Solstrålarna
hej tjejer tillbaka efter 1 dags lycka kom det som inte fick hända ett svagre test och blödning så jaha då fick vi ett missfall :'( hoppas på bebis nu i januari ..
hej tjejer tillbaka efter 1 dags lycka kom det som inte fick hända ett svagre test och blödning så jaha då fick vi ett missfall :'( hoppas på bebis nu i januari ..
har blött sen igår men endast när jag torkar mig så det droppar inte .. så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det :S gjorde ett test nyss och jag tycker det är synligare än det igår men ändå ..
vet inte om det kan vara ofarliga blödningar heller .. :(
hur ska jag tolka detta?

jo men det är till och med starkare än mitt första positiva test
har pratat med bm ho sa det kunde va ett spprucket blodkärl eller fästningsblödning men att jag skulle avvakta o se om det blir mera blod eller klumpar.. jo jag har också haft missfall o det vara bara massa klumpar och blod som bara rann ut.. men eftersom jag testade svagare blev jag fundersam och trodede det kunde vara ett mf eftersom det tyder på det för har ju förtfarande mensvärk sen äkl men det kanske inte räknas som värk. jo vi avvaktar och ser helt enkelt :)

juste kan tillägga att de är ljusare än mensfärg blödningen.
och denna månad för o fått plus har vi sexat på från mensens sista dag tills 2-3 dagar efter ägglossning, legat med rumpan upp och sperman i mig 20-30 min ibland över natten om jag somnat , käkat mannens (sambon inte jag :P )och kvinnansval, och undvikt varje månad att äta någon form av värktabletter. har även bett sambon trappa ned å rökning till 5 st om dagen och koffeinet :) sägs även att mjölk,glass ska hjälpa till :P
ringde till kvinnokliniken och rådfrågade :) så hon sa att jag skulle fortsäta som jag var gravid tills det bryter ut eller om det gör det :)