Solstrålarna
Tråkigt
Jag vill vara anonym. Var medlem på fl för flera år sedan och folk kan vara hemska här. CA5 klart vi ska ha plus. Något annat finns inte!
Har 39,2C feber... Har haft feber till och från sedan i lördags. Är inte förkyld. Nojjade så idag gick jag till läkaren. Har virusinfektion med ont i ögon och muskler samt febertoppar som kommer och går. Är tydligen något som går just nu. Känner mig så jävla deppig för jag har presis tillfrisknat från lunginflammation och bihåleinflmation. 15 dagars penicillinkur. Känner mig som en värdelös mamma och sambo som inte orkar något alls bara ligga och sova eller kolla på tv. Fy fan vi som är långlediga. Vi har gjort mkt saker ändå men jag har dåligt samvete!
Trivs bra i denna gruppen! Alla verkar så goa och glada
riktiga solstrålar. Jag undviker hetsiga diskussioner eftersom jag mår dåligt! Alla är ju olika och det får man acceptera. Vissa har en aning svårt för det dock här på fl... Miss kaos jag har verkligen tvingat i mig vätska idag. Springer och kissar varje timme så det verkar gå bra
Är uppe varje dag. Är livrädd för lunginflammation. Hade det för typ 1,5 månad och det var det värsta jag varit med om! Fattar inte hur vi ska kunna ha massa sex nästa v och göra barn om man ska vara så här
måste bli gravid! Får väl trycka i mig Citodon så jag orkar