• Pommac

Solstrålarna

Det går segt här... ÄL + 5 idag... Närmar mig?? Har ont till och från i sidorna på magen. Det är nog inge bra tecken. Känns kört.. Fast det behöver ju inte ha fäst än.

• Pommac
    Sanna890 skrev 2013-01-23 16:09:40 följande:
    Bim imorgon, helt neg idag igen.. Deprimerande..
    Trist... :(
  • Pommac

Gud vad segt det är att vänta... Är så sugen på att testa!! Men det ger väl inget på ÄL+ 7 som är i morgon??? Bim om 5-6 dagar...

• Pommac

Grattis Sanna890 och Floppan2008!!!
    Här går det sämre. Har känt av min vanliga mensvärk idag så nu kommer den nog till veckan tyvärr. Men, men. Det ska nog gå bra ändå. :)

• Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-26 16:59:43 följande:
    Tack för peppningen. Jävla cb 2 falska plus! Det är verkligen 2 plus det ena lite starkare. Hatar dom! Min släkting för mig så ledsen. Hon fattar inget alls. Hon har inga barn vill inte ha! Hon fattar inte att jag inte helst vill få barn i slutet på dec eller att jag inte vill vara i början av gravven när vi reser eftersom jag alltid spyr som en gris i 14 v och mår skit totalt havererad. Då tycker hon art jag inte borde bokat resa. Säger att jag är ute på fel väg. Nu smsar hon mig och fortsätter. Jag bara grinar. Mannen och dottern är inte hemma. Längtar efter dom så jag blir tokig. Mannen säger inte så mkt. Han tar allt med ro! Ska också försöka göra det! Ska skita i det nu! Någon gång blir det vår tur!

Usch det låter jobbigt! Hoppas verkligen du får ett fett plus i morgon! Sluta prata barn med släktingen är mitt tips. Klart hon inte förstår när hon själv inte vill ha något barn. Men jag har hört att alla graviditeter är olika så det är inte säkert du mår illa överhuvudtaget. Hoppas på det! När reser du? Jag och gubben funderar på en resa nu också. Hoppas nästan att jag inte är gravid fast ändå vill jag såklart. :)
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-26 17:53:05 följande:
    Jag är förmodligen inte gravid ändå. Fick svagare test imorse dock med väldigt utspätt urin och med bara 4 timmar sedan jag kissade medan det var 8 timmar på fredagen och jag knappt hade druckit på kvällen. Har alltså två test som visar + men så testade jag efter 6,5 timmar kl 15 och då blev det minus har inte ont i brösten heller. Så det var förmodligen bara 2 spöktest fan är så nere.

Ja, förstår det. Riktigt surt!!! Jag har ett Cb digitalt hemma som jag ska ta när jag får utslag eller när jag blir osäker. Men bara för det så blir jag väl aldrig gravid. :(
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-26 17:56:38 följande:
    Men Gud nu skrev jag i fel tråd sorry!!!

Haha! Funkar lika bra ändå. :)
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-26 18:02:25 följande:
    Skrev i fel tråd! Pinsamt Jag har varit gravid 2 ggr och bägge gångerna kräktes jag sp PH värdet blev förändrat. Jag blev sur lixom. (gjorde abort den ena gången) Denna släkting ska jag aldrig mer prata med vill jag lova. Så elakt sagt. Hoppas du är gravid när har du bim? Har du testat något. Mysigt att sticka på resa. Vi reser först i maj sedan även i juni. Har jag inget val så får jag vara nygravid helt enkelt fast det inte är optimalt. Vi försöker nästa månad också sedan hoppar vi över mars för att försöka i april igen. Orkar inte ens tänka så långt. Tror inte jag får ett fett plus imorn tyvärr men tack ändå. Tror det är kört

Jag har bim på tisdag. Testade idag och det var fett blankt. Har vanlig mensvärk så jag tror det är rätt kört. Vi funderar på att resa i mars. Måste bara hitta någon resa först. :) det låter bra det att du inte pratar med henne. Våra försök är helt hemliga för alla vänner och släkt och tur är väl det när det verkar ta en jäkla tid att bli gravid. Hoppet finns ändå!!! Så länge du inte fått mens. Håller tummarna!
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-26 19:12:28 följande:
    Håller tummarna för dig också det finns som sagt hopp Sålänge mensen håller sig undan. Har molvärk till tusen. Ingen mensvärk utan ett molande. Men mensen kommer väl imorn uch. Så segt att få två plus och på eftermiddagen minus. Eller ja inte minus men extremt svagt. Det ska ju gå åt andra hållet. Blä blä orkar inte fundera mer. Har ett digitalt test men nu ska jag verkligen vänta! Kommer inte mensen på tis eller ons då ska jag testa. Vill inte se ett gravvtest nu. Har mina 3 som jag kikar på men det räcker.
    Ja, hoppet lever! Dock har jag mensvärk i låren (från och till, som jag brukar) så därför lever hoppet inte så mycket. Hade jag haft det i magen hade hoppet varit större. 

• Pommac

Floppan2008: håller tummarna för dig!!! Bara vänta och se! :) här händer det inget...

Svar på tråden Solstrålarna