3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 10:26:50 följande:
Förstår det inte häller jag gck upp varje natt för att skissa jag mådde skit varje dag hade molvärk sen efter äl och gc över tideb fick ett + och pang bom kom röbettan fram
nu blöder jag.
Men man blr lurad varje månad alltså.
Men vi flickor ger inte upp sååååå lätt inte
Men då får du ju ett missfall nu. Inte mens?
floppan2008 skrev 2012-12-28 11:07:35 följande:
CA5 det är väldigt vanligt och kallas genombrottsblödning. Min kompis fick ett + och fick 2 dagar senare en blödning med mörkt blid och klumpar hon var jätteledsen och trodde det var mf. Tog ett test en v senare och det var mkt starkare än det första testet. Hon mådde illa dessutom och kände sig gravid. Gjorde VUL och allt var fint hjärtat slog och blödningen var genombrottsblödning. Hon är nu i v 9 och mår illa och har inte haft mer blödningar.
Jag hade ju med blödningar med sonen. Tom gynekologen trodde det var ett mf. Men det var det inte, det fanns ett tickande hjärta därinne.
Jag väntar nu på mens. Jag behöver er hjälp nu: Har ju tagit en massa neg tester och tror inte att jag är gravid. Jag hade utslag på ÄLstickan den 13:e. Mao Äl senast 15. Jag gissar mig då till att BIM blir 29:e. Min cykel varierar jag har inte haft koll så noga innan, men nu har den varit 28-30 dagar. När hade ni eg räknat sm BIM? Och, spelar det eg ngn roll för gravtesternas skull? Det BORDE ju var ÄL+14? Sen tänker jag att man KAN ha flera LH stegringar under en cykel va? Jag hade ju inte jättestarkt utslag på stickan... Skulle jag då ha kunnat ha en ¨LH stegrin några dagar senare (hade då en liten liten mini droppe blod i trosorna) Jag trodde då att det berodde på att vi ahde ahft så mkt sex att slemhinnan helt enkelt blödde lite. Ngt som har en aning? För isf skulle jag ju kunna ha BIM några dagar senare än jag tror? Blodet var där ca 17 gissar jag. Vi hade sex 11+13+14+15+17 runt BIM. Innan dess men, men senare blev det dåligt med det förkylningar etc.. Är det någon som har erfarenhet?
Mår illa och ömma bröst, men det kan ju lika gärna vara PMS. Kan få så ibland. Eller, jag tror inte det är ngt denna gången. Ska satsa på nästa! Har ju betällt massor med ÄL tester nu funderar på att Äl testa en vecka efter första utslaget denna månaden för att se vad som händer?
Vad tror ni? *HJÄLP* Någon med erfarenhet?