Inlägg från: babylängtan20 |Visa alla inlägg
  • babylängtan20

Solstrålarna

MissKaos skrev 2013-03-09 16:59:49 följande:
    Det brukar ta 4-6veckor efter mf innan ny mens kommer. Kan det vara älblödning? Och lite äl smärta?
    Minnas inte hur det var sist, nu var det ju så himmla tidigt.
    jag vet inte alltså mens är mörkrött och tjockt men detta är ljusrött/rosa emellan åt och vattnigt :s bm visste inte vad de kunde vara hon föreslog att göra ett graviditets test så så fort de kommer blir de att testa :) vet ju att kroppen kan vara lite obalans men detta är vattnigt :S
  • babylängtan20

gjorde test idag hmm vet inte vi stirrade opss blinda på det men man kunde skymta något litet i verkligheten tror vi iaf kör ett nytt test imon :)

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-11 20:18:54 följande:

Testa ett nytt foto Tungan ute svårt att se..
    Och ett nytt test immorgon, antar du har köpt 10pack? Mina finns bakåt i tråden om du vill jämföra.. (klicka på "visa endast" under min fina arga tant.
    jag försökte men fick fan ingen bättre bild :/ aja ett test imorgon med blir jag inte klokare då struntar ja i att testa mer :P

haha jajemänn 10 stickor för 37 kr är inget o klaga över :)  ja de ska jag göra :)
  • babylängtan20

mittt var nog färgrester bara ..men igår kom mensen med dunder och brak och fy fan säger jag bara känns som jag har fått ett missfall igen med tanke på smärta och denna klarröda jätte rinniga blödning ut kom även en ganska stor koagulerad klump.. kroppen är nog i obalans forfarande eller så kan de varit ett tidigt mf you never know . skönt iallafall att ha fått första mensen sen cytotecbehandlingen vid vårt tragiska MA 9 februari nu vet jag att det funkar nu kör vi 110% igen  vi ska ha bebis så är det bara skam den som ger sig! :D

• babylängtan20

små blöder fortfarande märktes efter sex fan också blött 1 v nu snart inte mke men lite sen sticker de lite på sidorn precis som vid min graviditet inte kan de va ägglossning redan? :S  blir galen på detta ite blir man klokare om man gör trades test sett spök test på båda jag tagit :/  äch de är la bara vänta och se ifall detta illmående och stickningarna blir värre :P

• babylängtan20

mensen slutade sen hade vi sex sen blod sen inget sex igen sen lite blod inget sen lite blod vafan.. jävla kropp .

BIM 1 april :)  så redan nästa vecka är äl för hopnningsvis :)

• babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-17 00:35:17 följande:
    Låter som äl blödningar kommer det lite blod ?
    Jag hr haft så har så fortfarande.
    Men fick reda på att det var fretila blödningar som kom då man mäst var mognast för en graviditetet .
    Då ska man bara sexa på hehe   
    alltså fick mens sen trodde jag den slutat i förrgår sedan så hade vi sex efteråt var det blod som kom ut sen imorse var det inget och efter sex igen fick jag blod nu är de knappt något :S inte mensfärg utan röött oc har fortfarande lite mensvärk efter mensen wierd :S 
    så ja de är knappt något utan mer blandat i flytningarna :s
    asså hur kommer det sig ? är de då ägget släpper? :)

• babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-17 01:39:39 följande:
    Nu får vi se 22-23 har jag ägglossning men IDAG hade vi sex eller ja hmm igår nu är det en helt ny dag men undrar då om spermier kommer in 6-7 dagar innan så eller om dom helt enkelt kommer in innan ägglossningen finns det möjlighet att man blir gravid iaf ?
    Självklart ska vi ha mer o meeeeer sex men man e ju så nyfiken VILL ha en bebbe nuuuuu  
    jag tror de kan sparas innuti men in tror jag faktiskt inte de kommer :S vet inte haha vi med haft sex 2 dagar redan ;) kör fram tills efter ägglossning funkade sist innan vårt ma :)

ååh ja vi med men vi bakar ju första  :D nytt o spännande (3e om man räknar med mf:en)
  • babylängtan20

mensen tog slut i fredags och har haft som spottings idag(var inget imorse men nu på kvällen kom lite ljusbrunt :S ) med har till och med fortfarande mensvärk :/ mensen började lixom 9 mars what the fuck :O

så gjorde ett test blir helt galen på det :s  gör alla traderas stickor såhär :s jag tycker mig se ett svagt streck vet ej om de kan vara spök eller inbillning :s

• babylängtan20
    görabebis skrev 2013-03-18 11:41:32 följande:
    Blev inge mer sex, blev inbeodrad på jobbet ist. Så kan d gå när man jobbar i vården :/ pengar blir det iaf haha. Babylängtan ring mvc eller där du var och gjorde vul efter ma, de kanske kan ta ett blodprov på dig så får du lite mer lugn och klarhet? man får ibland vara 'jobbig o påstridig' för att bli lyssnad på.. En arbetskamrat fick ma, 4 v senare blödde hon fortfarande mellanblödningar och d fick göra en ny skrapning. Något litet litet låg kvar och störde.

görabebis skrev 2013-03-18 11:41:32 följande:
    Blev inge mer sex, blev inbeodrad på jobbet ist. Så kan d gå när man jobbar i vården :/ pengar blir det iaf haha. Babylängtan ring mvc eller där du var och gjorde vul efter ma, de kanske kan ta ett blodprov på dig så får du lite mer lugn och klarhet? man får ibland vara 'jobbig o påstridig' för att bli lyssnad på.. En arbetskamrat fick ma, 4 v senare blödde hon fortfarande mellanblödningar och d fick göra en ny skrapning. Något litet litet låg kvar och störde.

jag fickma i v 5+5 och vi gjorde ett vul 2 veckor wdter jag blött ut allt o de fanns inget kvar .. jag väntar veckan ut sen får vi se hur blödningen är dåellerom de slutat ... de kommer oftast bara edter sex.. dagen efter oftast om man haft sex på kvällen. tycker detta är jätte lustigt
Svar på tråden Solstrålarna