Solstrålarna
MissKaos antar att de rackarna dör ändå i mig när jag har feber
MissKaos antar att de rackarna dör ändå i mig när jag har feber
Vem var det nu igen som hade haft feber i 16 dagar? Minns inte! Jag hade en feberfri vecka då jag kände mig väldigt trött och seg. Sedan kom febern tillbaka och försvann i söndags, nu är jag livrädd att det ska komma tillbaka igen! Verkar ju omöjligt att bli frisk. Kreverar snart på att känna mig risig och trött
Ja man får se om ägg och spermier överlevt i min 39C livmoder... Tror jag hade ÄL i söndags och då var febern borta. Hade sex också så det kom nya pigga spermier
Har verkligen inga symtom. Känns som kroppen står på paus. Kan ju iofs vara positivt att det inte känns som vanligt. Kan ju vara något ovanligt på G. Fast tror inte det tyvärr
Här är det BIM+3. Har väldigt ömma bröstvårtor. Det håller på i ena äggstocken. Spänner till ibland och ilar till. Brukar inte känna så annars. Känns som en ÄL fast bara under en mikrosekund. Vågar inte hoppas på något. Men givetvis finns det ett underliggande litet hopp som spirar. Då skulle jag få bebis i slutet av sep början av okt. Något jag verkligen verkligen vill! 3 barbamamman det kanske inte var mf? Min kompis blödde rejält med klumpar. Hon är i v 11 nu. Ska du inte testa??? Nyfiken. Som fan
Nääää jag menar ÄL + 3 nu går jag verkligen händelserna i förväg
bim 27!!!
Hi hi hi där skrämde jag er allt
Nä här känns det nattagammalt. Om något skett så skedde det i söndags. Men det är allt skumt att det spänner så i äggstocken eller äggledaren. Tänk om det är ett ägg som delar sig som jag känner
Hag som lovat mig själv att inte leta symtom. Går jättebra. Inte