Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

CA5 skrev 2013-01-01 14:13:44 följande:

Den här månaden kommer vi försöka allt vi kan. Egentligen tycker jag att oktober är "försent", men hoppas ändå på ett plus. Däremot vill jag inte ha barn november eller december.. Om man nu
    får välja :p men som du skriver, det är säkert då man blir gravid och det skulle såklart vara välkommet!

OJ! Vilken lyx att kunna tänka så -Själv är jag glad och tacksam om jag öht blir gravid när det än blir! MEN jag har nu inte värdens bästa fertilitet precis. Och jag gissar att du är född -85 så då har du dessutom rätt mkt mer tid än mig. Såklart.

Jag mår illa igen *dör* INTE mer magsjuka nu! Men mannen i huset har ju varit dålig -det bröt ut 2 dgr före nyår och han är inte rikitigt bra ännu så han kan ju ha smittat mig igen.

Ska ta mitt sista ÄL test snart. Hoppas det kommer nya på posten imorgon!  Vet inte om jag ska försöka få ett nyp ikväll? OM det nu är ÄL på G... Men magsjuka smittar ju som f-n..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Vad duktigt av dig att stå ut så länge!

Gör du ngt annat test innan?

Imorgon hoppas jag mina tester kommer. Dax att borja trana for gbgvarvet och sthlm Marathon nu, men jag har en envis skada så jag kan inte träna alls som jag vill! Nu har jag sviktande motivation med. Alternativ träning är inte lika kul och jag hoppas ju bli gravid o inte kunna springa! Samtidigt sa trivs jag inte nar jag inte tranar...

Tenshi skrev 2013-01-01 17:34:45 följande:
    floppan2008: Tack! Blir helt skakis nu, känns inte som att det kan vara sant. Testar med digitalt på fredag, då borde det ju visa positivt om det är något. Hoppas, hoppas... :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Sjuksyrra, beroende/psykiatri

Har 1 barn

37 år

Instruerar spinning, loptranar

Sanna890 skrev 2013-01-01 18:40:28 följande:
    Alla tjejer se hit :D skulle det inte vara roligt om alla la in en bild på sig sj, skrev en liten text om vart vi bor, hur gamla vi är och vad vi jobbar med och lite så?:) skulle vara roligt att lära känna varandra ännu bättre :) lr vad tkr ni?:)

• MissKaos
    Tenshi skrev 2013-01-01 19:42:01 följande:

Jo, jag ska iaf försöka stå ut hela veckan men om jag känner mig själv rätt så kommer jag förmodligen smygtesta fram till dess (har ju ändå flera Testlagret-stickor här hemma så det gör ju ingenting egentligen). Gör nog ett varannan eller var tredje dag, då slipper jag ju gå och längta till "riktiga" testdagen och ha test-abstinens samtidigt.

Jag kommer nog ändå inte att kunna ta in ett positivt resultat förrän jag ser det på ett digitalt test, så egentligen är nog testandet med stickorna mest för att övertyga mig själv.

Känns lite som att jag hela tiden måste få svart på vitt att jag inte bara inbillar mig alltihop och att det faktiskt finns en anledning att fortsätta testa. Om stickorna börjar bli ännu tydligare innan helgen vet jag att jag kommer att lägga upp bild här direkt. Oskyldig

Jobbigt med träningen... Hoppas att det löser sig för dig på något sätt eller att du blir gravid, då får du ju åtminstone något annat roligt att fokusera på. 
    Har du många stickor kvar? Dom kostar ca 4kr st  va? Jag kommer testa som en galning när mina tester kommer! Eller ja, nästa månad nu känns det ju rätt kört..
    Hade tagit en ny sticka imorgon om jag hade varit du, men jag är ju testtokig med.

• MissKaos

Jag bar väntar på den j-a mensen och räknar dagar!
    OM jag räknar 31 dagar cykel, så är det sas "sista chansen" denna månaden för att det ska ha blivit ngt. Sen blev vi sjuka = inget sex (räknar alltså ut när ÄL isf har skett) Är helt knäpp nu... Tror ju inte på det, vill helst att mensen ska komma nu.

Kollade ju med Äl tester;
    Fick svagt svagt utslag för ngn dag sedan
    PÅ fm idag. Halvstarkt på dagen ganska starkt -nära kontrollstrecket. Nu på em INGET ALLS! Tänke att det kanske var äl på G, att alla magsjukor har ställt till cykeln så den har hoppat framåt sas. Det skulle väl kunna hända....
    Blir tokit på detta! Kommer mensen nu är det ÄL på flyget till Thailand sannolikt... Även m vi ligger kvällen innan vi åker så känns det ju inte optimalt. Räcker ju att mensen är EN dag sen till så skulle då ÄL ske precis när vi kommer fram och är jetlagade till max. 2 dygn efter sista sex-chansne hemma och inte en chans att vi får till det då..

Sjukt sugen på chokladkakan jag bakade, ahr typ ätit halva sedan igår. PMS tecken om något!

• MissKaos

Vetetusan om jag vågar visa bild här.. ska se om jag hittar ngn jag är ok med

Ingen mens. Punka på cykeln. Spårvagn t jobbet..

• MissKaos

super NEG test o ingen mens!

Vad ÄR detta Börjar kännas fånigt..

• MissKaos

MENS!

• MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-02 09:55:37 följande:
    Jag vill vara anonym. Var medlem på fl för flera år sedan och folk kan vara hemska här. CA5 klart vi ska ha plus. Något annat finns inte!

Folk kan vara helt gräsliga, men jag tror det har blivit bättre. Var med borta härifrån ganska länge.

Försöker nu ringa gyn.
    Cykler från 28-33 dagar utan att vara säker på att ha ÄL. SKulle vilja att dom kollar mig och testa Pregotime. Fast det kankse inte alls är rätt...
  • MissKaos

Ja mam kan göra lasta trådar. Du är otroligt vacker på bilden

görabebis skrev 2013-01-02 13:04:45 följande:
    Det är helt sjukt att vuxna människor inte kan bete sig mot varann! Och att de var en arbetskamrat till dig ds. Jag kanske har mina här oxå ;) hehe men de ä sånna goingar allihopa så det hade inte gjort något!

Självklart får man vara anonym! 

Jag älskar min bröllopsdag så mycket, en så sjukt rolig och lycklig dag. från kl 9 på morgonen till kl 6 morgonen efter så var det bara så otroligt roligt och fint! Så delade med mig lite av jag på min bröllopsdag :) Blir alltid så glad av att kolla på korten. löjligt kanske men blir så glad.

Man kan väl låsa trådar mot utomstående om det skulle bli massa skitsnack m.m.? Jag är helt ny här så har inte nån koll, men ni andra kanske vet?

Svar på tråden Solstrålarna