ett tränings schema för viktnedgång sökes....
hej alla träningsfantaster...
snart 30 år... 10 kg övervikt.. väger alltså 70kg till mina 63cm. har tränat i snitt ca 3 ggr i veckan on and off i ca 2 år nu.... men inget händer... jag känner att under allt fett så finns det muskler men nu vill jag att allt fett ska bort och jag behöver ett tränings schema för detta... jag kan iprincip alla maskiner på gymmet men behöver ett schema för att jag ska nå ett resultat... - 10 kg och fastare överallt till sommaren 5 månader har jag på mig, det ska inte vara några problem,
har dock inte tålamod att vänta på en pt på gymmet, dem e ju uppbokade ända till februari ut... finns det någon vänlig själ här som kan fixa ett bra tränings schema till mig?
idag ser min träning ut typ såhär..
5 min på rodden (klarar verkligen inte mer ) men det får upp flåset kan jag säga
sen kör jag hela kroppen med både fria vikter och maskiner tar ca 30 min
(detta är ett schema jag fått utav tränarna på gymmet och efter ett år så skulle jag fortfarande köra hela kroppen, tycker det är lustigt... gör man inte bara det för att stärka kroppen?? i af.. sen kör jag ca 20 min på löpbandet,, med intervaller...springer,går,luting osv...
jag kommer givetvis äta hälsosammare också!!!