Inlägg från: Gudinnan |Visa alla inlägg
  • Gudinnan

Solstrålarna

MissKaos skrev 2013-06-13 16:28:38 följande:
    Alla ul som inte är medicinskt motiverade kostar
    Sjukt ..
    Här kostar det inte alls men här är läkarvården gratis 
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-06-14 23:35:44 följande:
    åh nu brjade jag att stor lipa igen :'( jag förtränger de på jobbet sen är man åter i verkligheten väl hemma och så kommer alla tankarna :'( 

jodå gravid blir jag nog snart den stora frågan är om bebis vill stanna då .. :(
    fram med sorgen gumman det är det bästa du ska prata med någon med mig eller någon annan.
    Jag vet hur hårt och tungt och jobbigt det är att missta något väldigt specielt men göm aldrig något i sig utan prata ut gråt ut släng saker om kring dig slå din kunne skrick ut din smärta och längtan !!!
    Jag missade mitt älskade i ma bara tidigt v 8+5 men jag vet hur hårt det var !! det tog mig många många år och än idag tänker jag på detta.
    Men man ska inte hålla allt inne i sig det ska man inte göra.
    100 milijoner kramar till er hjärtat jag vill bara krama om dig !!!!!    
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-06-15 01:03:35 följande:
    jag är bara så tom.. inte ens trots att hjärtat slog gick det vägen :( .. jag vet inte hur mycket mer man ska orka då man ständigt lever runt sambons  syskonbarn vilket är skitjobbigt då de är så små :( men de fattr inte hur jobbigt de är för mig.. jg kan träffa min vänner barn ja men de är en bebis då och inte 2 små barn där hela svärfamiljen snackar om brn och alla familjesaker o hägtider med barnbarnen :(  de fattar inte .. de säger bara de kommer din tid ska du se.. tänk om den inte gör  det? tänk om vi inte passar :'( gravid har jag blivit fort men sen så bara dör dem :( jag hr en känsl i kroppen och den är inte bra .. ja är rädd för att det är fel med tanke å att jag tydligen är superfertil men så dör de. jag tror mig kropp stöter bort barnen .. jag vet inet jag är rädd :( jag är flr fan bara 20 jag ska inte ha gått igenom allt detta redan :'(
    HjärtaHjärtaFår du ingen hjälp på traven nu när du e så ung och du förlorar allt ni kämpat för har dom inte kollat upp sig topp o tå ?
    Men ge inte upp fan det är inte lätt hjärtat.
    Förstår att det är jobbigt och se + se stora magar små bebisar men det är något som inte stämmer likom.

Min vän har samma sak hon blir gravid men misstar barnen om och om igen.
    Men hon hade pco hade ingen men bara en ända ägg man sa till henne att hon alrig blir gravid hon fick hjälp o hon blev gravid tillslut.
    Sonen föddes 08 men nu har hon blivt gravid många ggr men fått mf om o om igen
    hon misstänker att hon bara får flickor och dom dör direkt. har dom kollat din man om detta ?       
  • Gudinnan
    babylängtan20 skrev 2013-07-13 02:04:39 följande:
    Nu har jag fixat en grupp på fb där vi kan följas åt  vi som fortfarande kämpar :)

skriv till mig

Mirelle Norén

carina nylander
    söker dig NU som vän  
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-08-14 04:20:30 följande:
    Någon klåfingrig har pillat på min väckarklocka. Uppe en timme för tidigt hade behövt sova.. v24 och rejält trött.

Hahaha vem kunde det ha varit åh jösses v 24 wow snart blir det bebbe
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 17:51:13 följande:
    Sista trimestern kvar! Magen sjönk ner i natt. Så halsbrännan blev mkt bättre och magen ser hälften så stor ut!

