• Pommac

Solstrålarna

MissKaos: Trevlig resa!!! 

Nu börjar den eviga väntan på bim som blir ca den 29.e. Ska slösa bort ett test nästa helg bara för att.

• Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-18 22:14:29 följande:
    Det blev - idag med apoteckets test höl mig mkt från 13.30 till hmm 16.00 ca men det blev -iaf. Har beställt hem 2 gravtest från testlagret kanske kommer dom imorgon lördag eller måndag om inte söndag få se. Kroppen e skum iaf fortfarande. Hur går det för er ?    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Vad tråkigt! Hoppas att det var för att du testade mitt på dagen. Bättre lycka vid nästa test!

fått sådan mensvärk ikväll!!! Jag ska ju inte ha mens nu??! Hade ju ÄL igår... Hmmm???
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-19 11:37:24 följande:
    Om du hade Äl i går enligt pos äl har du äl idag det är nu ägget släpper det NU du ska ha sex Ja jag testar mig igen känner mig as skum :-/  

Nej, jag fick Max utslag i onsdags så jag hade ÄL i torsdags-fredags.
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-19 21:45:14 följande:
    nåh men då kanske ägget är på väg upp och tar sig till rätta Spännade ju  

Hoppas!
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-19 21:55:21 följande:
    Hur är det annars ? Inga symtomer än molvärk ? 

Nä inga symtomer alls idag. Kanske är bra? Själv?
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-19 23:42:26 följande:
    Är det första eller andra-tredje barnet du väntar ? Hade du symtomer innan ? Jag har fortfarande symtomer tyvärr Kissnödig  Öm mage Förstoppning Sticka bröstvårtor Trött Hunger Ej sex sugen Vattninga rinniga flytningar Molvärk fram och tillbaks kommer då o då Ont i ryggen Svullen mage              

Det är min första gång (försök nio) Jag tror ju omöjligt att jag kan känna symtom redan. Är bara på ÄL + 2-3 idag. Får nog vänta till slutet av veckan med att känna efter för mycket. :) Undra vad det är som händer med din kropp! Hoppas du är gravid!
  • Pommac
    görabebis skrev 2013-01-20 01:07:37 följande:
    Jag känner verkligen inte något.. Noll. På ett sett känns det tråkigt då det gärna får ta sig fort.. Sen kommer den 'vanliga' mig fram som älskar att resa o bara njuta av allt.. Jag planerar en spontan tjejtripp i februari till budapest o eftersom jag kommer sluta med medicin så fort jag blir gravid så är det inte bara det att man kommer va nykter och ev illamående och andra krämpor utan min narkolepsi kommer få leva fritt.. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar att vara så trött :( den tar över allt annat och jag kan inte styra något.. Jag vet att det kommer vara värt varenda sekund av sjukdom när man väl har sin bebis, men usch vad jag HATAR denna skit sjukdom... Den äter upp en.. den ger inget :( jaja, ska inte deppa över det nu. Vi har haft en jätte trevlig helg med god mat, vin och vänner. Imån blir det nattjobb. Jag är nog lite löjlig men att jobba är väldigt viktigt för mig, jag mår bra av att jobba. Narkolepsin kan ibland hindra mig och jag blir ledsen då det är inte mig liksom. God natt o lycka till :) här är allt väääääldigt lungt :) mår bra, inga känningar eller den minsta värk. Brösten mår bra :) humöret är stabilt. Bim är den 28/1 och känns än så länge ingen ide att testa innan dess.

Åå vad det låter jobbigt!!! Kan inte ens föreställa mig! Kan du somna närsom om du inte tar medicinen? funkar medicinen bra för dig? Det känns ju bra att du har en plan med ditt liv och att du har hittat sättet som funkar för dig! :) spännande! Vi har Bim nästan samtidigt. Men jag funderar på att testa den 26.e, alltså på lördag.
  • Pommac

3 barns mamma84: du är ju värsta kändisen. :) men jag förstår att du haft det kämpigt. Modigt att jobba på ännu ett liv. Men samtidigt är du rätt erfaren vid det här laget. :)
    Floppan2008: Hoppas!!!

Här har jag ovanligt lite gaser i magen denna omgång. Vet inte om det är bra eller dåligt? Brukar alltid vara gasig efter ÄL. Är bara på ÄL + 4 så det lär ju inte vara nåt symtom...

• Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-21 18:11:52 följande:
    Pommac så är det faktiskt för mig med! Vet inte... Man letar ju tecken som en dåre... Jag har gräslig halsbränna sedan några dagar. Det har ilat flera ggr upp i själva tjotahejti flera ggr obehagligt. Det Molvärker enormt i magen. Kissar ofta. Men hade ju samma symtom förra månaden. Misströstar nu. Tror inte jag är gravid tyvärr. Vet inte varför det bara kom över mig. Står där och vrider på en jävla sticka och tycker mig se något glänsa. Patetiskt

Ja, man är ju knäpp. Jag har bara lite lagom ont i magen. Samma för mig. Jag blir kissnödigare ju närmare Bim jag kommer. Så är det tyvärr varje gång. Men än så länge springer jag inte så ofta. :) funderade nästan på att testa redan nu i morse men jag lyckades övertala mig själv att det ändå inte skulle synas något redan. :) väntar till lördag då är jag på ÄL +9
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-21 20:40:20 följande:
    Pommac ja det är väl lika bra att vänta med att testa. Jag blir tokig snart. Kanske har UVI! Är alldeles svullen (ursäkta) uppe i slidan och det ilar som att någon sticker mig med en pinne. Ursäkta detaljerna! Springer på dass hela tiden och kissar men känner mig genast kissenödig igen. Jösses känns som jag har en golfboll i fi*an

Testa dricka vatten med massa citron i och se om det går över. Kommer ihåg när jag hade uvi då kändes det som en kniv högg till i mig och så kom det en droppe blod varje gång jag hade varit på toa.
Svar på tråden Solstrålarna