Solstrålarna
Minnas inte hur det var sist, nu var det ju så himmla tidigt.
gjorde test idag hmm vet inte vi stirrade opss blinda på det men man kunde skymta något litet i verkligheten tror vi iaf kör ett nytt test imon :)

svårt att se..mittt var nog färgrester bara ..men igår kom mensen med dunder och brak och fy fan säger jag bara känns som jag har fått ett missfall igen med tanke på smärta och denna klarröda jätte rinniga blödning ut kom även en ganska stor koagulerad klump.. kroppen är nog i obalans forfarande eller så kan de varit ett tidigt mf you never know . skönt iallafall att ha fått första mensen sen cytotecbehandlingen vid vårt tragiska MA 9 februari nu vet jag att det funkar nu kör vi 110% igen vi ska ha bebis så är det bara skam den som ger sig! :D
små blöder fortfarande märktes efter sex fan också blött 1 v nu snart inte mke men lite sen sticker de lite på sidorn precis som vid min graviditet inte kan de va ägglossning redan? :S blir galen på detta ite blir man klokare om man gör trades test sett spök test på båda jag tagit :/ äch de är la bara vänta och se ifall detta illmående och stickningarna blir värre :P
mensen slutade sen hade vi sex sen blod sen inget sex igen sen lite blod inget sen lite blod vafan.. jävla kropp .
BIM 1 april :) så redan nästa vecka är äl för hopnningsvis :)
mensen tog slut i fredags och har haft som spottings idag(var inget imorse men nu på kvällen kom lite ljusbrunt :S ) med har till och med fortfarande mensvärk :/ mensen började lixom 9 mars what the fuck :O
så gjorde ett test blir helt galen på det :s gör alla traderas stickor såhär :s jag tycker mig se ett svagt streck vet ej om de kan vara spök eller inbillning :s