Solstrålarna
på kub sprattlade en livlig liten krabat , som dessutom boxades där inne :) lägsta risk på kub och blev framflyttad 1 dag, så bf blir 1:a Augusti :D
på kub sprattlade en livlig liten krabat , som dessutom boxades där inne :) lägsta risk på kub och blev framflyttad 1 dag, så bf blir 1:a Augusti :D
Hej tjejer hur är de med er alla?:)
och hur går de för er?:)
här går de kalas, är i v24 imon redan :)
Hur går de för er alla?:)
Okej, när gjorde ni utredning?
antar ni gjort de eftersom ni vet mannens ''fel''. Hoppas ivf bli lyckat :) står ni i kö till ivf då?
är inte så jätte påläst om du inte tycker de är allt för jobbigt att prata om det får du gärna förklara llite :)
Här har de gått jättebra iaf, inget missfall sist, v 33 imon :)
usch ja det förstår jag :/ Vet ju själv hur det är :) tyvärr ..
men grattis håller tummarna den vill växa och bli en fin bebis :)
Ja herregud, börjar bli nervös som fan haha, men oj vad glada vi är o vad vi längtar :) Jag smörjde med krämen fram tills efter kub :) sen slutade jag med den så de inte blev fel när östrogenet ökade oså :)
Ja förstår :) Men allting på dig såg fint ut?:)
hoppas att ni får en tid snabbt nu eller att nii som många andra par som står i kö lyckas på egen hand :)
jo men precis så är de .)
de gör det troligen, sklönt med täta kontroller :) Ja v11- tom v 14+0 om ja inte minns fel :)
Jag och min sambo är väldigt unga så vi visste ju att risken var väldigt låg. men vi gjorde de iaf. Mycket pga att vi haft 4 missfall i rad innan så ville veta vad sannolikheten skulle vara och att de kan vara skönt att veta att det kan vara fel på barnet och då har man ju förberett sig länge.
Hej alla :) Här mås det kanon :)
vi fick en liten flicka den 6 augusti på bf+5 förlossningen gick skitbra och på mindre än 6h :P var 8 cm öppen när vi kom in och krystvärkarna varade bara i 10 min innan hon kom ut :)!

..Min Elsa hadr snopp på Rul. Oerhört ovanligt men det händer att dom ser fel..
här är det tänder på G. Hon är 8mån nu och ställer sig upp mot allt. Odag började hon med att hålla i med bara ena handen. Värdens goaste bebis..
Dreams -så fin hon är ![]()
Oj haha, ni var ganska chockade när de kom ut en HON då va?:P
Stackaren, febrig och grinig nu då?:/ Åh så mysigt , står hon redan :P antar hon kan krypa redan då :)?
Tack så mycket :)
Tackar :D
Åh så kul, en liten sessa! Så mysigt :)!!!
Tycker de är tråkigt att det är så lite som skrivs här . Ni har inte fb?:)
hej tjejer ni som har facebook kan vi inte skaffa en hemlig grupp där? så vi kan fortsäta att följa varandra?
jag gör en som vi kan hitta men så fort ni gått med ändrar jag till hemlig?
sök på solstrålarnasfamiljeliv
åh vad kul sanna! Vi har vår lilla 3,5 månaders som bara växer o upptäcker mer för varje dag :) och vi vill ha en bebis till gärna 2015 ^^ så vi är oskyddade :)
Hej tjejer!
Den 9 januari föddes vår dotter Amanda 3115g och 47 cm.
Planerat snitt i v 38+6, gick toppen bra, vilken upplevelse.
Amanda är en liten dröm. Sover bra, äter, ligger och tittar o bajsar ;)
Herregud va kär man är i sin lilla unge <3 kan inte sluta titta på henne hihi.
Hoppas allt är bra med er andra!