Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

CA5 skrev 2013-01-21 11:44:58 följande:
    Tack för informationen :) vad spännande!! Hoppas hoppas :) Jag har dock fått spökstreck på testlagrets tester men det behöver ju betyda att ditt inte är ett plus :) Ska bli spännande att se om det blir starkare. När tar du nästa?

Mitt syntes knappt det var inte ett streck mer en antydan. Svårt att beskriva. Kan likaväl vara jag som vill se något. Det skimrade bara lite och blev en skugga i mot ljus. Så har det inte varit innan. Tråkigt med spök det vill man inte ha! Hur går det för dig? Bim snart?
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-21 11:59:49 följande:
    Kanske, kanske inte :) Vi får se! Det är andra som fått så svagt och ändå varit gravida så det kan vara vilket som. Det går tyvärr inte att veta exakt förrän det blivit starkare.. Jag har BIM på söndag. Kommer nog att vänta med att testa mig tills dess eller BIM+1. Om jag kan hålla mig:) Har samma symtom som jag brukar ha varje månad.. Ont i brösten, lite hugg där nere.

Har också bim på sön. Strongt av dig att testa så sent. Jag testar på nu Hihi! Hoppas för oss båda.
    görabebis skrev 2013-01-21 11:58:29 följande:
    Jag har bim mån-tis nästa vecka. Jag känner mig dock säker på att det inte är något denna gång. Jag tror verkligen att man får symtom om man är gravid.. Och sen kan man få symtom när man tror man är gravid och hoppas, men att inte känna något. När man vet att man försöker och känner efter men ändå ger inte kroppen en något symtom alls, nej då är man nog inte gravid.

Har aldrig haft så lite symtom som när jag plussade lite ömma bröst och molvärk i tjejmagen. Lite extra kissenödig med det kan jag vara vid PMS. Skrev i min dagbok och var asförbannad över att jag troligtvis inte var gravid. Så kul att läsa detta nu. Man kan vara gravid och inte känna mer än PMS.
  • floppan2008

Pommac så är det faktiskt för mig med! Vet inte... Man letar ju tecken som en dåre... Jag har gräslig halsbränna sedan några dagar. Det har ilat flera ggr upp i själva tjotahejti flera ggr obehagligt. Det Molvärker enormt i magen. Kissar ofta. Men hade ju samma symtom förra månaden. Misströstar nu. Tror inte jag är gravid tyvärr. Vet inte varför det bara kom över mig. Står där och vrider på en jävla sticka och tycker mig se något glänsa. Patetiskt

• floppan2008

Pommac ja det är väl lika bra att vänta med att testa. Jag blir tokig snart. Kanske har UVI! Är alldeles svullen (ursäkta) uppe i slidan och det ilar som att någon sticker mig med en pinne. Ursäkta detaljerna! Springer på dass hela tiden och kissar men känner mig genast kissenödig igen. Jösses känns som jag har en golfboll i fi*an

• floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-21 21:03:23 följande:
    Testa dricka vatten med massa citron i och se om det går över. Kommer ihåg när jag hade uvi då kändes det som en kniv högg till i mig och så kom det en droppe blod varje gång jag hade varit på toa.

Uuuuh blod vad hemskt. Har haft uvi men bara smärtor när jag kissat och att man känner sig nödig. Får väl dricka lite citronvatten. Dock svider det inte känns bara svullet och jag är kissenödig hela tiden. Kl 05 fick jag gå upp för blåsan höll på att spricka. Drack en kopp the på hela kvällen och kissar floder. Testade idag men Stickan var blank. Såg jag något igår fanns det inte där idag. Bim-5 äl+9 för tidigt att se något eftersom jag har relativt kort lutheal fas. Syns inget på fre är det läge att börja misströsta. Fast det gör jag redan faktiskt
  • floppan2008

Har enorm molvärk i magen hela tiden. Känns tjockt där inne och kissar ofta. Så här var det när jag var gravid sist. Ena stunden är jag tvärsäker på att jag är gravid. Ena stunden tror jag absolut inte det! Det ilade ju som tusan inne i muffen igår. Presis som någon killade med en pinne. Läste att det kan göra så när slemproppen bildas. Den bildas i v. Är ju i en tidig v 4 nu om man räknar från sista mensen. Kände lite hopp då fan vad segt att vänta! Det vore perfekt att få en bebis i slutet på sep början av okt. Det skulle vara det optimala för mig på alla sätt. Snälla kan det bli så! Hoppas!

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-22 11:49:57 följande:
    Bim på torsdag, kunde inte hålla mig ifrån att testa idag, totalt neg.. Tråkigt , men magkänslan säger att det inte är nåt denna gång heller.. Kmr testa imorn och på torsdag med, men det borde väll ha visat nånting idag om det vore nåt?

Det är inte säkert att det visar fören på bim. Jag har aldrig fått ett enda litet streck fören på bim när jag var gravid.
  • floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-22 12:58:37 följande:
    Floppan2008 hoppas du är gravid, jag tror det! Det låter inte nått skönt o ha dina besvär ;) tranbärsdricka kan hjälpa mot uvi också. Om du tror att du har infektion bör du dock gå till läkaren. Obehandlad uvi kan leda till missfall. Jag känner fortfarande inte nått, precis som alltid annars. Jag har aldrig några pms besvär. Testar nog till helgen iaf. Man kan ju inte hålla sig till efter bim ;)

Hoppas hoppas du är gravid jag får väl kolla om mitt inte blir bättre men idag är det faktiskt bättre
  • floppan2008

Det har börjat sticka i mina bröst. Ilar stramar och värker. Presis efter ÄL brukar jag ha svinont och ju närmare bim jag kommer går det onda över mer och mer. Denna gången har jag inte känt något i brösten fören idag då det som sagt ilar och sticker i brösten. Konstigt. Men man kan ju ha olika sorters PMS... Givetvis hoppas man ju inte det är PMS men syntomen är så lika!

• floppan2008

Idag 06:30#808 Bim-4 helt blankt... Visst loppet är inte kört ännu jag vet men det känns så när andra plussar på ÄL+9 lixom... Hade man bara fått ett litet tunnt svagt streck men inget syns. Har bara 2 test kvar så nu blir det test på fre och sön om inte mensen kommer men det gör den väl jäkla skit!

Svar på tråden Solstrålarna