Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Solstrålarna

De jag har hört är att man ska undvika bubbel pool

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Här är min svullna mage här tar jag in magen allt jag kan :-/ helt j*vl omöjligt!! det bara poff så är den där.
    Samma sak när jag ligger ner typ .
    Nu har jag ätit igen var såååå hungrig !!
    Den går verkligen inte neråt innan mens och vid äl kan den va så men efter mens så e den normal och inte såhär men nu har jag märkt att den bara blir svullnade och at ha benen uppåt typ sitter och benen uppår är inte skönt alls.
    Byxorna är tajtare nu också fast jag har byxorna neranför vid tros kanten.    
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-16 23:10:02 följande:

Varför köper du inte ett test?? Så du får svar.

Jo jag har beställt men inget har kommit än kommer väl imorgon eller hmm fredag/lördag ..
    bra vänta likom.

Hur går det för er flickor ?   
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-17 06:48:03 följande:

Jag fattar inte hur du klarar att vänta!!! Hade rusat till närmsta apotek. Ni i Danmark har ju billiga tester på Netto såg jag sist Hoppas du är gravid. Jag skulle tippa på det. Annars verkar ju din kropp helt i obalans!
    Va finns det i netto ??? wow dwt visste jag inte
    Obalans kan ju vara det då efter mf om det nu var det eller om jag e fortfarande gravid .
    Mår så illa av svullen mage känns som en stridsvagn just nu hahaha

men jag borde j ha äl imorgon så magen svullnar upp då med likom.
    Kände på tappen igår natt innan läggdags kl 00.00 då var den högt upp men inte öppen ännu men kände av molvärk men som slutade igen men kanske har jag äl i morgon eller så jag ska se men vilken fall som hällst gör jag ett test för att se.     
  • 3 barns mamma84

var det någon här som hade mens samtidigt som jag (mf) formodligen då för mig eller ja vad det nu för fn var men alltså var det någon som oxå skulle ha äl i morgon ???
    Eller var jag ensam med 18:e ?
    Fick för mig att många av oss blödde samtidigt förra månaden .

Blir spännade att se i morgon med gravtest !
    Igentligen inte så spännade faktist liiiiite nervöööööös :-/ tro mig jag nojjar mig hela tiden.
    Vissa dagar känner jag att hmm kn vra på smällen men vissa dagar neeej då jag blödde ju som en gris.
    Kände på tppen igår sen var mjuk kände idag på morgonen samma sak men högt upp precis vid slid öppningen typ haahaha kul grej men mjuk som svamp men inte öppen för 5 öre :-/        

• 3 barns mamma84
    Soffan skrev 2013-01-17 11:15:18 följande:
    Inget är som väntans tider. Flört

Tycker själv jag har börjat gå på toa oftare och att tjejmagen har svullnat upp lite för byxorna spänner mer än vanligt..
    bim 23-24/1
    Asg då vet du hur jag har det
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-17 18:33:59 följande:

Jag BORDE ha ÄL den 19:e. INgen glad gubbe ännu.. och inte två starka streck heller.  Jag har nu ÄL testat flera ggr/dag.. Skitfånigt och eg meningslöst. Känner på mig att jag får glad gubbe imorgon, bara för att vi ska resa imorgon. Hantverkare kl 8:00 imorgonbitti! En grejj som måste fixas innan vi åker.. Så inge sexchanser förrsen på söndag eg. Ska försöka få med maken på noterna ikväll, så har vi iaf försökt OM det blir utslag! Packat tester i handbagaget. Hoppas bara inte jag blir stoppad i tullen. Pinsamt att försöka förklara vad det är med mina föräldrar i sällskap, Men jag vill ju gärna testa på flyget en gång eller iaf när vi landar på flygplatsen..
    Pinsmt att bli stoppad men jag tor inte du blir stoppad bara om du har vapen med dig
    Ja men då har vi samtigt ju fast jag skall ju ha imon .
    har ing ältester hemma alls o inga gravtester för den delen .
    Men ha sex idag när ni ska sova och om du kan ha på morgonen oxå .
    Sen hoppas jg tt ni får en bra sex stund där sen vid solen (AVIS) här e det kallt hehe o massa snö .
    Håller tummisarna för dig vännen

Själv har jag bara molvärk och ont i ryggen.
    Snart e maten klar så jag kan äta för 2:a gången.

Hur länge ska ni vara borta ?
    Vi flyttar om 11 dagar vet inte om jag har tillgång till iternet då alls
    Hoppas en mannen ringde dom igår och sa att nästa vecka får dom komma och fixa till nya huset .             
  • 3 barns mamma84
    babylängtan20 skrev 2013-01-17 16:55:42 följande:
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)
    Jepp men alla känner inte till nog tog det sig
    Jag hade också så med några grav det bara stack till och som en smäll inne i magen dom en blixt typ .
    men sen kan man få nidis men det e inte så vanligt.
    Själv fick jag med sonen 2:a barnet då varade det i 4 dagar men det var som mens .   
  • 3 barns mamma84

Miss: önskar dig en trevligt resa Hjärtaoch ett + när du är hemma igen

• 3 barns mamma84
    Sanna890 skrev 2013-01-17 23:11:43 följande:
    6 dagar kvar till bim.. Känner mig så ogravid man kan vara.. Är helt inställd på att det inte blev nåt den här gången heller. Känns overkligt att det ska lyckas nån gång.. Nu är jag negativ , men det är så det känns.. Men så klart hoppas man, hoppet är ju det sista som sviker.
    Inga symtomer = graviditet
    symtomer = graviditet

Jag har molvärk och ger mig inget hop fast jag nog borde men orkar inte     
    men nu ska jag sova men hör av mig imon och berättar vad testet vissade
    Förmodligen -     
Svar på tråden Solstrålarna