• jossposs

Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?

Hej hej! Nu är julafton över och även snart juldagen. Åt inget skräp igår, men idag har jag tryckt i mig så det sprättar ur öronen. Behöver därför avsockra mig ett tag nu. Bra mat, motion och vågen fortsätta nedåt, heja heja! Nu kör vi, sockerfritt från i morgon bitti och januari ut, onödigt att vänta på nya året! Tänkte tillåta mig sockerfria tuggummi men inget fika,godis,chips,eller skräp! Tänkte tre kilo ner innan januari e slut! Här kan vi stöta, blöta, ge tips , råd, peppa varandra

• Svar på tråden Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?
  • jossposs

Ja men såklart de e ok att förbereda sig mentalt nu några dagar., bara ni kommer hit första jan Jag hadecsocjerfritt hela november, jobbigt men jäkligt bra,. Det har varit sådär nu i dec,... Men träningen har varit bra iaf. Har gått ned drygt 4 kilo, åtta kvar , vill ha bort dem till 1 april, de måste gå. Återkommer med vikt på måndag, då kan vi göra en lista på oss !

• jossposs
    Lillaliten skrev 2012-12-25 23:13:07 följande:
    Jag e på! Rekomenderar verkligen fitness fighten, körde en månad tidigare å vart jättenöjd, inga soppor utan riktig mat, å sockersuget försvinner! :)

Hm, detta låter intressant, måste nog kika vad de är
Svar på tråden Sockerfritt från nu och januari ut! Vilka e med?