Inlägg från: Anonym (Vill lyckas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill lyckas)

Munkpeppar?

Hej är på BIM -4 idag å tog ett test som blev minus 😞

• Anonym (Vill lyckas)

Hej BIM -4 idag fick minus på test idag har även känt på min livmodertapp och den känns som att mensen är på väg =( så lyckades inte denna gången heller

• Anonym (Vill lyckas)

Hej är på BIM -2 imorgon , ingen mens än så länge brukar alltid få spotting innan mensen =)

• Anonym (Vill lyckas)

Fast tror att jag får min mens när som helst 😞

• Anonym (Vill lyckas)

Än så länge har mens inte kommit =)

• Anonym (Vill lyckas)

Nja man vill ju veta nu =) testade på BIM -4 men minus så nu väntar jag på mensen

• Anonym (Vill lyckas)

BIM idag ingen mens än men fick littttte lite rosa igår men inget nu =)

• Anonym (Vill lyckas)

Fast tror att mensen kommer i helgen men de är bara vänta och se =)

• Anonym (Vill lyckas)

Kan äl bli senare när man tar mukpeppar ? =)

• Anonym (Vill lyckas)

Ok =)

• Anonym (Vill lyckas)

Usch fick reda på idag att min kompis är gravid som har försökt i ca 4 månader och dom har en dotter på 1,4 år , blev så ledsen önskar att det hade varit jag =( var bara tvungen att skriva av mig lite

• Anonym (Vill lyckas)

Ja får inte ge upp , kämpa ska vi göra =)

• Anonym (Vill lyckas)

Ingen mens än BIM +2 , har kommit lite bruna flytningar så vet inte om jag ska vänta eller om jag ska ta ett test i eftermiddag =)

• Anonym (Vill lyckas)

Nu har min mens kommit =( så idag blir det att börja ta munkpeppar igen

• Anonym (Vill lyckas)

Är det någon som vet om man kan äta munkpeppar och bidrottningsgele ? Hur mycket sex är bäst att ha om mannen har slöa sparmier ? ( vet ej om han har det) =D

• Anonym (Vill lyckas)

Min kropp är lite knäpp just nu har bara fått lite bruna flytningar och väldigt lite rosa men nu har det inte kommit någonting sen på morgonen? =)

• Anonym (Vill lyckas)

Funderar på att testa imorgon eller vänta någon dag? har inget test hemma men lätt att fixa =D jag inbillar mig särket att det är något

• Anonym (Vill lyckas)

vi har inte lyckas än så nu har vi bestämt att vi ska pausa bebisverkstan ett litet tag =)

Svar på tråden Munkpeppar?