Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

Hittade hit!
    Sitter och spelar onlinespel och kokar datorn.. Sjuk och mens på G.. Det sista är värst!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 10:26:50 följande:
    Förstår det inte häller jag gck upp varje natt för att skissa jag mådde skit varje dag hade molvärk sen efter äl och gc över tideb fick ett + och pang bom kom röbettan fram
    nu blöder jag.
    Men man blr lurad varje månad alltså.
    Men vi flickor ger inte upp sååååå lätt inte    
    Men då får du ju ett missfall nu. Inte mens?
    floppan2008 skrev 2012-12-28 11:07:35 följande:
    CA5 det är väldigt vanligt och kallas genombrottsblödning. Min kompis fick ett + och fick 2 dagar senare en blödning med mörkt blid och klumpar hon var jätteledsen och trodde det var mf. Tog ett test en v senare och det var mkt starkare än det första testet. Hon mådde illa dessutom och kände sig gravid. Gjorde VUL och allt var fint hjärtat slog och blödningen var genombrottsblödning. Hon är nu i v 9 och mår illa och har inte haft mer blödningar.
    Jag hade ju med blödningar med sonen. Tom gynekologen trodde det var ett mf. Men det var det inte, det fanns ett tickande hjärta därinne.

Jag väntar nu på mens. Jag behöver er hjälp nu: Har ju tagit en massa neg tester och tror inte att jag är gravid. Jag hade utslag på ÄLstickan den 13:e. Mao Äl senast 15. Jag gissar mig då till att BIM blir 29:e. Min cykel varierar jag har inte haft koll så noga innan, men nu har den varit 28-30 dagar. När hade ni eg räknat sm BIM? Och, spelar det eg ngn roll för gravtesternas skull? Det BORDE ju var ÄL+14? Sen tänker jag att man KAN ha flera LH stegringar under en cykel va? Jag hade ju inte jättestarkt utslag på stickan... Skulle jag då ha kunnat ha en ¨LH stegrin några dagar senare (hade då en liten liten mini droppe blod i trosorna) Jag trodde då att det berodde på att vi ahde ahft så mkt sex att slemhinnan helt enkelt blödde lite. Ngt som har en aning? För isf skulle jag ju kunna ha BIM några dagar senare än jag tror? Blodet var där ca 17 gissar jag. Vi hade sex 11+13+14+15+17  runt BIM. Innan dess men, men senare blev det dåligt med det förkylningar etc.. Är det någon som har erfarenhet?
    Mår illa och ömma bröst, men det kan ju lika gärna vara PMS. Kan få så ibland. Eller, jag tror inte det är ngt denna gången. Ska satsa på nästa! Har ju betällt massor med ÄL tester nu funderar på att Äl testa en vecka efter första utslaget denna månaden för att se vad som händer?
    Vad tror ni? *HJÄLP* Någon med erfarenhet?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Sanna890 skrev 2012-12-28 06:11:13 följande:
    Då ska man iväg till jobbet och utstå alla som är gravida och ska ha barn i samma veva som vi skulle haft.. :/ så psykiskt jobbigt samtidigt som man skäms för att vara bitter..
    Bitter? Du är LEDSEN och det är tillåtet & normalt. Det betyder ju inte att man missunnar andra deras graviditeter och bebisar för att man själv längtar?

Måste berätta..
    Pre sonen. Tjejmiddag. de andra 3 är gravida. Min "bästis" frågar alla -hur mår din bebis. inkl mig. Jag blev skitledsen, gick på hormonbeh vilket hon VISTE OM! Hon sa även till mig att "slappna av"... Vilket min gynekolog garvade åt lite rått -Det lär inte hjälpa, du måste ha ägglossning.. (hn var då höggravid)
    Skäms inte! JAg har inte riktigt klarat att att förlåta henne detta
  • MissKaos

Fy. Ömma bröst, illamåeende av och till. Jag är ju sjuk (jätteförkyld, haft feber, sonen har haft mkt med magen när han hade detta ont, inte ätit etc) Imorgon BORDE ju vara BIM.

