Munkpeppar?
Kul Zora6, för mig funkade MP både i januari och februari - gravid två månader i rad och tyvärr även lika många MF. Men i fredags förra veckan drog jag igång en ny kur...så nu håller jag tummarna för både dig och mig
Kul Zora6, för mig funkade MP både i januari och februari - gravid två månader i rad och tyvärr även lika många MF. Men i fredags förra veckan drog jag igång en ny kur...så nu håller jag tummarna för både dig och mig
Pastell1983, jag har passerat 40-års strecket och fick i höstas höra att jag var tvungen att ta hormoner för att alls kunna bli gravid då mina follikar var små. Jag ville istället testa Munkpeppar (eller Agnus Castus som den heter på latin) eftersom det är naturliga örter. Det gick ju finfint Bebisverkstan hade varit öppen i 4 månader innan jag började med Munkpeppar och hade fått en lättare utredning i mars 202.
Tack! Och jag håller tummarna för dig att du har "nybörjartur" till BIM! Uppdatera gärna här inne hur det gått, är ju nyfiken
Nej, det är inte farligt att ta efter ÄL. Det finns de som tar Agnus Castus hela cykeln fram till BIM, men det vanligaste är att man kör fram till ÄL. Munkpeppar är ju ett naturligt tillskott och kommer från ett träd (det trädet har jag som profilbild), så det är inget som är farligt för kroppen. Ja, man ska väl inte överdosera i mängder kanske
Jo, jag känner absolut av ÄL mer då jag tar MP...eller rättare sagt när jag tar MP så känner jag av ÄL (vilket jag annars inte gör).
Men sedan vet jag inte om jag känner något speciellt innan BIM, molvärk då är inget som jag tänkt på just på grund av MP...men de gånger jag känt det är då är det för att jag varit gravid
Jag har läst en del om det och har förstått att dropparna ger mest och bäst effekt. Nu tycker jag dessutom att det är jobbigt att svälja tabletter, så för mig var valet inte så svårt Det blir ju lite mer pyssel med dropparna som man ska värma en kopp vatten till och dricka 3 ggr/dag, sedan finns det de som inte gillar smaken...men viktigt är att man har varmt eller ljummet vatten, jag körde på kallt vatten en gång...och det var inte gott! Så det är bara att du väljer det som du själv tycker känns smidigast och enklast.
Ja, själv är jag just idag på BIM -6. Har kört MP denna cykel och körde Pergotime förra månaden (och förhoppningsvis sitter lite av den effekten kvar fortfarande), så nu får vi se om det ger någon effekt. Är bara lite misstänksam att vi var lite för sent ute med myset, men vi får se när BIM närmar sig...det visar sig då