Munkpeppar?

Varför inte förhoppningar? Spännande att köra på MP, hoppas du får en rejält positiv effekt. Var för vill du testa? Själv har jag bim helgen innan alla hjärtans dag. Har bara ätit MP en cykel från cd+5 och så tog jag en halv tablett i två dagar efter äl - kände inte för att sluta så abrupt.. Men jag tycker att det har känts bra. Ska absolut köra på nästa cykel igen (eller, jag hoppas ju att jag inte ska behöva äta det alls igen
Har försökt i 5 år, fick missfall för 2 år sedan och påbörjade utredning i nov, som förra veckan gav beskedet att mina äggstockar är på väg att lägga av och att mitt låga amh värde troligen är anledningen till att jag inte blir gravid.
Så nu hoppas jag att jag kan höja värdet, ev bli spontant gravid eller bara öka möjligheterna att lyckas med IVF :) Förbättra äggkvaliten är jag också intresserad av, vet inte om MP kan hjälpa där dock :) Ska också ta D3 vitamin och tar multikvinna och har slutat röka. Så nu ska jag antingen bli gravid eller öka mina chanser med IVF!
Har inga förhoppningar eftersom det knappt hänt nåt på så lång tid, men lite hopp finns ju då det är försök 3 sen spolningen :)