• CA5

Solstrålarna

3 barns mamma84 skrev 2013-03-08 21:50:47 följande:
    Låter posetivft ju när fostersäcken o gulesäcken så betyder det en bebis där inne.
    Man ''kan'' se en lite lite super liten prick där inne men det e lite svårt.
    Men du ska bara se frammåt till nästa besök för då ser du bebben o hjärtat

Jag gjorde mitt i vecka 7 och då kunde man se
    men då var det ju ett tag sen mina e ju stora nu

Tack för de lugnande orden Glad Jag kommer vara sååå nervös, men ska försöka hålla mig fridfull tills dess!

Hoppas ni andra kan få plus snart!! 
  • CA5
    MissKaos skrev 2013-03-15 06:47:03 följande:
    Pos aäl test idag! Passande till helgen. Blev glad gubbe redan igår men inte fullt pa de andra teststickorna. Idag bade glad gubbe och fullt pa stickorna. Har haft ordentligt ont sedan i onsdags och massor med fertila flytningar. Snart dax for väntan pa bim igen. Försök6.

Hur är läget i tråden?

Vad bra! Låter som en dunder äl ;) Kör på!

Jag väntar mest in mitt vul som är nästa fredag. Mår annars väldigt illa, trött, lätt irriterad, molvärk och öm i brösten. Har även fått utslag på ryggen som jag väldigt gärna vill att doktorn ska kika på.

Känner mig inte alls het med andra ord ;)
  • CA5

Misskaos: Jag kan se något på sista bilden. Men det är så svårt när det är så svagt.. Kan vara vilket som :)

Men jag håller tummarna för er alla den här månaden!!! Hoppas hoppas hoppas! 

• CA5

Är det grav tester MissKaos?! När har du BIM? Mitt test såg ungefär ut så :):) Lite starkare kanske men inte mycket!

• CA5
    MissKaos skrev 2013-03-25 19:17:56 följande:
    Fredag.

Och ja, det är det men dom har ju blivit pos efter att tiden har gått ut.. Ganska direkt efter men ändå efter.

Översta fotot i 1225 är nog taget kanske e 10min. Man ska inte läsa av efter längre tid än 5min..

Vill ha imorgon NU!

Okej, det verkar ändå lovande!! Håller på mitt grattis tills du tagit nytt imorgon :) Spännande!!!!
  • CA5

JAAAAAA GRATTIS! Vad glad jag blir för din skull... Äntligen ett plus!! Hjärta

• CA5
    babylängtan20 skrev 2013-03-26 23:14:38 följande:

tror de är spök :(
    När har du bim då? Jag såg det också, men kan vara vilket som eftersom det är rätt tunt.
  • CA5

Usch, det är så jobbigt att analysera tester. Man blir ju gaaalen :) 

Jag hoppas ni får starkare plus någon dag framåt! {#emotions_dlg.flower} 

• CA5
    babylängtan20 skrev 2013-03-26 23:34:25 följande:
    ja verkligen.. speciellt när alla andra innan mf:et var tokblanka och nu ser man nåt..
    tack hoppas vi med :)
    Förstår jag! Håller tummarna för er :)
  • CA5
    Pommac skrev 2013-03-30 10:15:43 följande:
    Grattis MissKaos! Vad roligt! 

Här fyller jag år idag. Har bim idag också. Glömde helt bort att testa i morse (Kom hem från vår bröllopsresa i natt). Men jag testade igår och det var negativt. Får se om jag orkar hålla mig ett tag så kanske jag testar senare idag. Men jag känner inga symtom på nåt. Varken på mens eller på grav. 

GRATTIS!!! Hade varit en perfekt present att få ett plus nu då! Det känns som det var en evighet sedan du var inne och skrev senast :) Hoppas ni haft en underbar resa!
    MissKaos skrev 2013-03-30 14:51:08 följande:
    Drömde att jag kissade på min ELTANDBORSTE? som då sa "inte gravid"

Snacka om knasig dröm. Undrar vad den ville säga mig? Dålig andedräkt, klissenödig samt oroad över mf? Allt på en gång kanske?

Haha allt testande får en att bli knäpp i huvudet. Mina drömmar är också helt knasiga :)
  • CA5

Babylängtan20: Jag ser ett streck :) Gjorde även det på de andra. Men när har du BIM? Du skrev något om mf innan, när hade du det? Tagit fler tester efter de senaste du lade ut här?

Pommac: Vad synd :/ Klart det kommer vara er tur. Ni får ta hand om er och ha sex regelbundet.. Mer finns det inte att göra. Det kommer :) Det finns ju studier

om att snus kan påverka negativt så tycker han gör rätt i att sluta.

Jag hade BIM i Januari, så jag är gravid. Går in i vecka 10 imorgon :)

• CA5

Hej Alla!!!!

Jag har varit jätte osocial den senaste tiden.. Tagit en lååång paus från FL. Det har hänt en massa annat, har t ex varit bortrest, haft influensan samt att jag mått illa pga graviditeten också. Behövde tänka på annat.

Går in i vecka 15 på måndag. Tiden går riktigt snabbt!

Ska faktiskt på ultraljud imorgon. Blir mitt tredje sen plusset. Hoppas allt står rätt till

Är det någon som nyss plussat? Sist jag var inne var det Miss Kaos!

Kram på er. 

• CA5

Babylängtan20: STORT grattis då!! Glad Finns ingen speciell anledning. Bor inte i Sverige och här gör man det lite oftare. I alla fall om man vill! 

• CA5

HEJ ALLA!

Herregud, jag har inte varit inne på FL på jättelänge. 

Jag hoppas allting är bra med er <3

Jag är i vecka 25 nu och tiden går sååå snabbt. Jag mår bra och är super lycklig. Om 1½ flyttar vi även till Sverige, vilket jag ser framemot.

Ang FB gruppen, så har jag precis addat dig Mirelle. Glad 

Svar på tråden Solstrålarna