Inlägg från: babylängtan20 |Visa alla inlägg
  • babylängtan20

Solstrålarna

Gudinnan skrev 2013-04-01 23:02:18 följande:

tänka sig hehe jag har redan funderat att ta alla cigg till svärmor då hahaha och sätta allt i ett med gravtest hahahahaha
    men samtidigt vill jag inte berätta för någon utan vänta några veckor och sen berätta
    Typ fejjan och lägga in baby kalender hahahahahaha

BIM-2 idag BIM-1 imorgon BIM 3/4 alltså   
    Äl hmm vet ej hahaha ingen koll alls .    
    jag velar mellan att berätta för föräldrarna eller bara övverraska alla med ultrabilden :)  roligast är att att släppa en bomb med den glada nyheten ;)

jo jag fick ju aldrig chansen :( usch men men jag hoppas innerligt på ett nytt plus denna månad de sticker som fasen i högra äggstocken ;)

jo men om du inte är en låghormonare borde de visa sig ett plus isf :)

rökningen gav jag upp för att bli gravid ville verkligen lyckas så det la jag ned i mitten av oktober och är fortfarande rökfri :D dock röker sambon med han är iaf nere på 5-7 cigg om dagen istället för ett paket som innan :P
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-01 23:04:51 följande:
    Stickningarna du skrev om kände jag men det var som en BI stick typ 1 gång bara och några dagar efter kände jag symtomer de första var halsbrännan sen kom trötthet och kissnödig (svårt att somna fast jag e trött) ligger o vrider mig i sängen typ.

jag e inte den typen som får ont i brösten som symtom eller illamående så men kommer ihåg att när jag testade svagt + på bim-6 så var jag gravid symtomer illamående kissnödig mega mega trött och hungrig 
    jo men jag har det flertalet gånger hade tydligen så i december så kanske har vi lyckats :) sist hade jag sjukt många symptom
    illamående, varm(kokhet;) ), stickningar på vänster sida , dov och lätt molvärk, INGA apottings :), ömma bröst redan någon dag efter ägglossningen :) sura uppstötningar , hungrig hela jävla tiden hahah , och trött gud så trött jag var ;)

skönt det :) det var svårt att urskilja ifall de var pms eller symptom men hade mina aningar då de gjorde ont så tidigt :)

• babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-01 23:10:58 följande:
    Härligt jag har slutat vid varje grav och började efter jag ammat klart DUMMT av mig men bättre de än att röka som gravid.

Gumman jag håller tummarna för dig och ett + är ett + hoppas den blir starkare men du har ju tid på hehe bim-6 och + redan är bra

Ja en bomb hihihihi vore toppen fan vad KUL

Nu måste jag sova ska upp kl 06.30 då jag ska fixa matlåda till dottern som ska till skolan.
    O lämna pojkarna till dagiset och dagmamman.
    Posten borde komma mellan 10 och 11 men kanske kl 12 också.
    Testar om dom kommer men jag vågar inte vara glad än mer att acceptera redan nu att det blir - som vanligt.           
    det är nog lätt hänt kan erkänna jag saknar att röka nu när solen tittar fram igen :P men jag får förhoppningsvis ett barn istället och de är så mycke bättre :D

de var negativt idag :( men bim-5 än så länge bara men nu har jag bara ett test kvar och tror ja ska hålla det till söndag :)
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-04-03 07:12:37 följande:

Här blev det - igår och nu på morgonen

Håller tummarna för dig men du e ju gravid

Ja sola och sitta ute och röka är det bästa.
    Jag hade hoppas på ett + och sluta röka men nu röker jag på utan att oroa mig.
    Slutar när det blir ett +        
    nej :( bättre lycka nästa gång om mensen behagar komma men än finns de hopp så länge tanröd inte kommit'?:)

haha njae det vetifan  drömde inatt att jag plussade på bim-3 :D bim-3 är imorgon hoppas de kan vara ett tecken :) haha vore komiskt men ska inte testa förrän lördag/söndag om inte min mens kommer tidigare :/
  • babylängtan20

för mig kom de en genombrottsblödning så jo jag är nog en av de få som skulle kunna få mens också :P eller inte så man blöder ut slemhinnan men själva blodet iaf :P

åh härligt :)

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-04 21:09:46 följande:

Här är det mf skräck deluxe.. Kollar på pappret varje toabesök, vågar knappt gå dit.
    Gravsymptomen har avtagit de sista dagarna och jag har haft lite ont. Inte växtvärksont, utan annat ont. Brösten ömmar inte alls på samma vis och illamåeendet sjunker undan mer och mer. Borde vara tvärt om!
    Är på 4+5 idag. Livrädd.. Börjar ju bli så gammal att tiden rinner ut, fler mf så kanske vi inte hinner få ett efterlängtat barn till. Vår produktionstid har ju varit ganska lång

jag hade exakt samma nojja njut istället större chans de går fel om du nojjar hela tiden ;/

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-05 10:07:34 följande:

Nej som tur är påverkar inte denna nojja gravidteten. Och jag kan ju inte göra anant än oroa mig *brr* vill att det ska bli 22 april NU! Har fått tid för VUL och inskrivning direkt efter.
    jag var skitorolig varje dag för hade äökade flytningar och molvärk satan kändes som mensen skulle komma hela tiden så varje gång jag torkade mig tittade jag alltid på pappret lika spännande varje gång ahhah men en dag så fanns där rosa flytningar :(

så försök att njuta istället när jag plussar nästa gång då jävlar ska jag njuta och tänka positivt :)
  • babylängtan20

ja ne alltså jag vet inte :S hoppas de visar nåt imon :D

torkat glömde ta under kontrolltiden :P

översta igår understa idag

• babylängtan20

de visade nåt idag om än svaaagt utan bara fan men det syns IRL bildkvalitén suger så frstår om ni inget ser på denna bild men jag tror det kan vara positivt :)

• babylängtan20

alla sa det men här är ett bevis på att jag hade rätt
    em testet :)

Svar på tråden Solstrålarna