Inlägg från: babylängtan20 |Visa alla inlägg
  • babylängtan20

Solstrålarna

• babylängtan20

nykissat och detta är inom verkningstiden ca 1-2 min in :)  ska göra ett imon med och är de svagt då med ska jg köp annat och testa med och hoppas det också visar något :)det syns irl!

• babylängtan20

går att anan nåt IRL både jag och sambon såg det fan hatar att aldrig få ett klart besked :(

inom tiden

torkat

• babylängtan20

är de normalt efter mitt ma att ha mensvärk sedan ca 1 mars och fortfarande har det ?! 

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-24 20:23:49 följande:
    Jag tycker fortfarande att du måste gå och kolla dig igen! Så du får ordentligt svar från dom som vet & kan kolla dig ordentligt.
    Jag hade nog gjort en tråd i "fråga BM här på siten"
    Vet inte jag har inte haft ont så länge efter något av mina mf.
    jag ska ringa imorgon får panik på detta nu .. :( varje gång jag inte tänker på det krånglar kroppen hela tiden ..

har det redan ..
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-24 21:00:08 följande:
    Får du ngt svar?
    Jag hade med fått panik och ångest, sådär ska man inte behöva gå och undra!
    hon tycker jag ska ringa gyn hon säger de troligen är hormonerna som spökar eller en infektion..
    jag vet inte vad jag ska tro inte kan alla ge spök?:S jag vet faktiskt inte kanske bara inbillr mig sambon med och kompisen med .. vet inte nåpgot går att se men inte tydligt nog för att ge klartecken :(  och denna mensvärk man haft i ca 1 månad nu tar kål på mig det känns som mensen ska börja hela tiden.. och dessa sura uppstötningar .. jag tycker det är skitjobbigt .. vill bara allt ska vara som vanligt :/ så fort tankarna är på annat jävlas kroppen med mig :/
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-03-24 21:19:56 följande:

Jobbigt. Det blir ju ännu jobbigare då när man inte ens kan släppa det en liten stund.
    Ska du inte boka en tid då? Ring imorgon? Om det är en ifektion tex så måste dom ju ge dig antibiotika?
    Dessa jävla spökstreck. Vet inte vad jag ska säga om dom mer än FAN.
    jo jag ska ringa imorgon blir galen på detta :/
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-24 22:12:56 följande:
    Hmm svar nej du ska kolla upp dig
    har du inte fått mensen efter ma alls ? 
    jo det är ju det jag har :/
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-24 22:40:47 följande:
    Nåh okej men kan det inte vara då att du har ägglossning som är på g eller att du är gravid ??
    jo men mensvärken har hållt i sig sedan 1 mars utan uppehåll brukar ha mensvärk vid ägglossning men de har man inte i flera dagar osv., aja gör ont vid sex med :( precis som vid min graviditet tgestade nyss de är ömt :( fan då.. alltid något ! imon ringer jag nu är jag trött på detta..
  • babylängtan20
    Gudinnan skrev 2013-03-25 08:56:32 följande:
    Det låter som om du e gravid  är du säker på att det var ma du hade och inte tvilling graviditet ?
    jag vet inte om jag är gravid kanske bara inbillning och hoppet som spökar... mensvärk har jag iaf hela tiden skitjobbigt :/ ja det är vi säkra på det dog i v 5+5 och sista kontrollen var då i v 9+4 innan vi fick genomgå cytotecbehanling eftersom kroppen inte ville stöta bort det självmant. :(

men orkar inte över analysera har mensvärk och illamående men jkag behöver tänka på annat.. ringde inte idag till gyn avvaktar lite och ser om något nytt dyker upp eller om det blir värre annars låter jag det gå och tar ett nytt test nån gång nu i veckan :) hoppas innerligt jag kan se en ökning och får klartecken anting negativt eller svagt plus utan att behöva nojja över det som nu..
Svar på tråden Solstrålarna