Solstrålarna
Prego har jag aldrig testat hmmm hur fungerar det ??
Blir man super kåt
Prego har jag aldrig testat hmmm hur fungerar det ??
Blir man super kåt
Är idag så nere så förbannad fick reda på idag att elias dagmamma inte är dagmamma länge
hon har blivit fjernad efter 30 år som dagmamma
Jävla fitt komuner alltså !!!!!!!
Vad i helvette gör man detta ??
Jag misstänker starkt att det är pga att mn nu öppnat småbarnsgrupper på dagiset som börjar 1 april men det var så många dagmammor här i byn som är riktigt dåliga som INTE kan ta hand om sina barn alls.
Vad ska jag NU göra ??
Hon hade amadeus och hon hade Elias nu har Elias ingen dagmamma längre.
Har varit så nere idag bara helt deppad .
bläh kännsla bara och så irriterad !
Sen undrar jag hur känner ni när ni är ikke gravida och hur ofta kissar ni ?
Jag har kissat och kissat är såååååå hungrig !! fast jag äter e jag super hungrig
igår hade jag svårt att sova var tvungen att gå upp ta fram en gaffel och äta kall spaghetti och köttfärssås direkt ur kastrullen
går upp och kissar på natten också.
Bröstvårtorna svider magen är SUPER svullen
molvärk som mensvärk idag kände jag hur det stack till i magen men sen var det okej trodde äl men har inga flytningar.
Trött var jag och somnade på soffan medans 2 av pojkarna tittade på tv.
Hmmmm vad fan e det som händer!!
Mensen ska inte änns komma den ska komma typ någon gång i feb typ ja jag har äl ca 18:e så typ mensdag sista början av feb ..
När jag kissar så känner jag mig SUPER kissnödig men när jag väl kissar kommer lite kiss.
Ska gå och lägga mig ska bara ta och äta något innan så hungrig fast jag ätit en stor pizza.
Konstigt detta alltså.
Men jag kanske inbillar mig
nåja får se om mensen kommer när den ska komma och hur den är.
Men efter att jag fick ett + svagt + och blod efter som riktig mens likom och mellanblödningar ca 1½ vecka typ ja slutade för ca 3-4 dagar sen som var brunt rosa så vet jag fan allstå.
KIssar ju hela tiden inte så mkt men onormalt iaf.
Och hunger och trötthet ej sex sugen men magen känns så svullen fast jag ligger ner och bröstvårtorna som håller på så tänker man ju fan det är som händer.
Kanske symtomer som fortfarande finns kvar men dom har jag märkt att som precis börjat igen efter allt detta och under ''mensen'' och blödningarna .
Miss: men fy hoppas det blir bättre !
Jag hade dunder huvudvärk inatt trodde huvudet skulle trilla av
Här har jag flytningar vattninga flytningar kåtheten börjar komma = Äl på G tidigare än jag trodde
Hmm konstigt.
Jag har iaf bokat tid till läkaren på tisdag.
För cell prov ... så vi får se men det kommer gå bra
Jag funderar på P-piller också bara för att å min cykel på normal nivå igen.
Men då mini piller men det e bara något jag har tänkt på.
Vill ju fortarande ha bebbe.