de damm i en låda eller ett förråd lika så. Ser inte syftet med att tävla om vem som kan köpa fulaste saken. Vem vill ha just den saken?
    Jag tycker du ska läsa inlägget igen.
    Tydligen betyder inte "jagmåstehanågothysteriken" något för anonym och dennes familj, så dom har valt att göra något kul utav det.

• Rak banan
    Anonym (Alexandra) skrev 2012-12-26 21:46:09 följande:
    Så ingen ser någonting fel med att köpa saker bara för att de är fula, fullt medveten om att ingen kommer vilja ha dem?
    Men plocka ut pinnen nu.

Julen är över och du kan bitcha vidare nästa.
Svar på tråden Jag hatar julklappsspelet