Inlägg från: babylängtan20 |Visa alla inlägg
  • babylängtan20

Solstrålarna

Pommac skrev 2013-04-07 19:04:10 följande:

Vart har du köpt testet? Jag har från testlagret och jag får spökstreck med dem.
    men detta är 3e svaga positiva.. dessa är ifrån billiga tester och de är rosa streck ''!!
  • babylängtan20

Morgonens test var lika positivt om inte starkare till och med åh så jävla lycklig är jag jag får förhoppningsvis barn i december :D ! bara 3 månader efter förra beräknade :)!

• babylängtan20

Tjejer tycker det är lugnt i denna tråden nu :/ hur går de för er gravida och ickegravida :)?
    gravida tjejer hur långt gångna är ni?gjort ul? inskrivning osv?
    kämparna <3 när har ni ÄL och BIM? :D

tycker att bara för man är gravid behöver man inte lämna kämparna här :D

• babylängtan20
    Soffan skrev 2013-04-10 13:18:17 följande:

Jag har gått 10fulla veckor nu. Inskrivning i måndags, alla prover ok men fick börja med järntabletter.
    Inga extrema symptom, mer hungrig och trött bara. :)
    åh så kul går endast in i v6 på fredag :) är de ditt första barn?:)
    ska du göra KUB? vad bra att de såg bra ut allting :)
  • babylängtan20
    Soffan skrev 2013-04-10 13:58:07 följande:

ja det är första barnet! :)
    Vi har inte bestämt oss än, eller snarare inte tagit tag i frågan alls än..glömde faktiskt att fråga BM när vi var där.
    Ett tips är att skriva en lista nu så du kommer ihåg att fråga om allt du funderar på, jag glömde hälften när vi väl satt där och pratade. o_O
    haha njae de enda ja tycker är konstigt är att jag har rosa flytningar efter nr 2 på toa :S
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-10 14:42:20 följande:
    V6. 5+4 idag.. gar bara och längtar till vul 22/4! Kollar pappret varje gang pa toa. Trött och jättehungrig! Nu ska vädret bli bättre så jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra för både magen och vikten och kondisen
    åh då är jag bara ca 1 vecka bakom dig ;) jag med jävla flytn. känns ju som det blöder vrje gåg de sipprar ut :/ men de känns bra hitills :) ja gud här har de varit solsken flera dagar i rad :)
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-04-13 18:10:04 följande:
    Går in i v7 idag. Väntar på VUL! Nästa måndag.. Längtar Enda gången jag har längtat efter måndag tror jag
    Börjar svälla både här och där ochhar fått en massa finnar. Snyggt... kombinerat med ett j-a humör.
    kul gick in i v6 igår :) vullen om magen som fan är jag och förstoppad som få :(  humöret här är inte dåligt de heller ;)
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-04-13 18:40:15 följande:
    Hej hej, jag har äl nästa vecka nån gång. Jobbar en hel del nästa v.. 72 timmar så får se vad som hinns med i sexväg ;) det blir när d blir, kollar in hos er så länge o hoppas ni får se små hjärtan ticka på era vul!
    Ska du oxå på vul snart babylängtan?

Vissa dagar velar jag o vill skjuta på att bli gravid, andra dagar känns d ok. Jag trivs så att vara 'normal' o pigg (nogorlunda iaf) o att jobba.. Varför kan man inte få bestämma när man ska bli gravid? Hade gärna blivit d i typ september.. Då får jag en till sommar som jag ej sover bort i narkolepsi.. Bebis längtan finns verkligen! Sova 17-18 timmar/dag finns d ingen längtan efter alls!!!
    Har världens finaste man som förstår mig helt. Lycka! Men tänker ändå att när jag väl blir gravid så kommer han säkert bli gladare än jag för att jag äntligen valde att 'bli sjuk' igen för en graviditet, men att han ej vill pusha mig till det.

Jaja, sol i gbg. Jag sitter på spårvagnen på väg på tjejmiddag o utgång. Blir god mat, vin, skratt o snack o lite dans! O jag bara njuter :)

Håller tummarna för er gravida o dricker lite vin för er :)
    jag funderar på att boka ett vul till nästa eller näst nästa vecka och får förhoppningsvis se ett tickande hjärta till skillnad från sist :)

jag drack förra veckan grogg på grogg dagen efter vid +et hade jag sjukt mycket ångest :( men än förhopnningsvis så lever den :)

förstår hur du känner ibland kan jag vela då man försökte för försöka skaffa barn är skit jobbigt om de inte tar sig men ja vill verkligen för här där vi bor kan jag inte leva ett ungt liv innan de är dags för en familj så jag satsar hellre på en familj :) mamma som 21åring blir jag förhoppningsvis i december mysigt spännande vackert och läskigt på samma gång :)
  • babylängtan20

tjejer hur går de för er ? :) tycker tråden är så tyst :S

• babylängtan20
    Pommac skrev 2013-05-02 05:49:34 följande:
    Jag fick nån mellanblödning när jag skulle haft ägglossning så min ägglossning uteblev. Dock fick jag ägglossningen när jag hade bim. Så nu tror jag cykeln kommer bli 41-42 dagar i stället för 29. Men bättre sent än aldrig med ägglossningen. Jag är glad att den dök upp. Räknar på att ha bim ca 10-12 maj.
    oj så konstigt kanske en älblödning? finns de som får en blödning när ägget släpper.
    okej håller tummarna för dig att de blir något :) hur länge har du försökt? :)
    MissKaos skrev 2013-05-02 06:26:19 följande:
    V10 nu! Jag mår inte illa längre bara äter och äter. Inskrivna på mvc allt känns ännu overkligt

skönt:D själv kom mitt illamående fyfan kräks inte än iaf.. och trött trött trött :( skönt att gjort inskrivning :) jag har de den 16e maj . fan skulle gått in i v9 på fredag men vul skickade mig bakåt 8dgr så ja får återuppleva v 8 igen ;)
    Gudinnan skrev 2013-05-02 07:17:23 följande:
    Inte gravid och har inte provat häller har inte haft sex lust alls fast ag har haft äl denna månad har ag bara haft sex 3 ggr
    då kanske de kan bli något hur länge har ni försökt? ni får gosa med barnen hemma och fortsätta en vacker dag kommer det :)
    Soffan skrev 2013-05-02 07:50:43 följande:

Grattis!! Solig 
    Är i vecka 14 och har samma, äter jag konstant så spyr jag inte men missar jag frullen någon dag så känner jag hur det vänder sig i magen.. Har Ultraljud om 4veckor, längtar!
    åh så kul grattis långt gången du är :)
    usch ja illamåendet är inte att leka med :S
    gjorde ni kub? :) åh så mysigt :) själv har jag 3 juni och då är de bara kub :)

Svar på tråden Solstrålarna