Inlägg från: görabebis |Visa alla inlägg
  • görabebis

Solstrålarna

CA5 skrev 2013-02-23 15:22:16 följande:
    BIM-4/5 och nu börjar det hända lite. Har molvärk och det känns även "kyligt" där nere, ovan på blygdbenet liksom. Svårt att beskriva. Har dessutom växtvärk i vänstra lår (från ljumsken och neråt). Någon annan som börjar känna ngt?

Spännande!! Låter ju lovande! Jag känner inget tyvärr :( eller pirrar till emellanåt, men är nog kroppen som är som vanligt bara att man ej brukar tänka efter annars.
  • görabebis

Jag testade i morse och fick jätte negativt, bim-4. Skulle jag ha haft äl senare o då har en senare bim så tror jag ej det blev nått då jag gick på dygn på jobbet o då är d svårt o få till sex ;) kroppen känns precis som vanligt=inga symptom alls-=mens. Thailand om 1 månad får se d som skönt att ej må illa o spy på semestern. Och ds utan min medicin sover jag ju 16-18 per dygn ibland mer o det e ju inte d roligaste heller när man e utomlnads (eller hemma eller vartsom, men men så e d tyvärr)

• görabebis

Jag har narkolepsi :/ fungerar väldigt bra med min medicin, fungerar jäkligt dåligt utan :/ jag kommer äta min medicin tills jag plussar, enl min neurolog går det bra, fostret får ändå sin näring av gulblåsan till v 6. Men vill ändå veta så fort som möljigt = en hel del test finns här hemma ;) ska testa varje dag till mensen kommer. Kommer göra så varje månad tills jag plussar.

Vilka skumma test du fått misskaos! Syns det inget inom tiden eller? Det jag tog va helblank inom tiden. Kollade nu oxå o är fortfarande helblankt.

Fick en bekant känsla förut, en jag känner igen. Får börja skriva dagbok tror jag om ens "symtom på mens".. Så tror jag får mens tisdag senast onsdag. Jag tror jag brukar känna såhär innan mens, en känsla som känns igen helt enkelt..

• görabebis

[quote=68934477][quote-nick]MissKaos skrev 2013-02-24 20:23:31 följande:[/quote-nick][/quote]

Det ser ju ut som nått där misskaos!

• görabebis
    CA5 skrev 2013-02-25 12:38:21 följande:
    Misskaos: ja lite för nära tycker jag med. Tagit ett till test?

Tog ett nyss. Negativt var det :( är dock på bim-3 så det kan ju vända!

Nej, va tråkigt. Men jag tror ändå du är gravid, bara att du testat för tidigt. Var det ett känsligt test eller var det ett vanligt? Malta kanske inte har lika många o välja på som vi här i kalla sverige ;)

Mitt va negativt i morse oxå. Men testar tills mensen kommer iaf. Det e inget kul o se negativa dock, o tror mensen är på g.

Misskaos: det ser lite tätt ut ja.  
  • görabebis

Jag har testat med de jag köpte från tradera, det stod att de skulle va sånna testa-tidigt. 
    Jag har ett cb veckoindikator hemma som jag köpte förra månaden, men känns ingen ide att använda det faktiskt.. då jag inte tror att det tagit sig. jag har fått för mig att det borde synas något pytte liten skugga isf. Det är ju bim-3 idag..
    Jag har inga dirketa symtom heller. Läst att många har ont i svanken/ryggslutet och det har jag ifs idag, men tror det beror på att jag däckade i soffan igår. Ds på en bok. Va så trött så då kan jag somna lite hur som haha.  

Du är ju vääldigt tidigt än misskaos 

• görabebis

Ja det är mycket möjligt att det är förtidigt! 
    Man vill ju bara få pluss! Jag vill liksom bara ha det bekräftat.. Hade man bara vetat att 'du blir gravid i ex juli' så hade det varit helt ok för mig att vänta tills dess.. om man bara visste att då sker det. Varför är det inte så enkelt? Ja nu har vi ju precis börjat försöka så ska ju inte gnälla än, men väntan är inte riktigt min grej ;) oavsett vad det gäller nästan.  

• görabebis
    CA5 skrev 2013-02-26 08:52:27 följande:
    Tjejer! Jag har plussat idag!!!! Tänkte göra det på torsdag men kunde inte hålla mig. Kände mig så gravid ju! Åååh är så lycklig :):):)

Jättestort grattis!!! Jag visste det!!! Gu va kul! Inte testat idag, men känner mig super ogravid! ;) tänkte testa imån igen om mens ej kommit såklart. Men förväntar mig att när jag väl blir gravid att jag "känner" det vid bim, alltså ha något/några symtom. Som du gjorde nu när du vaknade!
  • görabebis

Mens här. Helt ok ändå, kanske meningen att man ska pricka julafton haha när man va mindre tyckte jag alltid synd om de som va födda då. Tänk om man får en unge själv då! Eller nu ljög jag, va bara några månadersen jag tänkte så, en vän fick barn 29 dec o jag tänkte nä 'stackars' barn så sent på året. O nu kan d bli så för en själv haha.

Mindre än 1 månad kvar till thailand nu. O efter d är d vår!!! Så jäkla gott!!

Svar på tråden Solstrålarna