-
Fast det räcker ju m sex varannan dag. Eg är det nog mest effektivt att ligga dagen/dagarna INNAN. Dm ska ju hinna dit med.görabebis skrev 2013-02-27 16:51:09 följande:Jag försöker lära känna min kropp lite nu kring äl o mens, aldrig funderat eller känt efter innan. Har inte haft några besvär heller som gjort att jag tänkt eller hur jag ska säga.. Tror min äl är rut 14-16 varje månad.. Har en cykel på ca 30 dagar så den ändras ju ej så mycket. Ska testa med äl-test denna månaden oxå som kommer. O hoppas jag ej går på dygnspass när den är. Får byta pass isf haha! -
Blod. Han ta ett nytt test på morgonen som inte blev pos eller extremt svagt,svagare än de sista två dgr. Sen, blod.
-
Aj som f-n!
-
Grattis! Häng gärna kvar, ni som är gravida!Sanna890 skrev 2013-02-28 20:32:38 följande:Hej tjejer, hur går det för er alla? Fler som plussat? Min grav går bra hittills, blev tillbaka flyttad 2 dgr på vul, så är i 8+5 idag, fick se ett friskt foster med tickande hjärta i måndags :) dock haft en liten blödning som gjorde mig otroligt orolig, livrädd för mf igen! Håller tummarna och tänker på er!
Här går det inte så bra. Är nu ganska säker på ett supertidigt mf.
Ska strax lägga mig. Trött så det bara flimrar för ögonen. -
Kan konstatera tidigt mf. Ca 4 dgr. Eller 3 eller 5, är inte helt regelbundet.
CA5 skrev 2013-03-01 11:37:35 följande:Pommac: Tack så mycket :):) Så glad!
Misskaos: Vad tråkigt!! Hur tidigt kom tant röd? Några dagar va?
3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon
-
Skulle haft BIM idag.. slutat blöda så hemskt nu.,lordagen,var gräslig.. kom klump fy.
Kommer inte hormonstimulera denna cykeln så jag ska lägga focus på sonen och att komma i form. Känner mig isämsta formen pa långe. Evt ga och få min fot tejpad. Vill ju kunna springa som vanligt.
-
GÖTT!Soffan skrev 2013-03-05 18:16:12 följande:Jag mår oförskämt bra, inget illamående :) men jag har haft smärtor på morgonen när jag vaknar..hoppas att det är "växtvärk"! Trött som aldrig förr..somnar i soffan efter middagen (alltså runt 18!) och sover tills mannen väcker mig för att flyttas till sängen..
Ja otroligt skönt att hon tog min oro på allvar och inte bara viftade bort det, min BM är annars lite äldre och jag trodde att hon skulle vara lite mer konservativ
Görabebis: Du måste ju hinna vila lite också!
Jag gjorde ett VUL med min son i v 7 eller 8. Det var bara att boka in dom hade jättemkt förståelse faktiskt.
Härligt att du mår bra
NJUT!
Kul att du är kvar här, hoppas ni preggofanter stannar!
Jag har haft ont idag, som mensvärk rätt rejält ett tag ner mellanbenen i framfogen sas. Och lite i ryggen. försökt få tag på gyn meninte lyckats. Slutat blöda i söndags. Jaja. Trött nu, tränat ett pass känns bättre efteråt. Mentalt iaf.. Så ska snart sova.
Gör ett nytt försök med dom imorgon. MInns inte hur det var med mitt förra mf, det är så länge sedan nu.
-
Gyntid i em. Ska göra ett VUL och kolla så allt är ute. Dom var lite rädda att ngt finns kvar och blir man gravid på det så är det ju allt annat än bra. I tfn sa hon att det var bra att "vila" slemhinnan nu. Vi får se, jag vill få gröntkort för sex först av allt.
Soffan skrev 2013-03-06 07:44:26 följande:MissKaos: "Preggofanter"? Hahaha!
Klart jag stannar och peppar er! Jag lovar, jag ska inte tvinga på er massa bebisprat mer, bara stötta och dela med mig av mina erfarenheter i min väg mot ett plus.
Vad härligt att ni är så positiva och kör på
Jag hoppas det tar sig för er snart igen!
Ja... Det är så passande
Man känner sig osm en elefant sen mot slutet och preggo är man ju med
-
Använder fejjan, ja.
Undersökning idag. Har alldrig varit med om en så försiktig undersökning. Extremt nogrann var hon med och kollade CRP. Allt ok, slemhinnan var 4mm dvs jättetunn allt har kommit ut. Hon letade nogsamt efter X och det var inget sådant. Skönt, men blev lite ledsen när man började prata om det så märker man ju hur gärna man vill ha en bebis.
Han en tur till gymmet mellan gyn &dagishämt. Ingen idé komma mitt i mellanmålet. Är nu otroligt trött och vill helst sova.. Ska kolla Grey´s imorgn bilbes kl 07:00. På fre ett samtal m chefen (varit sjuk, korttidssjuk, för många ggr tydligen -dagisbarn. massa virus + magsjuka ett par ggr..) hur som: Ska bli otroligt skönt när denna veckan är ÖVER!
Planerar lite lätt att hitta på ngt kul i helgen. Hoppas på fint väder. Kankse gå och kolla in kaninerna och hästarna och grisarna uppe på gården här brevid (mitt i stan, typ 4H fast mini). Ta med mackor och fika. Det tycker nog sonen är kul. Det tar inte lång stund att gå, men är stort för honom
Jag tycker det är skönt att vara ute om det är fint.
-
Sån´t kan ju varierar...Pommac skrev 2013-03-06 19:41:05 följande:Nu måste jag beklaga mig lite också. Fick mens i söndags. Nu är mensen plötsligt över. Brukar blöda i 6-7 dagar och nu har det bara gått 3 dagar. Har bara ett test kvar som jag vill spara. Men det kanske är så enkelt att jag inte hade någon ÄL? Fast jag hade ont som vanligt men testade inget. Vänta och se lite till då...
Hoppas det bara indikerar en superÄL på ingåeende!