GUD så häftigt fram med bild
  • Gudinnan

Ingen bebbe i magen inte .
    Men det e okej ...
    Livet leker o jag njuter.
    Igår kände jag bara av värta hugget imagen och värsta stcket from hell men idag e det OK jag går bara och kissar stup i 1   

• Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 19:33:52 följande:
    Kände nu att magen plötsligt sitter mycket lägre.  Japp säger MrK den har sjunkit.  Syns kanske inte på fotot...  Går in i sista trimestern idag! Och började känna mig oförklarligt pigg sista dagarna.
    Fan vad vacker du är !! Hjärta
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 20:35:24 följande:
    Tack
    Man känner sig rätt fet.. mååånga kg plus...  Fast knodd mår bra och det är ju viktigast, satt på fl förra söndagen med s-dr och magont feberkänsla. Och minskade fosterröselser. Hemskt! Var bara en urinvägsinfektion som spökade som tur var!

Du har inte tagit på dig mkt iaf enligt snygga bilden
    Tråkigt bara att du har så jobbigt just nu men det tillhör graviditeten
    Hoppas bebben sprattlar påoch mår dom en ?? vad det nu blir hehe  
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-09-07 22:25:51 följande:
    Nu mår jag bra Fick antibiotika och sen gick magonda mm över snabbt. Var hemma måndag + tisdag sov en massa.. Igår var jag tom på spinning.

Måste fråga.. Läste en massa och hittade att i Danmark är kostråden under grav helt andra än här. Det är ok med ostar som tex brie och även med lite alkohol. Stämmer det? 
    Ja det stämmer konstigt nog vet inte varför.
    I danmark är man inte så få fäng som i sverige när man är gravid.
    men alkohol skippar jag som gravid men ja man får ta ett glas öl eller vin till middag som gravid.
    Man   får till och med erbjudningar att röka vid graviditet om man väntar stort barn
    Danmark hmmm hahahaha

Skönt att du har det bättre gumman.
    Shit hur orkar du träna som höggravid hehe jag skulle bara vara helt slut i kroppen      
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2013-12-27 09:32:33 följande:
    Jo! Min Elsa kom 21/12 och är bedårande. 4kg 52cm. Söt som socker
    .
    Stort grattis till dottern Elsa Hjärta
  • Gudinnan

Sambon min friade nyss jag e i chock tillstånd !!!

• Gudinnan
    MissKaos skrev 2014-01-22 17:21:53 följande:
    Gudinnan -mer vill vi höra.!!
    Hehe
    Jag väntar på datum som mannen ska ge mig e så nyfiken spännd vill lkom ha ett datum
    Så det händer inte så mkt ännu ..
    Men det blir iaf möhippa och kyrkbröllop

Måste hitta en mannlig strippa hahahaha
  • Gudinnan
    MissKaos skrev 2014-01-23 13:16:36 följande:
    Möhippa får väl tjejerna fixa?
    Härligt med spänning av det slaget. Lägger ni bebisplanerna på is till efter bröllopet?
    Drömmen som jag vill uppfylla och vill inte ge upp e att vara höggravid Hjärtamen det borde jag nog bara glömma ..
    Bebis bubblan e stängd just nu jag vill bara få tag i mitt liv innan jag sätter ut en ny människa till denna jord.
    Skolan var jag TVUNGEN att ge upp Gråterdå jag inte blev godkänd till su-suln (csn) då jag e inte danskmedborgare utan e svensk och jag ka ha bott i danmark i 5 år och 5 år blir 25 sep-14
    Så jag kan söka in på utbildning 1 sep och då får jag börja plugga igen och får su ..
    Så jag levde utan pengar i 2 mån och fy vad det var jobbigt OKEJ jag har mannen som jobbar men jag då liom.
    Så nu e jag hos komunen IGEN !!!
    Så jävla jobbigt och dom ska hålla på o lalla runt och tro jag ska hoppa när dom visslar typ.
    Och barnen har varit sjuka i 3 dagar och så ringer jag och säger att idag kan jag inte komma då barnen e sjuka och dom säger (Skaffa barnflicka)  Skrikandes snakka om att jag blev arg !!!
  • Gudinnan

Nu e jag på tågbanan igen
    S nu bim dagen och jag hoppas dessa förhoppningar ej spricker
    GUD hoppas nu shit jag kontaktar er sen ag vet mer har ej vågat ta ett test alls nu bara vänta.

• Gudinnan

om 8 dagar tar jag ett test

Svar på tråden Solstrålarna