Solstrålarna
Fan vad tråkigt
Vad är TL tester??
Måste säga att jag är lite beroende av att testa! Analysera tester och så. Ibland när vi inte ens försöker måste jag köpa ett test bara för att. Sjukt! Några skrev tester från tradera vad är det? Vad heter dom är dom bra? Vill ha massor så jag kan testa i väntan på bim. Fan får inte bli för fixerad bara. För 2 mån ville jag inte ens ha fler barn å nu helt despo att bli gravid. Bioklockan har ringt.
Jag fyller 33 år i januari. Har varit tillsammans med sambon i 8 år. Vi har ett barn en flicka på 4 år och 9 mån. Hon kom till på första försöket och jag födde vaginalt i v. 38+0. Har inte varit sugen på syskon då jag fick en rejäl första barns chock. Gick upp 35 kg och det tog lång tid att gå ner. Nu väger jag mindre än innan och är livrädd att tappa kontrollen igen. Min biologiska klocka verkar ha sparkat igång sig för nu är jag sååå bebissugen och skiter i att jag tycker det är tufft med bebis och rädslan för viktuppgång!
Har beställt 10 stickor från TL nu! Ska bli jävligt spännande att analysera de!!! Längtar. Göra gravvtest är verkligen ett beroende
Det är fan något som inte stämmer här. Mensen har upphört. Inget i bindan sedan kl 15 och när jag torkade mig var det som ÄL sekret fast blodigt. Har ont i brösten igen och magen är presis sådär svullen som innan mens. Har mått illa en v och även igår trots att mensen kom och idag. Fan med den smärtan och den mängden igår finns ju inte en möjlighet att det skulle kunna vara något där inne men fattar inte vad det är med min jävla kropp. Hur fan kan man ha mens mellan 09 på torsdag till 15 på fredag. Inte ens ett dygn. Och det ser verkligen inte ut som vanligt det tänkte jag på igår med... Slemmigt. Hade kanske ingen riktig ÄL eller så är slemhinnan för tunn så ägget inte fäster. Fasen!
Hur sjutton kan man känna sin tapp? Då måste man köra upp hela handen eller? Vi ska på museum idag och berika vårt kulturella intresse lite haha skämt å sido.