Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-24 10:59:56 följande:
Blir mer & mer nyfiken på att testa för det är just det om jag kanske har några ojämnheter i hormonbalansen, hur ska man veta liksom.. Verkligen kul att du har lyckats Jag har redan nu ganska mycket känningar runt ÄL så det borde ju inte vara några fel där kan man tycka.. Men kroppen är en finurlig sak.... Kan man köpa detta på hälsokost eller finns det bara på nätet ?
Nope, det där är inte lätt att veta hur det funkar med hormonerna...en djungel helt enkelt

Jag vet att det finns både droppar och tabletter på nätet, men har även förstått att Skanstulls hälsokost även kan ha dropparna i sin butik (om man nu befinner sig i huvudstaden) och då får mn köra det latinska namnet Agnus Castus för att hitta dem. Kolla med dem om du bor i Sthlm och vill köpa i butik. Vi övriga som bor ute i landet får förlita oss till nätbutikerna, droppar finns i bl.a. Bodystore och tabletter tror jag att t.ex Vitaminbutiken säljer. Sägs också att dropparna är mer effektiva, medan några inte alls gillar smaken på teet som baseras på dropparna. Jag hade inga problem med smaken alls och det funkade ju för mig.