Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

babylängtan20 skrev 2013-01-17 16:55:42 följande:
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)

Spännande har inte ont i brösten vilket jag brukar ha direkt efter ÄL. Har däremot ömma bröstvårtor. Jag är lite glad att det inte känns som vanligt får se! Hoppas så!
  • floppan2008

Sanna890 sist jag var gravid hade jag inga symtom. Mindre ont i brösten och kände bara lite sådär mensvärk som man gör innan bim. Fick rejäla bruna flytningar och trodde mensen var på G men icke. Det kanske är när man känner sig som mest ogravid som det smäller till Jag fick gå upp och kissa i natt. Är bara på ÄL +5 så det var nog slumpen. Dock fick jag såå ont i tjejmagen efter jag hade kissat det krampade och kändes presis som när jag var med dottern. Finns en chans att jag hade ÄL på tors el fre då jag hade känningar och ÄL flytningar. Isf är det ju bim+7-8 nu och då kan man ju börja få symtom. Spännande värre. Känner mig mindre gravid än förra månaden. Då mådde jag illa, var dödstrött och brösten var enorma och ömma till tusen. Nu har jag bara mkt mol i tjejmagen och lite lite ont i brösten, känner mig pigg... Hmmm Jaja man vet inte 3 barnsmor håller tummarna idag då du ska testa

• floppan2008

Så dum i huvudet... Testberoende... Har 8 kvar nu, testade förut. Som att jag trodde något skulle synas på ÄL + 5 men det är liiite kul ha ha. Behöver väl inte skriva att det inte visade något

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-18 10:56:01 följande:
    Första gången jag var gravid hade jag mega mycket symtom och ett fruktansvärt humör. Och den graviditeten avslutades redan i v.9. Hoppas inte det blir likadant nu!

Nej det ska vi inte tro!!!
  • floppan2008

Hej tjejer! Har varit på spa i helgen med mobilförbud Ska börja testa imorn på bim- 7 och varannan dag nu fram till sön och bim. Har diffusa symtom. Överhuvudtaget inte ont i brösten. Dock är det ett PMS tecken för mig och hade pytteont bara med dottern. Däremot Molvärker det mkt i tjejmagen något det brukar göra innan mens och även när jag var gravid. Det största "tecknet" är ändå kisseriet. Måste upp på nätterna och under bilturen till Spat fick vi stanna och även på hemvägen. Jag är den som kan hålla mig i evigheter. Dock var jag likadan innan bim förra månaden så jag har ingen aning. Känner mig jäkligt ogravid faktiskt. Tråkigt för dig 3 barns mamma att du inte är gravid kroppen är väl i obalans då. Håller tummarna för alla bimare nu

• floppan2008

Testade idag på bim-6 och nu ser jag något på Stickan som inte synts förut. Otroligt svagt men de andra testerna har varit helt blanka. Har hållt de mot ljus och det har varit helt tomt nu är det en skugga där. Fastnar inte på bild. Vaknade i natt och var väldigt kissenödig något som aldrig händer. Det kan lika gärna vara mitt psyke som vill se det där jädra strecket men nog sjutton är där något som inte varit där innan. Med dottern fick jag fett minus på bim-3-4 och starkt + på bim. Så jag blir lite glad men samtidigt hör man om testlagrets test där många får spök. Testar igen på ons så får man se. Värk i livmodern, kissenödig hela tiden och väldigt hungrig. Kan lika gärna vara PMS... Jobbiga väntan gaaah!

• floppan2008

CA5 det fastnade inte på bild det var en antydan bara väldigt rosa! Jo när ägget fäst börjar man producera ett hormon som ökar urinmängden så man måste kissa oftare. När jag var gravid sist sprang jag på toa och kissade jämt från veckan innan bim fram till v 12 sedan ger det med sig lite. När bebisen blir man som du säger kissenödig för att barnet trycker men det är en annan känsla. Den dagen jag plussade gick det inte att hålla sig till Apoteket öppnade. Kissade i en burk som jag gömde och testade sen. Fick ett vackert starkt + det glömmer jag aldrig. Hoppas på lite starkare test på ons som man kanske kan ana på bild! Fast jag kanske inte ens är gravid kissade mkt förra månaden också innan bim.

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-21 10:13:23 följande:
    Låter lovade gumman !!! Testlagret ger inte spökstreck det är bara en myt. Antingen blir det ett + eller inget alls. Jag tycler det låter otroligt lovande detta Spännade att äntligen blir det en bebbe i september Nu bara vänta nån dag och testa igen .     
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Tack hjärtat! Läste din tråkiga historia och hoppas du snart blir gravid och att det går hela vägen till ett litet barn, snart!!! Det var inget tydligt streck på testet bara en svag antydan till något. På bim-10 var Stickan helt blank. Nu var det lixom något det Molvärker och känns svullet och jag kissar massor. Får se på ons hoppas inte på något starkt streck bara det är liiite starkare
  • floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-21 10:58:46 följande:
    Jag tror du är gravid! det är ju tidigt än, så det är klart att det blir väldigt svagt, men samtidigt en antydan brukar ju faktiskt betyda att det kommer bli starkare! Spännande.   

Tack för snäll ord blir glad! Det mol rejält och jag springer på toa. Hmm Hoppas hoppas. När har du bim?
Svar på tråden Solstrålarna