Munkpeppar?
Gaaaah så det kniper i mina äggstockar Äl-klet så nog är det dags snart med DAMN det gör ju ONT
Bara jag inte släpper 25 ägg och får fumligare typ
Gaaaah så det kniper i mina äggstockar Äl-klet så nog är det dags snart med DAMN det gör ju ONT
Bara jag inte släpper 25 ägg och får fumligare typ
Eh. Femlingar... DAMN you autokorrekt, fast fumligare vill jag iof inte heller bli...
Har förstått det som så ja, vet ej än för egen del, men var det Har Lyckats som fick lite längre follikelfas? Minns ej..
Själv funderar jag på hur äta mp... Tog från mens +5d och funderar på att fortsätta till äl+5d. Och även följa samma nästa cykel. Tänker att progesteronet ej behövs boostas vid mens, men bättre ge support liten stund efter äl men sluta innan ev befruktat ägg fäster in. Åsikter??
LH-stegring igårkväll men ingen temphöjning i morse, så tror ägget släpper under dagen idag. Äl på mens +13 därmed trots av, finfint!!
Trots ac ska d stå
Vill lyckas; trist
Hahaha, måste bara få roa er lite och säga att när jag skummar tråden läser jag ofta in mitt eget nick som - "smygfis"
Vill lyckas: Hur har det gått??? Håller ju tummarna stenhårt!
Korr: ...Har själv slutat snusa ska det stå
Vill lyckas: ?
Munkpepparbebis: ?
Håller tummarna för er!!!!!
Ego: Fick mer pms-känningar under helgen, senare än normalt. Men ungefär samma som jag brukar ha nu. Tror mensen kommer nästa helg, men känns samtidigt bra att ha AC hemma i skåpet att börja ta när den kommer. Känns som att man i alla fall gör någonting aktivt åt saken då. Ska köpa EPA-glandin också har jag bestämt, känns som ett bra komplement. Tack för det tipset Har Lyckats!!
För egen del blev der nog inget denna månad heller. Så mp-start igen om några dagar.. Ska testa kombo med EPA-glandin nu & hoppas mp börjar ge önskad effekt, längtar efter beeeeeebis!!!!!!!!
Så tråkigt "rubbad" och "J" att ni fått krångel av mp!
Nej jag tror inte heller mp är för alla, men tråkigt som sagt att det blev som ni berättar.
Själv har jag utan mp lite varierande cykel, mellan 26-32 dagar, med lite kort lutealfas (12 dagar) vissa månader utan äl - jag tror själv jag har för lågt progesteron. Och mp har fått mig att få väldigt kännbar äl, på dag 13 respektive 14, samt en lutealfas på 14 dagar prick. Så min cykel har blivit mycket "normal" med mp, trots att den inte var jättekonstig utan. Detta är nu bara min andra månad, men so far so good
MP sägs ju normalisera hormonerna för att få cykeln i balans, men har man redan en normal cykel så är det nog som ni säger mera risker än vinster med att köra på denna "kur", precis som men alla andra "metoder".
Får ni som äter AC & slutar vid äl inte bara mer äl-smärtor/känningar utan även mer molvärk innan bim? Bim -4 och känner motvärk men tror det bara är PMS.
GullpuckotMe, jag åt från ca cd 5-6 till ca 5-6 dagar efter äl. Detta pga att jag tycker att om ac är en progesteron-boost, så behövs det ej vid mens, men desto mer efter äl. Däremot ville jag ej ta det efter att implantationen skulle kunnat ske. Vissa tar hela cykeln. Andra mens-äl, och vissa som mig