Solstrålarna
Du ska se att den snart är här!! O om du tänker att ni kan börja redan 24e så är det ännu kortare tills dess hihi.
Men jag håller med dig, vänta e långtråkigt :)
Babylängtan Kroppen kanske behöver vila en cykel? När min syster hade 2 mf så fick de rådet att vänta minst en cykel för hennes slemmhinnor var väldigt sköra (är några år sen men tror d va slemmhinnorna) de väntade 2 månader och sen fick d plus o allt gick vägen.
Vid 23 får man första kallelsen till cellprov, men vid abort eller ma/skrapning så vet jag att d är vanligt att de tar ett prov då. Återigen om min syster hon gjorde en abort som när hon va knappt 18 år och då tog de cellprov.
Se till o ring o boka tid iaf så kommer d va avklarat iaf :)
Klart att du inte ska lägga det på hyllan babylängtan! Och säger doktorn att d bara är o köra så gör det. Jag tänkte bara att kroppen ska ju orka va gravid i 9 månader och är den inte helt i balans och blöder av någon anledning så kanske en ide va att avvakta 1 månad. Sen förstår jag verkligen att d känns skit o jätte tråkigt. Jag är 28 år och har aldrig haft längtan till barn förrän vi började detta året. Min man har längtat längre, sen i somras ca.. Vi har varit ihop i 10 år, och först nu som vi börjar försöka.
Och jag kan tänka mig att efter dina båda mf så är nog längtan ännu starkare! Du får snart ditt plus ska du se :)
Vi är alla olika i när man börjar längtar efter barn. När vi bestämde i dec att jag skulle sluta med ppiller så var längtan fortfarande ganska minimal, men nu har den kommit :)
Om jag ej fått min sjukdom för ca 5 år sedan så hade jag nog velat skaffa barn tidigare..

Räkna med 2 veckor från idag då om du tror äl är idag :) 2 april är 2 veckor från idag.
Hur har det gått idag babylängtan? Tänkte kan det inte vara så att du har haft äl senare än du trott? Om du skulle haft bim 9-14 så borde strecket visat starkare. Det kanske är nidblödning du hade förra veckan? Och att du har bim i dagarna kanske? Bara jag som tänker fritt ;)
Jag hade ju äl i lördags. Idag har jag känt lite dov mensvärk/pirr/kylig känsla långt långt ner i magen. Nu när jag kom hem från jobbet så hade jag blodiga flytningar.
Jag är bara på äl+4 så skulle jag va gravid så är det väl för tidigt för några symtom.
Är det min kropp som börjat lura mig på detta sett tro :( mens ska jag inte ha förrän 30 mars!