Jag har nu listat ut att alla testerna jag beställde kommer tidigast 2/1 *suck* Verkar inte som om posten har delat ut här idag! *gah* Hon skulle försöka få med dom innan dm tömde lådan igår -då ska dm väl vara framme dagen efter? Kanske ska kolla lådan igen.. Vi hade inte fått någon post, och noll räkningar verkar så himmla osannolikt :-/

• MissKaos

...och DÄR skrev en av mammorna i min "gammla" mammagrupp att henne son ska bli storebror. Tror nu bara det är jag som inte har en nr2... Utom dom då som hade ett el flera barn redan innan (vi träffades här på FL.) Det är såklart skitkul men jag blir AVIS! Jag vill ju med...

Pommac skrev 2012-12-28 21:19:06 följande:
    Usch, det låter inge kul. Krya på dig! 

Jag är mkt bättre nu, men det där illamåeendet etc.. Och känningarna av att mensen ska komma + neg tester. HAde hoppats att mina ä-tester o gravtester skulle ha kommit idag! Har ju testat superneg så jag är säker att det inte är ngt.
    Nu är jag tom osäker om BIM verkligen ÄR imorgon? Har ju bara räknat ÄL + 14. Jag kan ha ha haft Äl senare då, och kanske har jag längre luthealfas? Förra månaden var det precis 16 dgr efter utslaget på Älstickan som mensen kom. Nu vet jag inte. Ska nog ta och skriva upp. Synd man inte kan föra en journal över detta här på sidan. Typ LH stegring, sannolik ÄL och när mensen kommer så man fick översikt, antal dagar etc..
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 21:31:16 följande:

Här var det klumpar med och kraftigt mens !! + mensvärk och illamående

JObbigt med mf

Här känns det mer o mer att mensen är på G. Sur, grinig och magont.
    Deppar dessutom, hade så hoppats att få ett +.... Vi reser bort med min familj i januari -hade varit så kul att berätta då Och ganska lagom när vi kom hem hade jag kunnat komma till jobbet i mammakläder! På mig syntes det så himmla tidigt sist. Fåniga drömmar... Så hade det varit bra att få i september med. Praktiskt, dagis är igång så stora kan gå och leka och ha lite skoj.... Och inte svinkallt mitt i vintern de första månderna, men inte skållhett heller....
    Töntig man är som tänker så... Började drömma om att få städa ur ¨våra förråd för att få ge plats åt bebissaker. Och att få köpa mammabyxor till mig... DUMT! Måste sluta dagdrömma. Det gör bara ont varje månad när mensen kommer, och för er som får mf  -vill inte ens tänka hur det ska kännas i hjärtat.
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 21:40:29 följande:
    Inget att bli lessen över igentligen livet har en mening med allt.
    Man får bara acceptera detta och se om det bli en bebbe snart igen. 

Det brukar ju vara något fel på foster som spontaborterar så tidigt. Stora fel, och eg kanske man ska vara tacksam att naturen är så smart att den då avbryter grav. Men det är ju inte så lätt att känna när man sitter där.
    Kanske ska man även vara glad att det inte är ett ma istället.Det är ju med "värre" man går längre etc. Men jag tror inte det hjälper.. Jag blev ledsen över mitt mf förra sommaren fast den graviditetn inte var planerad.
  • MissKaos
    görabebis skrev 2012-12-28 22:03:57 följande:

Jag beställde från samma som dig på tradera tror jag och jag fick mina idag. Jag bor i göteborg o blev förvånad över att de kom så fort. Jäkligt massa tester har jag nu. Perfekt till nästa månad! :)

Jag bor med i Göteborg
    Kanske skulle ta och kolla postlådan igen.. Dm kan ju ha varit sena!

När beställde du?
  • MissKaos

Post i lådan, men inte den posten!

• MissKaos
    görabebis skrev 2012-12-28 22:22:01 följande:
    Misskaos Jag beställde precis efter dig. Igår fm/lunch.
    Posten är väldigt tidig hos oss, men tycker du också borde fått dina.

Du ska se att grannen har fått dom... Våran post delar ut som ett blint fyllo ibland.
    SUR blev jag Demon Jag ville undersöka dom när gubben sover + att han inte vet att jag har beställt...
Svar på tråden Solstrålarna