Solstrålarna
Hur går det för er?? Själv har jag inte ont i brösten ännu.. Känner lite stockningar där nere (gör jag alltid) och igårkväll hade jag en konstig smak i munnen och det kändes väldigt strävt. Om en vecka är det BIM :)
Hur går det för er?? Själv har jag inte ont i brösten ännu.. Känner lite stockningar där nere (gör jag alltid) och igårkväll hade jag en konstig smak i munnen och det kändes väldigt strävt. Om en vecka är det BIM :)
Babylängtan20: vad bra då! Hoppas allt kommer ut snart så att ni kan göra ett nytt försök. Bara ha sex regelbundet så ska det nog gå :)
Ja för mig är det positivt då jag alltid har ont i brösten innan mens. Exakt den 17e var månad slår det still. Har fortfarande ingen värk. Hurvida man har ömma bröst eller inte är väldigt inviduellt. Men det verkar vara rätt vanligt att få oömma bröst som ett symptom om man brukar ha ömma innan mens. Så vi får se, kan också vara som äl uteblivit!
Görabebis: Nej än är det inte över! :) det kan hända mkt på en vecka!
Misskaos: Som det ser ut nu väntar jag till BIM möjligtvis BIM+1. Kan jag inte hålla mig gör jag kanske ett test på tisdag (BIM-2).
Skönt babylängtan
Misskaos, eftersom det är så tidigt än så är det nog spök tyvärr. Annars hade det nog kunnat vara svaaagt plus. Det är just därför jag inte vill testa tidigt för det är så svårt att veta vad det är.. Men visst, svårt att hålla sig om det finns tester hemma :)
BIM-4/5 och nu börjar det hända lite. Har molvärk och det känns även "kyligt" där nere, ovan på blygdbenet liksom. Svårt att beskriva. Har dessutom växtvärk i vänstra lår (från ljumsken och neråt). Någon annan som börjar känna ngt?
Misskaos: ska försöka hålla mig till BIM, men kanske testar en dag innan. Kliar i fingrarna nämligen!
Görabebis: Jo hoppas det! Det behöver ju inte kännas något :)
Misskaos: ja lite för nära tycker jag med. Tagit ett till test?
Tog ett nyss. Negativt var det :( är dock på bim-3 så det kan ju vända!
Tjejer! Jag har plussat idag!!!! Tänkte göra det på torsdag men kunde inte hålla mig. Kände mig så gravid ju! Åååh är så lycklig :):):)
Tack!!! :D
Men ge inte upp. Tidigt än! Idag är jag på BIM-2 och testade neg igår :)