• Anonym

Letar efter äldre porrfilm.Någon som vet filmtitlen?

Har en film jag minns så väl,trots att jag inte sett den på minst 20 år.
    Filmen börjar i ett stort vitt hus.
    Sen så är det en kille som sätter på allt han kommer över,mor,dotter husfolk osv.
    Det finns en underbar scen där han sätter på dottern i stallet.Scenen börjar med att ha slickar henne.En häst blir så tokig att den sparkar upp sin båsdörr o rymmer.
    Även 2 tjejer har sex i stallet efter att de sökt skydd från regnet.
    Dessa två tjejerna har även sex ute på en äng under en ridtur med hästar.
    Två tjejer har också sex på en brygga vid en sjö.
    Mamman i familjen är lite pryd/osäker o henne slickar henne så hon skriker.
    Minns inte så mycket mer av filmen mer än att *kåtvarning*.Den är från 80-talet o kåtbocken/killen är ljushårig.
    Vet någon o kan skicka länk?

• Svar på tråden Letar efter äldre porrfilm.Någon som vet filmtitlen?
  • Anonym

Jag letar lite åt dig, det var spännande :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-27 00:52:36 följande:
    Jag letar lite åt dig, det var spännande :)
    Har letat länge så skulle du hitta den skulle du göra en sugen tjej glad. Flört
  • Anonym

Jag och min kille är rätt duktiga på porr, vi ska försöka hitta den.
    Du har ingen mer info, utseende eller så på tjejerna.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-27 01:01:29 följande:
    Jag och min kille är rätt duktiga på porr, vi ska försöka hitta den.
    Du har ingen mer info, utseende eller så på tjejerna.
    Tjejerna som har sex med varann är blondiner.
    Dottern är mörkhårig.
    Den äldre modern är blond.
    Killen är blond o välutrustad.

Scenen där han sätter på modern, börjar med att det börjar att grälas vid middagsbordet ,varav modern går ut o då kommer killen efter med en lykta.O efter att ha tröstat/pratat med henne en stund,tar han henne i handen o går till sängs.Mitt i slickningen tystar han henne för att inte väcka resten utav huset.

Scenen med dottern i huset börjar med att han sitter bland höbalar o lagar nått,tror jag, o då sätter hon sig på en bal ovanför honom o särar på benen o frågar om hennes f*tta skulle duga åt honom.Hon har sett honom ha sex med en annan tjej.Minns inte vad det var för scen.

Tjejerna tar en ridtur o stannar till i en hage så att hästarna får vila.Där sätter de sig på en filt o pratar till en början.

Tjejerna på bryggan tror jag handlar om att någon av dem ska åka hem långt därifrån eller något sånt.

• Anonym

Det går inte så bra men vi letar vidare, men jäklar vad kåta vi blir av all porr nu :D

• Anonym

Tyvärr ts det går inte så bra med sökandet :(

• Anonym

En fråga, vad det är analsex med i någon av scenerna?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-27 02:06:20 följande:
    Det går inte så bra men vi letar vidare, men jäklar vad kåta vi blir av all porr nu :D
    Att förena nytta med nöje är ju inte helt fel Flört
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-27 19:45:08 följande:
    En fråga, vad det är analsex med i någon av scenerna?
    Är inte säker,men jag tror det var en dubbelmacka i.Fast jag kan ha fel.Det är ju en massa år sen jag såg filmen.
    Funderade på om det var 80-tal eller tidigt 90-tal.Tjejerna var iaf fortfarande håriga. 
  • Anonym

Det var en riktig klurig uppgift att hitta den alltså!
    Min kille tyckte det var svårsökt eftersom ord som mother daughter ger så många träffar. Men vi har sett flera sexscener i stall nu :) Men ingen som passar din beskrivning. Min kille funderade lite på om det kan ha varit en Roccofilm du sett. Kan du inte googla på Rocco och säga om du känner igenom honom?

Men tack för att du fick oss att börja leta, har kommit på hur härligt det är med 80-talsporr :D
    Tjejerna var så snygga med lite hår och alla härliga 80-tals kläder och underkläder.
    Har hittat ett par riktiga härliga filmer vi ska kolla upp nu :)

Svar på tråden Letar efter äldre porrfilm.Någon som vet filmtitlen?