• CA5

Solstrålarna

Tar så mycket energi. Kanske testa lördag beroende på hur jag känner mig. Märker jag att mens är på g avvaktar jag:)

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-24 09:02:10 följande:
    CA5 det är så påfrestande att analysera dessa tester. Orkar knappt själv. Men samtidigt är det bättre att långsamt ställa sig in på att det inte blivit något än att vänta till bim och få ett stort minus i ansiktet uch tror inte testet betyder något. Loppet känns kört. Fattar inte varför. Hade verkligen sex varannan dag hela ÄL veckan och hade verkligen ÄL.

ge inte upp än.. Avvakta lite då och försök tänka på annat :) vilket försök är ni på? Tyvärr är det ibland mycket svårare än vad man tror.. Suck! Det går tyvärr inte att göra mkt mer än att ha sex regelbundet.. Men tror dock det hjälper att slappna av och inte stressa. Det kommer <3 nu håller vi tummarna för oss båda! Jag hade mkt mindre sex den här månaden är vad ni hade, så blir säkert inget.. Men vet som sagt inte än. Hopp!
  • CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-24 09:30:19 följande:
    Bim idag, negativt. Bara att invänta mensen och ta nya tag. Lycka till ni andra.

Nej Ledsen! Känner du att mensen är på g då?
  • CA5

Floppan2008 - vännen, säger det igen. Avvakta och försök tänka på annat! Du verkar inte må så bra att stegvis inse att det ev kan vara minus..

Vänta nu till BIM det är inte försent än!

• CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-24 22:13:31 följande:
    Sambon ser oxå strecket! Svagt men vi ser det! Längtar tills imorn när jag får testa ett digitalt!:D

Jaaaa vad roligt. Hoppas!!! Uppdatera sen;) Inget test för mig än så länge iaf.
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 06:35:40 följande:
    Jag kanske har plussat testade nu på bim-2 med cb. Det är ett plus men det är väldigt väldigt svagt. Men man kan ana det på en bild på iphonen. Synd att man inte kan lägga in bilder här med den. Har testat 1000 ggr med cb och aldrig fått en skymt av ett plus förutom på bim med dottern. Väntar nu till sön och bim med att testa. Kan ju vara ett spökstreck också. Man har ju hört talas om detta. Man anar bara strecket men det bildar ändå ett + är lite glad nu men vågar inte tro helt när det är så svagt!

Gud vad roligt och SPÄNNANDE! Kan du inte skicka bilden till din mail o lägga in via datorn? Vill se!:)
  • CA5
    Soffan skrev 2013-01-25 07:09:21 följande:
    BIM+1 och testen är helt blanka och ingen mens 

Hoppas det vänder.. :-/
  • CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-25 10:01:39 följande:
    Jag är gravid :D 4+1 idag :) fick ett stort fint plus på digitalt cb :D hoppas och ber att det håller sig den här gången! Ska be om ett tidigt ul så jag får se att det verkligen finns nåt där inne, hade en ofostrig grav i somras, och det vill jag inte vara med om igen! Hoppas att fler plussar!!

Grattis!!!! Såå glad för din skull Wille
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 10:03:35 följande:
    Stort fett grattis!!! Min sambo kom hem på lunchen och såg pluset. Han är ju Mr negativ och sa att det var väldigt svagt. Jaja men det är ett svagt plus iaf sa jag

Kul är du säker nu då? Hihi
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-25 11:45:39 följande:
    Jag är 80% säker brösten värker, det sticker i dom. Det mol och mol i tjejmagen dessa symtom med det svaga testet så känns det faktiskt som vi prickat

stort grattis då <3 :) vad härligt! Och vad avis jag blir!!:)
Svar på tråden Solstrålarna