• CA5

Solstrålarna

floppan2008 skrev 2013-01-26 15:06:53 följande:
    Garanterat spöktest på mig igår! Testade nu med urin 6,5 timmar. Det är omöjligt ännu svagare än det imorse. Skulle kalla det blankt alltså. Dessutom har det ömma i brösten försvunnit också! Så är det alltid när mensen är påväg. Just nu känns allt så tungt att jag inte orkar med något. Blev ovänn med en familjemedlem nyss som inte alls förstår hur jävligt allt känns. Nu får gärna mensen komma så man slipper fundera mer. Nästa månad kommer jag inte testa fören mensen är sen! Orkar inte med detta analyserandet. Blir ju sjukt tillslut. Tack clearblue för mitt första spökstreck... Det gjorde ont...

Åh nej! Beklagar.. :( Suck! Skit CB! Vad tråkigt att höra att du blivit ovän med en familjemedlem ang detta.. Inget vidare stöd :-/ Verkar ju konstigt! Sånt här är super jobbigt! Det borde väl vem som helst förstå.. Om inte, försöka vara stöttande ändå. Vad säger din kille då? Tycker ni ska ha en mysig kväll idag.. Kanske dricka ett glas vin eller två:)

Det är snart vår tur, lovar!
  • CA5

Floppan2008 - hur har det gått idag? Har tant röd kommit?

Pommac - jag hoppas mensen håller sig borta. Er tur nu tycker jag :)

Görabebis - det är som jag då:) har BIM idag men fortfarande rosa/blodiga flytningar än så länge. När har du BIM?

Soffan - tråkigt att höra!!:-/ men än är det inte kört!!

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-27 08:39:37 följande:
    Har hållt mig 11 timmar sedan igår kl 21:30. Har bim idag och testade med det digitala testet. Kunde inte låta bli... Fick ett klart svar. Inte gravid. Så nu kan man bryta ihop och komma igen. Kommer aldrig lita på clearblue mer i hela mitt liv! Helt otroligt! Känns förjävligt men samtidigt skönt att veta för detta är ju väldigt tydligt och säkert. Uch känner inte för att göra något alls idag Men nu behöver man inte spekulera mer i alla fall... Tack för alla peppande ord!

Åh ledsen men nu vet du iaf och slipper undra. Någon antydan på att mensen ska komma? Tycker du gör rätt i att bara ta det lugnt idag. Det är okej att vara ledsen! Låt bli att prata med den ostöttande familjenmedlemen nu också. Styrke kramar <3
  • CA5

Floppan2008. Vi skriver om varandra :) jag för fortf blodflytningar som kommer på pappret när jag är på toa. Det är nog bara en tidsfråga innan det börjar forsa, hehe.. Men hoppas inte. Har inte gjort ngt test för tror inte jag behöver. Har inte ont i brösten eller något längre..

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-27 08:50:19 följande:
    Ja testet från igår är nu ett tydligt + men det betyder inget. Ska slänga testerna åt helvette och gå vidare. Hoppas det inte kommer någon mens! När tänkte du testa?

Jaså? Knappt förvirrande.. Ja släng dem.. Du blir ju inte klokare av att ha dem liggandes. Jag hoppas verkligen att du inte får din mens :) Skulle den inte komma är det bara att ta ett nytt ju..

Jag tänker vänta och se hur mina "blödningar" utvecklar sig! Stannar det såhär eller slutar tar jag ett test.. Men kommer det massa blod skiter jag i det hade jag haft testlagrets tester hemma hade jag nog testat hejvilt för de är så billiga
  • CA5

Misskaos- tidigt än ju!

Floppan2008 - ja precis!

Görabebis - okej. Det är så himla olika det där! Jag har alltid smärta i brösten osv :) hade dock inte det när jag gick på p piller. Så skönt, hehe. Avundar dig :) Vad roligt med en resa till Budapest! Vill själv dit! Har hört att det mycket prisvärt och många bra spahotell där :) Kul! Ja, testa med ältester så missar du inte det. Kan vara värt ett försök om det inte blir något den här gången!

Mina blödningar är väldigt sparsamma.. Känns som det är mindre idag :) knappt något alltså. Kanske lugnet föra stormen.. Har lite smärta till och från i mitten utav tjej magen.

• CA5

Floppan2008 - ja kroppen är ett jäkla mysterium :) Har du fler test hemma? Ta ett nytt imorgon bitti eller i övermorgon. OM du orkar bara.<3

Görabebis- ja BIM idag. Haft mina mini flytblödningar sedan i fredags. De har avtagit en del nu.. Känner mig nästan lite torr. Men börjar få lite molvärk.

• CA5

Görabebis - ja, bim idag. Haft mina mini blödningar blandat med flytn. sedan i fredags. Det är mindre nu dock och har börjar få lite molvärk. Känner mig nästan lite torr där nere.. Vet inte alls vilket håll det går åt.

• CA5

Görabebis - ja, bim idag. Haft mina mini blödningar blandat med flytn. sedan i fredags. Det är mindre nu dock och har börjar få lite molvärk. Känner mig nästan lite torr där nere.. Vet inte alls vilket håll det går åt.

• CA5

Misskaos - hoppas det är symtom på annat :) när har du BIM nu igen?

Floppan2008 - låter lovande. Har du bestämt om du ska ta ett nytt test? Jag funderar på att ta imorgon bitti om mina blödningar fortf är såhär sparsamma. Har en konstig känsla i tjejmagen. Små hugg lågt ner i mitten. Känner inte igen det.. Tkr det är lite obehagligt.

Svar på tråden Solstrålarna