Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

MissKaos antar att de rackarna dör ändå i mig när jag har feber

• floppan2008

Vem var det nu igen som hade haft feber i 16 dagar? Minns inte! Jag hade en feberfri vecka då jag kände mig väldigt trött och seg. Sedan kom febern tillbaka och försvann i söndags, nu är jag livrädd att det ska komma tillbaka igen! Verkar ju omöjligt att bli frisk. Kreverar snart på att känna mig risig och trött

• floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-15 11:20:34 följande:
    Näää jag tror inte det! Det är inte så att dom dör utan att dom rör sig sämmre (tror jag) elle rom dom blev färre? ngt sådant när mannen värmer upp pungen. Åh andra sidan, det finns barn både i Asien och Afrika. DÄR är det varmt!! Själv känner jag idag att jag nog inte kommer bli gravid alls, uppgiven bara. Testat digital Ältest idag (fick av en bekant hennes överblivna..) och ingen tvekan: INGEn Äl på G! Antar att den kommer komma på flyget. Deppigt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

När flyger ni?
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-15 11:55:19 följande:
    På fredag. Planet går kl 13:30 -vi kommer då inte ha chansen på hela fredagen iom att vi ska åka kl 11 hemmifrån och sonen är ju hemma hela dagen. Sen landar vi lördag kl 7:00 (lokal tid) vi har transfer i 2h + genomtullen det brukar ta TID! Vi är väl på hotellet vid lunch. Rummet får vi först kl 15. Då lär vi ju inte orka! HUR gärna vi än vill tror jag det blir fysiskt omöjligt. Och Äl är "planerad" till lördagen där tror jag. Dumt! Fortsätter Äl testa så får vi se! Fast det sk asåklart bli superskönt att komma till värmen, är väl bara det att jag har fått hormonstimulering denna månaden och så blir det så,,,
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

På morgonen kanske ni kan ta en snabbis. Vi brukar smita in i sovrummet när dottern kollar på tv så har vi typ kläder på fast vi drar ner lite. Ingen njutning för mig som är på helspänn men det viktigaste är ju lite spermier i gott förvar. När ni kommer fram kanske ni visst orkar. Ni kanske är uppspelta och lite uppiggade av den nya miljön. In på hotellets duch och mysa loss innan ni tar en siesta det där låter inte omöjligt i mina öron ;)
  • floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-15 19:59:57 följande:
    Pratat med mannen nu så jag kommer göra ett nytt gravtest bara för att se. Får inte in min mage längre sjukt jobbigt ser ut som en bulle hehe .. Idag var jag tvungen att somna efter jag hade gått upp på morgonen så jag sov ½ timme medans pojkarna tittade på barnfilm så låg jag på soffan. *kissar*hunger*molvärk ibland*trött*svullen mage*gassig*hjärtklappning*dricker massor* Inga tecken på äl inte sugen på sex men när vi väl leker så går det.    så gravtest blir för att se. konstigt att det inte slutat likom. jobbigt att gå upp flera ggr på natten för att kissa.    På dagen detsamma. Blåsan känns jätte jätte stor som om den skulle explodera sönder men när man väl kissar kommer det lite och det trycker till i tjejmagen men gör absolut inte ont.   
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

När testar du? Idag eller imorn? Hade du inte plussat och fick sedan en blödning? Då kan du ju mkt väl vara gravid.
  • floppan2008

Ja man får se om ägg och spermier överlevt i min 39C livmoder... Tror jag hade ÄL i söndags och då var febern borta. Hade sex också så det kom nya pigga spermier Har verkligen inga symtom. Känns som kroppen står på paus. Kan ju iofs vara positivt att det inte känns som vanligt. Kan ju vara något ovanligt på G. Fast tror inte det tyvärr

• floppan2008

Här är det BIM+3. Har väldigt ömma bröstvårtor. Det håller på i ena äggstocken. Spänner till ibland och ilar till. Brukar inte känna så annars. Känns som en ÄL fast bara under en mikrosekund. Vågar inte hoppas på något. Men givetvis finns det ett underliggande litet hopp som spirar. Då skulle jag få bebis i slutet av sep början av okt. Något jag verkligen verkligen vill! 3 barbamamman det kanske inte var mf? Min kompis blödde rejält med klumpar. Hon är i v 11 nu. Ska du inte testa??? Nyfiken. Som fan

• floppan2008

Nääää jag menar ÄL + 3 nu går jag verkligen händelserna i förväg bim 27!!!

• floppan2008

Hi hi hi där skrämde jag er allt Nä här känns det nattagammalt. Om något skett så skedde det i söndags. Men det är allt skumt att det spänner så i äggstocken eller äggledaren. Tänk om det är ett ägg som delar sig som jag känner Hag som lovat mig själv att inte leta symtom. Går jättebra. Inte

• floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-16 12:30:31 följande:
    Fick Max idag på min monitor så nu har jag snart ägglossning. Och jag ska bada!! Ojoj! Hur ska det gå? Det kanske är just då det går? :)

Klart du kan bada! Inte så att vattennivån når upp till dina äggledaren eller livmoder Jag läste att ägget börjar dela sig redan i äggledaren på sin väg mot livmodern. Kanske är det därför det pirrar och sticker i äggledaren. Verkligen konstig känsla Jag ska testa 23/1. Men jag har bara 14 dagar mellan ÄL och bim så om ägget inte fäster fören efter 10 dagar vilket kan hända då har det ju inte ens hunnit fästa 23. Kommer testa fr.o.m. 23 iaf fram till bim.
Svar på tråden Solstrålarna