Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

3 barns mamma84 skrev 2013-01-24 14:05:41 följande:
    Nääh dom e inte trovärdiga innan BIM Jag testade mig med cb BIm-3 fick neg men jag VAR gravid  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Ja jag med! Med dottern. Men jag orkar inte beställa mer test nu.
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-24 16:44:47 följande:
    Jag tänker att det betyder otur att prata om det innan jag kollat igen, men när jag kollade på mitt test efter en stund imorse, efter att jag skrev här, så såg jag nånting! Testerna innan har varit totalt negativa! Men idag fans där ett väldigt väldigt svagt streck, om det var spök lr positivt vet jag inte, får se imorn vad det visar. Hoppas av hela mitt hjärta!!!!

Spännande! Jag med!!! Nu i kväll! Det är ett svagt litet streck men det fastnar inte på bild. Gör ditt det? Mitt är mkt svagare än vad folk visat upp här och trott att det är spök. Jag köpte 2 cb 88% plussar på bim-2 som är imorn. Ska testa med morgonurin. Har ändå inget riktigt hopp. Orkar inte bli så deppig!
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-24 19:26:27 följande:
    Spännade för er ju shit det kanske blir ett + snart för många av er
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Strecket syns inte längre så det var nog spök det pendlar enormt nu. Ena stunden är jag säker på att jag är gravid andra stunden känns allt helt hopplöst. Har mkt symtom. Hade jag inte velat vara gravid hade jag varit orolig men nu är jag orolig åt andra hållet
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-24 19:52:02 följande:
    Floppan2008 - vännen, säger det igen. Avvakta och försök tänka på annat! Du verkar inte må så bra att stegvis inse att det ev kan vara minus.. Vänta nu till BIM det är inte försent än!

Jag ska prova med cb imorn på morgonen. Sedan hoppar jag över på lör och testar på sön. Jag är mest frustrerad över att jag känner mig som när jag väntade dottern men testen är blanka. Kommer inte köpa 10 test nästa mån om det inte blir något nu. Så här orkar jag bara inte hålla på. Grejen är den också att jag känner mig stressad. Vill inte ha barn i nov el dec så jag måste hoppa över fram till april. Vi har 2 resor inplanerade maj och juni. Med dottern och en annan graviditet som jag faktiskt avbröt av olika omständigheter mådde jag kopiöst illa. Låg bara och grät och spydde. Mitt PH värde blev förändrat och kroppen blev sur. Har inte lust att vara i v 8-14 när vi reser vilket jag kommer vara hade inte detta hängt över mig hade jag varit mkt mer cool
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-24 20:54:33 följande:
    Var bara tvungen att titta ett test igen nu nyss! Fick samma streck IGEN! Kan det här verkligen betyda att jag är gravid igen?! Vågar inte hoppas förns jag kollat ett digitalt, men det verkar ju faktiskt lovande, samtidigt som jag är rädd att bli besviken.. Tänker kliva upp tidigt imorn och springa på affären och köpa ett digitalt!:D håll tummar och tår allt som går!:D

Klart jag gör hur ser strecket ut. Är det starkt? Hoppas
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-24 21:18:25 följande:
    Ju längre det går ju starkare blir det :D

Yes!!! Vad härligt!
  • floppan2008

Jag kanske har plussat testade nu på bim-2 med cb. Det är ett plus men det är väldigt väldigt svagt. Men man kan ana det på en bild på iphonen. Synd att man inte kan lägga in bilder här med den. Har testat 1000 ggr med cb och aldrig fått en skymt av ett plus förutom på bim med dottern. Väntar nu till sön och bim med att testa. Kan ju vara ett spökstreck också. Man har ju hört talas om detta. Man anar bara strecket men det bildar ändå ett + är lite glad nu men vågar inte tro helt när det är så svagt!

• floppan2008
    Soffan skrev 2013-01-25 07:09:21 följande:
    BIM+1 och testen är helt blanka och ingen mens 

Hoppas du får ett fint plus snart!!! Vissa är ju låghormonare! Ägget kan ha fäst sent!
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 08:03:17 följande:
    Gud vad roligt och SPÄNNANDE! Kan du inte skicka bilden till din mail o lägga in via datorn? Vill se!:)

Jag ska göra det i em då jag ser ett plus på testet och det kom efter 2 min är fortf kvar. På bilden syns det oerhört svagt men det är ku faktiskt bim-2 och jag har aldrig fått svagt innan utan först + på bim. Känner mig verkligen gravid. Men vågar inte vara glad fören på sön när bim är. Även om man testar svagt kan det lika gärna sluta i mf eller vara ett spök.
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-25 10:01:39 följande:
    Jag är gravid :D 4+1 idag :) fick ett stort fint plus på digitalt cb :D hoppas och ber att det håller sig den här gången! Ska be om ett tidigt ul så jag får se att det verkligen finns nåt där inne, hade en ofostrig grav i somras, och det vill jag inte vara med om igen! Hoppas att fler plussar!!

Stort fett grattis!!! Min sambo kom hem på lunchen och såg pluset. Han är ju Mr negativ och sa att det var väldigt svagt. Jaja men det är ett svagt plus iaf sa jag
Svar på tråden Solstrålarna