• Anonym

När ska det här gräsligt fula stuprörsmodet ta slut??!!!

Hej!

Min kropp tillhör en "kategori" av kroppar som inte passar i dessa stuprörs-byxor som verkar vara den enda sorts byxor som går att finna i klädbutikerna nu gör tiden.

Jag blir sååå frustrerad! Jag anser att stuprör bara passar en väldigt smal och lång tjej. Har man minsta lilla hull - vart det än må vara - så framhävs detta ytterligare i stuprören och det blir extremt osmickrande för figuren!!

Hur i all sin dar kunde detta bli modernt över huvud taget!!? Jag fattar det inte!!

Jag vet att man kaaan få tag på andra sorters byxor - om man anstränger sig lite. Men urvalet är verkligen jätte dåligt!!

Dessa smala byxor över vader och vrister har varit mode väldigt länge nu. Någon som vet om eländet är på väg att försvinna snart???? Kollade lite på vårens mode härom dagen med hopp om förbättring. Men ICKE då! Stuprören fortsätter regera! F-N!!!

• Svar på tråden När ska det här gräsligt fula stuprörsmodet ta slut??!!!
  • Katitziii

Förstår vad du menar, dock har jag själv inte så mkt hull och tycker stuprörsbyxorna är så sjukt snyggt. Tror nog det kommer ta väldigt lång tid innan de försvinner.

• Orcha

Kjol, klänning är bra alternativ annars.

Jag har aldrig blivit sviken av mitt täcke. I <3 täcke.
  • Butterflie

Stuprör är snyggt på smala långa kvinnor, men även jag saknar de snygga stretch jeansen med raka eller lite utsvängda ben.. Är så kallt att gå i tights på vintern (även den tjockare modellen).

• Bosco

Ett tips! Jag köpte stretchjeans på Lindex med boot cut, tror modellen heter Base. Fanns upp i stora storlekar. Tycker dom sitter jättebra :)

• Zizzy Zimsson

Jag har slutat bära byxor helt. Det är enbart klänningar och kjolar som gäller. Både bekvämt och snyggt!
    Klänningar och kjolar finns i alla möjliga längder och modeller. 

• Anonym
    Katitziii skrev 2012-12-26 07:37:46 följande:
    Förstår vad du menar, dock har jag själv inte så mkt hull och tycker stuprörsbyxorna är så sjukt snyggt. Tror nog det kommer ta väldigt lång tid innan de försvinner.

Usch då! Hoppas verkligen du har fel! :/
  • Anonym
    Orcha skrev 2012-12-26 07:39:07 följande:
    Kjol, klänning är bra alternativ annars.

Ja visst men jag trivs bäst i byxor och även om man kan ha något under så är det inte så praktiskt i vintertider!
  • Anonym
    Butterflie skrev 2012-12-26 07:46:26 följande:
    Stuprör är snyggt på smala långa kvinnor, men även jag saknar de snygga stretch jeansen med raka eller lite utsvängda ben.. Är så kallt att gå i tights på vintern (även den tjockare modellen).

Ja det är just det att det saknas bra alternativ den här tiden på året!
  • Orcha
    Anonym skrev 2012-12-26 08:23:45 följande:

Ja visst men jag trivs bäst i byxor och även om man kan ha något under så är det inte så praktiskt i vintertider!
    Nä, funkar sådär i pulkabacken Flört
    Jag har aldrig blivit sviken av mitt täcke. I <3 täcke.
  • Anonym
    Bosco skrev 2012-12-26 08:10:07 följande:
    Ett tips! Jag köpte stretchjeans på Lindex med boot cut, tror modellen heter Base. Fanns upp i stora storlekar. Tycker dom sitter jättebra :)

Åh vad bra! Ska kolla efter dem!

Jag har förvisso strl 36-38 så jag är egentligen inte så stor. Men det hull jag har sitter väldigt osmickrande och framhävs verkligen av stuprör. Att jag har oproportionerligt smala vrister och små fötter jämfört med resten av kroppen, gör inte saken bättre!!
Svar på tråden När ska det här gräsligt fula stuprörsmodet ta slut??!!!