Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

CA5 jag såg ÄL testet men det kan ju reagera på mens. Eller så är du gravid ändå. Min kompis blödde tom klumpar och var gravid. Spännande imorn att ta test. Nä jag kör inte med ÄL tester är för snål. Känner min ÄL så väldigt tydligt och det gör så ont så det är svårt att få till det ibland. Har inte så ont utan mer lite molande. Har ju bim mellan 10-12 så det är väl förstadiet :)

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-06 19:50:22 följande:
    Ja mkt spännande! Vi får se :) Tar det med ro! Du menar att du har äl 10-12? Det är ju snart isåfall. Vad kul! Känner också av min väl.. Första gången jag testade med tester nu. Var nyfiken.. Hur länge har ni försökt?

En gång Dottern blev till på första försöket så det var jag tvärsäker på att nästa också skulle bli... Men icke !
  • floppan2008

Nu är det ÄL vecka för mig. Enligt appen sker ÄL på söndag men jag tror fre eller lör. Tänkte ha sex varannan dag denna veckan för att vara på den säkra sidan. Det moler lite runt äggstockarna idag och har trådiga flytningar. Blir inte klok på detta men blir mys i kväll och varannan dag fram till måndag.

• floppan2008

Jag och mannen har övat på bebisgörandet nu hi hi. Har ju ÄL sön men tror snarare fre. Och med tanke på att ÄL kan inträffa tidigare är det bäst att ligga lite före Har inte haft ÄL ännu vilket jag nästan trodde en stund, men känner i hela kroppen att den är på G. Det moler i äggstockarna. Försöker att inte tänka så mkt men det är svårt. Jag vill så väldigt gärna ha barn i slutet av sep/början på okt. Vill vill vill

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 21:44:27 följande:
    vill OXÅ !!! skönt att att ni hade (skönt)  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Ha ha här delar man allt från flytningar till sex vilket fint hus ni köpt. Ser mysigt ut. Hoppas ni snart kan göra barn eller bara mysa för mysandes skull!
  • floppan2008

Miss kaos då är jag inte helt ute och cyklar då visste inte vad rekommendationerna var. Mannen lör vara nöjd hoppas din kropp snart är i balans och att du får rätsida på blödningar och sånt.

• floppan2008

Jag kan inte tänka på något annat. Sjukt jobbigt. Det måste bara ta sig denna månaden! Men man kan ju lixom inte tvinga fram något. En grej till. Ni som beställt från testlagret. Jag betalade i fredags för testerna. De lovar snabb leverans men inget hade kommit idag. Inte så att jag behöver gravvtester nu men man undrar ju vart dom är! Fler som beställt och fått vänta ett par dagar?

• floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-09 08:25:01 följande:
    Fått gyntid IDAG! Känns bra Fårse vad dom säger bara.. Tur man duschade imorse..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

• floppan2008

Någon med erfarenhet hur lång tid leveransen tar från testlagret?

Svar på tråden Solstrålarna