Inlägg från: Sanna890 |Visa alla inlägg
  • Sanna890

Solstrålarna

Tänker inte nåt negativt om att få barn sent på året, vi vill så gärna ha en liten och h*n är välkommen när som helst :) både jag och min sambo är född sen på året och vi har aldrig lidit av det :) vi längtar så otroligt!

Har glömt att skriva att min älskade sambo friade till mig den 15 dec så i aug 2014 blir jag fru :)

Förövrigt har jag det lite märkligt med kroppen plötsligen, fick min mens på rätta dagen, blödde som vanligt. Nu några dagar senare fick jag småblödningar igen :s märkligt.

Hoppas ni alla hade det bra igår :)

• Sanna890
    Pommac skrev 2013-01-01 14:36:03 följande:
    Nä det är absolut inget fel med det. Men alla har sina orsaker. 

Grattis!! Varför vänta ända till 2014 med att gifta er? =) 

Nästa år hoppas vi på att vara gravida och få barn :) jag vill inte gifta mig gravid, nyförlöst lr på vintern :p så 2014 blir det bröllop :)
  • Sanna890
    Pommac skrev 2013-01-01 15:26:00 följande:
    Okej. Hoppas det blir så för din skull då. =)

Jag har alltid drömt om att vara en gravid brud. Jag fick dock inte det. Var på vårt sjunde försök när vi gifte oss. :( Trist när det inte blir som man tänkt...

Ja vi hoppas på det :)

Oki, tråkigt när det inte blir som man tänkt sig :/ men du var en lycklig brud den dagen ändå kan jag tänka mig ?:) hur hade ni ert bröllop?:)
  • Sanna890

Alla tjejer se hit :D skulle det inte vara roligt om alla la in en bild på sig sj, skrev en liten text om vart vi bor, hur gamla vi är och vad vi jobbar med och lite så?:) skulle vara roligt att lära känna varandra ännu bättre :) lr vad tkr ni?:)

• Sanna890

Jag är 23 år, jobbar som Undersköterska inom njurmedicin på sjukhus. Inga barn än så länge. Bor i Jämtland.

• Sanna890

ojj, hälften försvann:p på fritiden tränar jag mkt, planerar att tävla i fitness senare efter första grav. Så småningom blir det plugg till socionom då mitt mål är att starta ett behandlingshem. Jag och min sambo har även familjehem, just nu har vi inget barn som bor här då vi sj planerar barn. Vi har tidigare haft en 7 årig pojke på halvtid men som nu har kunnat flytta hem igen på heltid :) Där va lite om mig :)

• Sanna890
    görabebis skrev 2013-01-01 20:56:52 följande:
    här e bröllopjag. gick ju ej att ladda upp på mobilen.

super fint kort :)
  • Sanna890
    Tenshi skrev 2013-01-01 23:20:57 följande:
    ...shit, du var ju inte lite snygg!

Haha, tkr du det, tack så mkt :p
  • Sanna890

Åh vad jag längtar tills man har en liten mage igen!! Fick mage väldigt fort i somras innan ma:t. Det var svårt att dölja trots att jag endast gick till 11+5 :p längtar tills den är där igen!

Svar på tråden Solstrålarna