Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 21:31:16 följande:
    Här var det klumpar med och kraftigt mens !! + mensvärk och illamående
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Fan vad tråkigt du hade ju plussat! Då är det väl tidigt mf! Skit!
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 21:39:18 följande:
    Tror inte kroppen min e redo än  efter 2 år mellan och 2 kejsarsnitt och stora barn så är nog min kropp en klocka som säger att ''nej jag kan inte än'' Få se vad tiden vissar sig. 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Så är det nog, men jobbigt att bli glad över plus för att sedan bli ledsen över mens och mf. Du verkar ha bra inställning! På den kommer man långt! Vart köper ni era tester??? Jag testar med cb och det är svindyrt! Nu sist köpte jag Apoteket hjärtats tester men läste att de gett utslag på gravid trots att andra tester visat - och personerna fått mensen strax efter. Vill beställa gravvtest. ÄL har jag järnkoll på. Men vart köper jag billiga gravvtest?
  • floppan2008

Måste säga att jag är lite beroende av att testa! Analysera tester och så. Ibland när vi inte ens försöker måste jag köpa ett test bara för att. Sjukt! Några skrev tester från tradera vad är det? Vad heter dom är dom bra? Vill ha massor så jag kan testa i väntan på bim. Fan får inte bli för fixerad bara. För 2 mån ville jag inte ens ha fler barn å nu helt despo att bli gravid. Bioklockan har ringt.

• floppan2008

Jag fyller 33 år i januari. Har varit tillsammans med sambon i 8 år. Vi har ett barn en flicka på 4 år och 9 mån. Hon kom till på första försöket och jag födde vaginalt i v. 38+0. Har inte varit sugen på syskon då jag fick en rejäl första barns chock. Gick upp 35 kg och det tog lång tid att gå ner. Nu väger jag mindre än innan och är livrädd att tappa kontrollen igen. Min biologiska klocka verkar ha sparkat igång sig för nu är jag sååå bebissugen och skiter i att jag tycker det är tufft med bebis och rädslan för viktuppgång!

• floppan2008

Har beställt 10 stickor från TL nu! Ska bli jävligt spännande att analysera de!!! Längtar. Göra gravvtest är verkligen ett beroende

• floppan2008

Det är fan något som inte stämmer här. Mensen har upphört. Inget i bindan sedan kl 15 och när jag torkade mig var det som ÄL sekret fast blodigt. Har ont i brösten igen och magen är presis sådär svullen som innan mens. Har mått illa en v och även igår trots att mensen kom och idag. Fan med den smärtan och den mängden igår finns ju inte en möjlighet att det skulle kunna vara något där inne men fattar inte vad det är med min jävla kropp. Hur fan kan man ha mens mellan 09 på torsdag till 15 på fredag. Inte ens ett dygn. Och det ser verkligen inte ut som vanligt det tänkte jag på igår med... Slemmigt. Hade kanske ingen riktig ÄL eller så är slemhinnan för tunn så ägget inte fäster. Fasen!

• floppan2008
    MissKaos skrev 2012-12-28 23:39:54 följande:
    ¨Sånna blödningar hade jag med sonen. Dom kom från tappen.. Kanske ska du försöka bka för VUL? Hur ser grav testerna ut? Det låter ju inte som ett mf? Då borde det ju komma mkt mer (personlig erfarenhet. blodbad)
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-28 23:20:18 följande:
    Du blir gravid snart ska du se men din mens kommer inte komma denna vecka alls utan jag hoppas banne mig det blir ett +
    Eller så blir det horminbeh... Jag tror jag tar och tänker BIM 2/1. Då kommer ju mina tester. Antingen kan jag då börja Äl testa om mensen har kommit (på rätt dag) eller så kan jag testa med gravtester. Eller både och! Teststickor högt och lågt..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Hade världens mensvärk igår som att jag skulle gå av. Inget idag på dag 2 som jag brukar ha. Mkt rödare blod riktigt ljusrött på pappret och exakt som ÄLsekret med blod. Hade du ont när du blödde från tappen? Jag hade som sagt sjukt ont igår. Testade negativt på bim-3 med Apoteket hjärtats test vilket iofs inte är det mest pålitliga. Har beställt 10 stickor från testlagret. Får dom nästa v. Får väl se om symtomen avtar annars får jag väl testa för skojs skull. Känns verkligen inte som vanlig mens.
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2012-12-28 23:56:36 följande:
    Nej, det gjorde inte ont då. HAde kanske lite "mensvärk" Hade sjukt onti brösten innan jag +ade med honom.. Men då testade ju jag inte förrsen på BIM+6 vågade inte innan..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Nä för har man ont är det inte ett gott tecken. Är nog bara min kropp som dummar sig! Mens i 18 timmar. Visst väldigt gött om man är på badsemester men inte när man vill att kroppen ska funka. Har haft mindre blödningar det senaste. Kanske jag inte kan få fler barn. Uääh
  • floppan2008

Hur sjutton kan man känna sin tapp? Då måste man köra upp hela handen eller? Vi ska på museum idag och berika vårt kulturella intresse lite haha skämt å sido.

Svar på tråden Solstrålarna