Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

Tyckte mig se ngt IRL, torkstreck..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Samma bilder, trixade lite (inte av mig)

Måste alltså ha varit ett "spök" eftersom inget syns. Riktiga streck fastnar på bild
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 20:54:05 följande:
    ja vi får se hur det blir framöver :) tack tjejer för era stöd och sambon tror fortfarande på graviditet men jag vet inte än fast kan väl räkna de som de så länge de finns + på stickan :)  bm var jättetrevlig och hon trodde inte alls på mf så det kändes skönt annars brukar det vara deras första tanke ..

Var fick du tag i en BM? Det är ju jättebra!
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 21:51:33 följande:
    det måste det inte vara tycker jag ser något :) gör ett till imorgon :)

GÖR DU?? Jag har ett test kvar.. 2 i paketet.. Är jag inte tokig då -eller har en pinne i ögat?
    Tog upp testet för att kolla igen, och då satte jag tummen mitt i testremsan. Som blöttes upp så man inte kunde spekulera mera. Hur som, kollade mot ljuset och kan se ngt när man kollar igenom testet.
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 21:49:42 följande:
    ringde till kvinnokliniken och rådfrågade :) så hon sa att jag skulle fortsäta som jag var gravid tills det bryter ut eller om det gör det :)
    Då bokar vi upp oss på INTE. Dax för lite fertilitetstur i den här tråden.
  • MissKaos
    BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 
    CA5ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
  • MissKaos
    BIM och ÄL Lista

Soffan ÄL 10/1 BIM 24/1 
    CA5 ÄL 14/1  BIM 28/1 Konstigt det kändes att skriva 1 (januari)
    MissKaos -BIM antingen 29/12 eller 31/12 eller 2/1 (neg tester. Sista idag: spökade lite på det testet)
    Sanna 890  äl  BIM 24/1

BERÄKNAD FÖRLOSSNING:
  • MissKaos

Bjuder på några GAMMLA bilder som jag ändå log när jag hittadet i mitt galleri:

I slutet av januari 2009... På BB! Bara timmar gammal, min bebis...

Jag var gravid, i v11+0... Gissa om detta inte gick hålla hemnligt mer än t v10?

• MissKaos

..och fullgången..

• MissKaos
    CA5 skrev 2012-12-30 22:19:34 följande:
    MissKaos. Fick lite rysningar av dina bilder (bra sådana!). Hoppas på att uppleva det snart

Och vad tidigt du fick mage! Men en fin sådan!

Ja, jag fick mage innan jag hade fått + på stickan ens! HELT psyko Inte stor då, men det syntes. Fast jag vågade ju inte testa mig.. Hade blivit tvingad till så många test av gyn som var neg hela tiden..
    Borde inte bildbomba så!

Kanske borde ha flyttat fram dagens test-bilder ist..
    Ska stänga av datorn nu, sängdax..
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2012-12-30 22:26:03 följande:
    tror vi än så länge kan utesluta mf fick vita slemmiga flytningar nu och när jag torkar mig ser det ut som en vanlig flytning :) men man vet aldrig
    Tror med du kan det. Sov sött!
Svar på tråden Solstrålarna