Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

Pommac skrev 2012-12-31 10:24:52 följande:
    Nu har min mens kommit! Suck, bara fyra dagar sen. (Var nog för att jag tog bidrottningsgéle) Nu blir det inga fler piller för min del. Nu går vi in på försöka nio och det blir det sista på 2 månader (då vi helst inte vill ha barn i nov, dec). Nu ska jag dricka ikväll och bada. =)  Gott Nytt År på er! Nu jäklar ska vi plussa på otursåret 13. =)  

Tråkigt Men nästa månad är det vår tur! Så är det bara! Gott nytt åååår
  • floppan2008
    Tenshi skrev 2013-01-01 13:51:07 följande:
    Testade igen för några timmar sedan, BIM+2. Lite onödigt kanske, men...  Det ser tyvärr(?) nästan precis ut som det gjorde i förrgår men "strecket" kom fram betydligt snabbare idag (det tog bara någon minut innan det visade sig den här gången). Dessutom fastnar det mycket bättre på bild nu, det här har jag inte trixat med på något sätt.   

Nu syns det ju mkt tydligare! Grattis till graviditeten!
    CA5 skrev 2013-01-01 14:13:44 följande:
    Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!

Kommer hoppa över 2 mån för jag vill inte ha bebis i nov el dec. Hoppas så jag blir gravid i jan för att föda i början av oktober verkar helt perfekt! Dottern fick jag i april och 2008 var rekordvarm vår och sommar. Mkt jobbigt med en liten bebis därför satsar jag på höst alt jan feb.
  • floppan2008

Jag vill vara anonym. Var medlem på fl för flera år sedan och folk kan vara hemska här. CA5 klart vi ska ha plus. Något annat finns inte!

• floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-02 09:59:58 följande:
    Folk kan vara helt gräsliga, men jag tror det har blivit bättre. Var med borta härifrån ganska länge. Försöker nu ringa gyn. Cykler från 28-33 dagar utan att vara säker på att ha ÄL. SKulle vilja att dom kollar mig och testa Pregotime. Fast det kankse inte alls är rätt...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Jag svor att aldrig mer sätta min fot här men det är så kul att hänga här innan plus och att följas åt som gravida sedan. Man får bra stöttning och mkt tips. Hoppas det blivit bättre för sist var det rena vuxenmobbingen. Min jobbarkompis skrev hur mkt tykna grejer som helst utan att fatta att det var jag. Hon betedde sig helt fucked up! Pinsamma människa. Hade svårt att gå och jobba med henne efter hon fattade vem jag var. Nu har hon fått sparken ha ha ha. Men anonym tänker jag förbli Hoppas du får ett bra svar ang hur du ska göra från gyn.
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-02 15:33:41 följande:
    Men va hemskt det verkar ni som vart med på sidan länge :p vad kan andra göra? Se ner på någons utseende lr vad? Förstår inte riktigt vad ni menar?:p

Nä men om man aktivt skriver i trådar med känsliga ämnen så blir stämningen hetsk och rena kränkningar förekommer. Har aldrig blivit retad för mitt utseende Men vill vara anonym eftersom det blev som det blev med min kollega. Vi hade olika åsikter om feminism, jag är inte mkt för genus och hen. Vi tjafsade och det var flera mot mig. Så var det i många trådar. FL är känt för att vara ett mkt tufft forum med mkt vuxenmobbing och jag vill gärna skydda min familj.
  • floppan2008

Har 39,2C feber... Har haft feber till och från sedan i lördags. Är inte förkyld. Nojjade så idag gick jag till läkaren. Har virusinfektion med ont i ögon och muskler samt febertoppar som kommer och går. Är tydligen något som går just nu. Känner mig så jävla deppig för jag har presis tillfrisknat från lunginflammation och bihåleinflmation. 15 dagars penicillinkur. Känner mig som en värdelös mamma och sambo som inte orkar något alls bara ligga och sova eller kolla på tv. Fy fan vi som är långlediga. Vi har gjort mkt saker ändå men jag har dåligt samvete!

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-02 16:27:59 följande:
    Jag var oxå till läkarn idag då jag haft feber i 16 dagar, men fick inga svar, bara att det var ett virus troligast.. Hoppas vi tillfrisknar snart :D krya på dig :)

Å fy fan. Jag lipar när jag haft feber i 4 dagar Hatar att ha feber. Får du frossa med febertoppar? Jag hade 38C igår imorse 37,4C och efter frossa i 3 timmar har jag 39,2C. Har huvudvärk och ont i ögonen. Värk i ryggen! Hur är det för dig?
  • floppan2008

Trivs bra i denna gruppen! Alla verkar så goa och glada riktiga solstrålar. Jag undviker hetsiga diskussioner eftersom jag mår dåligt! Alla är ju olika och det får man acceptera. Vissa har en aning svårt för det dock här på fl... Miss kaos jag har verkligen tvingat i mig vätska idag. Springer och kissar varje timme så det verkar gå bra Är uppe varje dag. Är livrädd för lunginflammation. Hade det för typ 1,5 månad och det var det värsta jag varit med om! Fattar inte hur vi ska kunna ha massa sex nästa v och göra barn om man ska vara så här måste bli gravid! Får väl trycka i mig Citodon så jag orkar

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-02 20:48:41 följande:
    Men huvva ligen, lät inge vidare! Hoppas du blir bättre snart! Jag har bara feber, mer på kvällen, mindre på morgonen. Anstränger jag mig blir den högre, blir trött och slut. Hoppas det ger sig snart.. Dock har vi otroligt tungt på jobbet just nu, så att ta det lugnt blir svårt..

Har också lägre på morgonen. Fast idag började frossan redan kl 13. Låg med vadderade byxor, strumpor, t-shirt, luvtröja under ett duntäcke och ett överkast och skakade i 3 timmar. Helt fucked up! Fattar inte hur du orkar jobba!!! Jag är helt utslagen. Ska du inte sjukskriva dig och vila upp dig?
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-02 22:12:56 följande:
    Hoppas det blir bättre du får skriva precis vad du vill vi stöttar varandra till 100,100%
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Tack goa du presis så ska det vara. Man ska stötta varandra och inte dömma. Tur att din dag blev bättre tillslut!
Svar på tråden Solstrålarna