Inlägg från: ourdreamsaboutababy |Visa alla inlägg
  • ourdreamsaboutababy
    görabebis skrev 2013-12-10 07:11:09 följande:
    Hej gumman. Hur går det för dig? Hoppas ni får eller redan fått pluss och att den lille isf vill stanna :)

Hej jodå de går fint jag började med progesterall i nov efter tidogt mf i oktober fick ett fint + 22/11 :) så är nu i v7 och har beräknad Bf 2Aug :)

Hur går det själv?:)
  • ourdreamsaboutababy
    görabebis skrev 2013-12-10 12:48:13 följande:

Grattis! Va kul, denna gången kommer det gå bra :)
    Jag är ej gravid, hade äl i helgen så hoppas på ett plus i julklapp ;)

ja det tror jag med :)

håller tummarna :)

• ourdreamsaboutababy

Grattis allihopa till bebisar plus och frieri :D sj haf man kub på fredag och har haft en komplikationsfri graviditet hitills :) v13(12+2) idag :)!

• ourdreamsaboutababy
    görabebis skrev 2014-01-21 21:06:00 följande:
    Va kul o höra att det går bra!! Måste vara skönt att kunna andas ut lite för er efter alla missfall :) När har du bf?

Ja absolut vi fick ju även se bebis sprattla på vul i v 11 :') så denna bebis får vi nog fan få behålla :D Hur känns de själv?:)
  • ourdreamsaboutababy
    MissKaos skrev 2014-01-22 10:13:03 följande:
    Spännande! Kul att få se den lille
    ja ännu en gång ;) hoppas verkligen detta verkligen går vägen nu men jag tror faktiskt på det tom magen börjar bli lite putig nu :)
  • ourdreamsaboutababy
    MissKaos skrev 2014-01-22 17:21:07 följande:
    Mysigt! Hur långt har du gått innan? Får du ngn medicin?

I juni fick jag missfall i v 12(11+6) och idag är de v 13( 12+4 ) imon är de dags börjar bli sjukt nervös :))

Till alla som inte vet så är bf 2 aug :) men efter imon vet vi ännu säkrare :)

Ehm nej inget från läkaren. Jag äter folsyra,d3 vitamin och så använder jag progesteron kräm som smörjs på huden :)
Svar på tråden Solstrålarna