Munkpeppar?
Jag satt och funderade på om det faktiskt var jag som startat denna tråd haha! Vi har också försökt i 18 månader och igår damp munkpepparen ner i brevlådan, dock i tablettform.
Jag satt och funderade på om det faktiskt var jag som startat denna tråd haha! Vi har också försökt i 18 månader och igår damp munkpepparen ner i brevlådan, dock i tablettform.
Bim om 11 dagar...
Elliew86, har du i tablett eller flytande form? Jag köpte tabletter men nu vet jag inte hur många jag ska ta per dag :)
Tack för infon! En tablett dagligen med start om tio dagar :)
aaa653 tempat du varje månad och är duktig på att läsa av kurvor? Jag har tagit tempen i två månader nu och den ena månaden är inte lik den andre. Är lite orolig för att jag inte har ägglossning öht.
Va konstigt ditt inlägg ser ut aaa653... Det ska bli spännande att prova munkpeppar. För första gången någonsin längtar jag efter mensen, som fö borde vara här nu. Typiskt att den verkar bli sen.
Börjar också känna så tyvärr TS. Igår läste jag att Charlotte Pirelli är gravid, hon har ju precis träffat sin nya kille känns det som. En del har det bra...
:( Vill lyckas. Tänk såhär: idag är kanske första dagen på din graviditet :) Har lyckats: härligt att du hejar på! Ellie: ta med ett test på resan. Förhoppningsvis kan ni fira lite extra på semestern :)
Jag antar att jag har ägglossning nu men jag känner inte av det alls. Tog ett äl-test som visade positivt i förrgår vilket va ca två dagar senare än vanligt (precis som ni har skrivit här i tråden). Jag vill också känna av den! Jag vill veta om jag har äl öht...
(Jag): alla kärlekens dag imorgon ;) Håller tummarna för dig! Jag ska på spolning nästa månad och är faktiskt riktigt nervös inför det...
Hur går det härinne? Det är dags att någon kan bekräfta att munkpepparn fungerar :)
Här blev det inget iallafall. Testade neg imorses. Eftersom jag ska spolas denna månad hoppar jag över munkpepparn en månad.
Grattis Elliew86!!!