MissKaos skrev 2012-12-28 21:42:16 följande:
JObbigt med mf
Här känns det mer o mer att mensen är på G. Sur, grinig och magont.
Deppar dessutom, hade så hoppats att få ett +.... Vi reser bort med min familj i januari -hade varit så kul att berätta då

Och ganska lagom när vi kom hem hade jag kunnat komma till jobbet i mammakläder! På mig syntes det så himmla tidigt sist. Fåniga drömmar... Så hade det varit bra att få i september med. Praktiskt, dagis är igång så stora kan gå och leka och ha lite skoj.... Och inte svinkallt mitt i vintern de första månderna, men inte skållhett heller....
Töntig man är som tänker så... Började drömma om att få städa ur ¨våra förråd för att få ge plats åt bebissaker. Och att få köpa mammabyxor till mig... DUMT! Måste sluta dagdrömma. Det gör bara ont varje månad när mensen kommer, och för er som får mf -vill inte ens tänka hur det ska kännas i hjärtat.
Vi alla är så och det är inget fel gumman

vi alla tänker så.
Just idag tänkte jag så och insåg att mitt hjärta höl på att explodera av smärta och ögonen ville bara börja gråta och jag höl allt inom mig.
Jag hade på mig min mamma tröja på mig går har haft på mig den i 2 dagar redan men ja så blev det iaf.
Har en massa mamma kläder och bebis kläder jag vill använda och drömmer om en tjej till.