Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

floppan2008 skrev 2013-01-15 10:38:36 följande:
    MissKaos antar att de rackarna dör ändå i mig när jag har feber

Näää jag tror inte det! Det är inte så att dom dör utan att dom rör sig sämmre (tror jag) elle rom dom blev färre? ngt sådant när mannen värmer upp pungen. Åh andra sidan, det finns barn både i Asien och Afrika. DÄR är det varmt!!

Själv känner jag idag att jag nog inte kommer bli gravid alls, uppgiven bara.
    Testat digital Ältest idag (fick av en bekant hennes överblivna..) och ingen tvekan: INGEn Äl på G! Antar att den kommer komma på flyget. Deppigt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-15 11:24:56 följande:

När flyger ni?

På fredag.
    Planet går kl 13:30 -vi kommer då inte ha chansen på hela fredagen iom att vi ska åka kl 11 hemmifrån och sonen är ju hemma hela dagen. Sen landar vi lördag kl 7:00 (lokal tid) vi har transfer i 2h + genomtullen det brukar ta TID! Vi är väl på hotellet vid lunch. Rummet får vi först kl 15. Då lär vi ju inte orka! HUR gärna vi än vill tror jag det blir fysiskt omöjligt. Och Äl är "planerad" till lördagen där tror jag. Dumt! Fortsätter Äl testa så får vi se!

Fast det sk asåklart bli superskönt att komma till värmen, är väl bara det att jag har fått hormonstimulering denna månaden och så blir det så,,,
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-15 11:59:55 följande:

På morgonen kanske ni kan ta en snabbis. Vi brukar smita in i sovrummet när dottern kollar på tv så har vi typ kläder på fast vi drar ner lite. Ingen njutning för mig som är på helspänn men det viktigaste är ju lite spermier i gott förvar. När ni kommer fram kanske ni visst orkar. Ni kanske är uppspelta och lite uppiggade av den nya miljön. In på hotellets duch och mysa loss innan ni tar en siesta det där låter inte omöjligt i mina öron ;)

No way!
    Min son är ett plåster.. Hoppas isf vi vaknar före honom..
    De sista resorna har ma nvarit helt slut..
  • MissKaos

Nytt för mig, fast logiskt att dom dör i vatten.

babylängtan20 skrev 2013-01-15 16:19:44 följande:
    vad jag hört är de värme de blir sega i och får de kontakt med vatten dör de skitsamma om de är sant eller inte jag unvek det iaf sen är de upp till er hur ni gör :)

• MissKaos

Ja, under graviditet sa vm till mig. Innan med?

3 barns mamma84 skrev 2013-01-16 00:04:21 följande:
    De jag har hört är att man ska undvika bubbel pool

• MissKaos

Det tar ju några dagar innan det fäster så än är det väl tidigt för symptom? Men vi hoppas! Kanske testa tidigt på äl +6?

floppan2008 skrev 2013-01-16 10:03:04 följande:
    Hi hi hi där skrämde jag er allt Nä här känns det nattagammalt. Om något skett så skedde det i söndags. Men det är allt skumt att det spänner så i äggstocken eller äggledaren. Tänk om det är ett ägg som delar sig som jag känner Hag som lovat mig själv att inte leta symtom. Går jättebra. Inte

• MissKaos

14dgr luthealfas är normalt. Jag mådde illa på cd21 m sonen. Kändes tydligt då1 syntes på magen cd 30.

floppan2008 skrev 2013-01-16 12:38:30 följande:
    Klart du kan bada! Inte så att vattennivån når upp till dina äggledaren eller livmoder Jag läste att ägget börjar dela sig redan i äggledaren på sin väg mot livmodern. Kanske är det därför det pirrar och sticker i äggledaren. Verkligen konstig känsla Jag ska testa 23/1. Men jag har bara 14 dagar mellan ÄL och bim så om ägget inte fäster fören efter 10 dagar vilket kan hända då har det ju inte ens hunnit fästa 23. Kommer testa fr.o.m. 23 iaf fram till bim.

• MissKaos

Ja, det flyter ut restrer konstant när man ligger varannan dag. Iaf på mig!

floppan2008 skrev 2013-01-16 13:00:08 följande:
    Blir helt jävla irriterad. Har ÄL flytningar idag igen. Vad är det frågan om? Det ska ju gå över efter ÄL. Eller? Hade ÄL i söndags. Har idag ömma bröstvårtor så ÄL har varit. Vet inte om det är rester från mannen som kommer ut? Fler som upplever detta? Irriterande. Är hemma från jobbet denna veckan för att återhämta mig så man har ju all tid i världen att analysera. Få bli mys med mannen idag för säkerhets skull.

• MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-16 19:38:06 följande:

Just därför har jag sån panik!!! För blir det inte nu måste jag hoppa över typ 2 månader. Då hinner dottern bli nästan 6 år innan hon får ett syskon. Vill bara inte få barn i november eller december. Jag känner verkligen att jag måste bli gravid Jag fattar det där med badet men jag tror inte på det... Att man inte ska bada alltså

Tänker lite samma. Fast dels med min "höga" ålder och makens. Och så sonen som nu fyller 4 år om 2veckor. Så går 3 månader till och så *vips* jag vill inte det ska ta 1 år till! VARFÖR började vi inte tidigare, tänker jag nu.
  • MissKaos
    Sanna890 skrev 2013-01-16 20:54:37 följande:

Finns så mkt hemskheter ute i samhället som vi aldrig kan tänka oss ens existerar i dagens Sverige. Människor som ställer upp och vill hjälpa behövs hela tiden.

Målet med en placering är alltid att barnet ska flytta hem så småningom, det är det man jobbar för. Klart det är jobbigt när dom flyttar hem igen, men förhoppningsvis har man byggt upp en fin relation och får fortsätta vara en del av deras liv.

:)
    Jodå, jag kan..
    Jobbar som sjuksyster. Med opiatberoende personer. Dvs, heroin (substitutionsporgrammet) Det är ett erhört stimulernade jobb, MAn hjälper verklgein folk, men slitigt. Just för vad som händer däruter..

Ibland önskar man man viste mindre..
Svar på tråden Solstrålarna