• EllieW86

Munkpeppar?

Hur går det för er i den här tråden? Glad äter själv munkpeppar tillsammans med bidrottninggelé, började för en vecka sen. Det är så spännande att följa dem som får plus!

• EllieW86
    Lali82 skrev 2013-01-08 16:34:13 följande:
    Vart beställer ni er munkpeppar i från?

Jag beställde från bodystore.com, riktigt billigt jämfört med hälsokost och apoteket =)
  • EllieW86
    Anonym (Rockit) skrev 2013-01-08 17:23:57 följande:
    Elliew86, har du i tablett eller flytande form? Jag köpte tabletter men nu vet jag inte hur många jag ska ta per dag :)
    Jag har i flytande form, så det är droppar tre ggr om dagen. Det kan du säkert googla på, annars skulle jag ta en på morgonen och en på kvällen. Det kan nog inte skada Glad eftersom det bara är naturläkemedel så skulle i alla fall jag hellre överdosera och det tog sig än att ta för lite.
  • EllieW86
    aaa653 skrev 2013-01-09 21:24:53 följande:
    tack :)

Hoppas såååå mkt att munkpepparn gjort nytta :) 
    Hur länge hade du ätit? Glad
  • EllieW86

För första gången på år och dar kände jag av ägglossningen denna månad efter att ha kört med munkpeppar sen i början av jan sedan mensens första dag i slutet av dec. Nu borde jag ha BIM idag, det är ju lite svårt att räkna ut i och med att mensen varit oregelbunden och så ska vi utomlands imorgon så jag tänkte ifall om jag skulle ta med mig ett gravtest och kolla om några dagar? Hmm..

• EllieW86

Jag har den bara liggandes i en låda i köket, tror inte det är nåt speciellt med hur den ska förvaras.

Tänkte dela med mig av lite hoppfulla kommentarer från bodystore.se där jag beställt min munkpeppar Glad

Anno Marja E, 2012-06-04, 22:47

Jag fick reda på att jag hade dålig äggreserv sant dålig kvalitet på mina ägg under en fertilitets utredning.. Jag skulle precis börja med mina hormoner för att plocka ut ägg på klinik men jag blev otroligt nog gravid.. Jag hade tagit dessa droppar i 2 månader, från dag 1 på mens till ägglossning.. Sista månaden tog jag dubbel dos och en liten krabba klamrade sig fast mina äggstockar var tydligen trötta och slöa och dessa droppar ska tydligen piska igång dom, jag fick en molande känsla av dessa. Jag rekomenderar verkligen detta. Krabban är beräknad 30 november ))

space space Anette Ann-Sofie O, 2012-02-29, 09:47  

funkar detta?

space space Isabelle N, 2010-03-16, 14:31

Jag och min man hade försökt få barn i 18 månader. Vi skulle påbörja en ferilitetsutredning i november månad men beslutade oss för att testa detta månaden innan. jag blev gravid på första försöket! jag drack 20 droppar 3 gånger om dagen från mensen fösta dag fram till ägglossningen. jag rekomenderar verkligen det här till andra barnlösa!

• EllieW86

HELT SJUKT!!! Plus

Jag har ätit Royal Jelly (bidrottninggelé på 1000 mg) sedan i slutet av december/början av januari. Tillsammans med detta har jag även druckit Agnus castus-droppar (munkpeppar) tre ggr om dagen OCH NU HAR JAG EFTER NIO MÅNADER äntligen plussat!! Är heeelt övertygad om att dessa tillskott gjorde sitt! Kände för första gången av ägglossning också några veckor efter att jag började..

Har även ätit extra stark rosenrot (vilken jag inte tror haft nån särskild inverkan då jag ätit den sedan förra mars), t, och multivitamintablett kvinna från Apoteket. Sen har karln fått extra zink och selen i kapslar som även jag tagit för säkerhets skull då det ska vara bra för cellerna på nåt sätt.

Innan jag prövade munkpepparn och bidrottninggelén var mensen så oregelbunden att den kunde vara borta i 2-2½ månad, ingen ägglossningskänning, allt var bara hopplöst. Även om det gått ca ett år så har det ändå känts som en hel evighet när man hoppats så mkt varje månad, men

TESTA DETTA! Ni har inget att förlora Solig lycka till!!

• EllieW86
    Anonym (Rockit) skrev 2013-02-18 20:56:29 följande:
    Hur går det härinne? Det är dags att någon kan bekräfta att munkpepparn fungerar :)
    Och det gör den :D
Svar på tråden Munkpeppar?