Solstrålarna

Nu på morgonen åkte mamma och pappa som var här i 3 dagar helt plötsligen var dom utanför dörren på kvällen vid 21 tiden.
Tråkigt nog så var dom tvungna att åka hem igen till sverige saknaden ÄR norm stor.
men en super trevliga dagar har jag mannen och barnen haft.
Jag har bim denna veckan
skulle inte vara illa att få en bebis i jan februari 2014 i magen man ska bara se frammåt.
Om man inte blir gavid nästa månad så man får en bebis i december så gör det inget då jag redan har en december bebis 2010 som blir 3 år gammal då den 8:e så är nog januari februari den bästa men jag skulle faktist vilja ha en sommar bebis änklare och vara gravid då
så i oktober kanske så blir det en juni bebis
Har inte själv tänkt på när jag hade mens sist hmmm har slutat räkna.
Men borde få mensen nästa vecka iaf.
Svullen mage och förskyld ej sexlust alls för den delen.
Hade en jätte kraftig äggossning som varade i några dagar mer än det vanliga.
Men vi har inte försökt så jag e inte gravid.
Men hoppas iaf på en sommar bebis.
Vinterbebis nejtack inte igen bara jobbigt och kallt när jackan inte går att stänga + att man svätar som en GRIS då hahaha ...
Skönt att vssa av er inte känner er så gravida men det är häftigt så slipper man ha jobbigt och kasta upp osv .
Jag led bara av kraftiga foglossningar med tredje barnet fyfan !!
Har många av er facebook ?
Använder ni facebook mer än familjeliv ?
Tänkte på om vi skulle ta samma tråd till fecebook och prata där inne med
Ska jag fixa en grupp till oss på fejjan då ?
Nu har jag gruppen uppe (hemlig) jaag vill bara ha era namn på fejjan eller adda mig på carina nylander så hittar ni mig så accepterar jag er och lägger er in på gruppen och vänner listan i fejjan .
Gruppen är detsamma ( Solstrålarna )
Woohoo !!!! not
Nu är jag trött på skitet verkligen jag är så irriterad men okej .
Jag har varit sjuk i 2 veckor nu och igår kom mensen om den likom inte kunde vänta liiiiite till innan man blev frisk (GRRR)
skulle på toalettet och skulle kissa och torkade mig och insåg blod hahahaha vilken tajming hmmm men ja,ja den kom iaf .
De e sant
woho !! jag har fått bihålsinflamation och går på pencillin kur nu =(
Tack sa ni ha jag mår skit dåligt vill bara försvinna.
Läcker mellan benen och näsan och huvudvärk ont i kinden ont i halsen hostar så jag spyr
De e bättre äter pencillin 10 dagars kur och hostar fortfarande men inte så illa mer och fortfarande smått förskyld.
Läcker mellan benen fortfarande men imorgon borde det avta och på onsdag borde det vara slut.
Imorgron ska jag kolla ryggen vid 17.30 få se vad dom säger.
Men det börjar vissa lite pos nu så jag hoppas man är på bättringsväg nu bara.
Barnen är lite mer friskare faktist det e bra iaf.
svullen jobbig mage sm om man skulle vara höggravid på 100 månader typ.
Hur har du det ?
Lycka !!! igår slutade mensen
Hahaha GYN undersökning älskling vill du undersöka mig lite
Har haft lite avslag efter mensen men nu kanske man kan ha sex.
hur går det för er flickor ?