• Pommac

Solstrålarna

babylängtan20 skrev 2012-12-30 20:01:17 följande:
    har pratat med bm ho sa det kunde va ett spprucket blodkärl eller fästningsblödning men att jag skulle avvakta o se om det blir mera blod eller klumpar.. jo jag har också haft missfall o det vara bara massa klumpar och blod som bara rann ut.. men eftersom jag testade svagare blev jag fundersam och trodede det kunde vara ett mf eftersom det tyder på det för har ju förtfarande mensvärk sen äkl men det kanske inte räknas som värk. jo vi avvaktar och ser helt enkelt :) 
    Då håller vi tummarna för dig! =) Hur känner du din värk som?

• Pommac
    CA5 skrev 2012-12-30 19:42:21 följande:

Jaså, då förstår jag

Skottandet hjälpte alltså inte till? Haha.. Har du testat nu då? Eller väntar du tills imorgon bitti?

Nej, det med värkar verkar lönlöst.. Den här månaden kände jag ingenting alls och jag tänkte "JA nu är jag gravid" men inte det inte..
    Jag testade i eftermiddags men det var negativt det också (med ett billigt). Men som sagt så ska jag testa med ett från apoteket i morgon på morgonen om inte mensen skulle dyka på innan dåra...
  • Pommac
    CA5 skrev 2012-12-30 20:07:24 följande:
    När har alla ÄL och BIM? Hade varit kul att göra en lista så att vi kan hålla koll på varandra
    Ja gör en du. =) Om du orkar. Jag vet ju varken in eller ut just nu. Hmm....
  • Pommac
    CA5 skrev 2012-12-30 20:05:47 följande:

Okej hoppas det visar något imorgon då <3
    Ja hoppas! Eller att jag får mens tack! Ovissheten är värre än att få mens tycker jag. 
  • Pommac

Nu har min mens kommit! Suck, bara fyra dagar sen. (Var nog för att jag tog bidrottningsgéle) Nu blir det inga fler piller för min del. Nu går vi in på försöka nio och det blir det sista på 2 månader (då vi helst inte vill ha barn i nov, dec). Nu ska jag dricka ikväll och bada. =) 

Gott Nytt År på er! Nu jäklar ska vi plussa på otursåret 13. =)  

• Pommac
    floppan2008 skrev 2012-12-31 10:11:57 följande:
    Kan inte få allt på rad. Surfar enbart från min iPhone så det är väl därför...
    Man måste skriva <br> för att byta rad på Iphone/ipad. 
  • Pommac
    BIM och ÄL Lista
    Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 CA5ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
    görabebis ÄL 16/1 BIM 30/1
    Tenshi ÄL 13/12 BIM 30/12
    Floppan2008 ÄL 12/1 BIM 27/1
    Pommac ÄL 16/1  Bim = mellan 26-30/1

• Pommac
    MissKaos skrev 2013-01-01 13:28:28 följande:
    Dag32
    Du kanske gör som jag.. Mens på dag 34.. Suck! Men jag hoppas du är gravid i stället! =) 
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-01-01 12:23:07 följande:

Haha, precis så tänker jag. Därav måste det gå den här gången! :) Vad tråkigt att mensen kom, men samtidigt skönt att den inte dröjde ytterligare fler dagar!

Gott nytt år alla!!! Jag kommer sitta inne hela dagen och kolla film. Snart blir det pizza! Drack bara två glas vin igår, men känner mig super bakis haha!
    Tänker ni också försöka så lite som möjligt framöver? =) Jag skulle helst inte vilja ha barn i oktober heller men jaja, det är väl då det går... DÅ man INTE Vill. 

• Pommac
    CA5 skrev 2013-01-01 14:13:44 följande:

Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu
    får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!
    Okej. Ja vi kör denna månad också. Sedan så struntar jag i Ägglossningstester och struntar i att försöka pricka ägglossning. Då får det ske om det sker helt enkelt. =) Man kan ju föda för tidigt också. Sånt vet man ju aldrig. Man kan ju få missfall också så det är väldigt svårt att pricka in den månad man hellst vill ha. 
Svar på tråden Solstrålarna