Inlägg från: Anonym (hårig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hårig)

Hårig rumpa, hjälp!

Oh my! Jag har just sett att jag har fått hårig rumpa, ja alltså inte på rumpan, utan i. Jag är hårigare än min man, som för övrigt inte verkar ha ett hårstrå i rumpan, haha. 
    Jag har aldrig haft hår där tidigare, fattar inte vad som har hänt... jag vill ju inte börja raka där, då lär det ju bara bli värre?
    Blir det mer om man klipper?
    jeeesuuus, detta var ingen rolig upptäckt.... Är det vanligt att kvinnor får hår där? 

• Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!
  • Anonym (hårig)

ser att några har läst, uppenbarligen ingen med hårig rumpa
    Är jag ensam? hehe 

• Anonym (hårig)

Ja precis, men tycker det lixom är emellan skinkorna oxå och inte bara runt själva analen...

• Anonym (hårig)

Då är jag inte ensam om att ha hår mellan skinkorna då med andra ord! phjue!

• Anonym (hårig)

Ja nu kommer jag ju tänka på det här jämt... och speciellt när man ska vara intim med maken.... hmmm. usch så fuskigt att det är kvinnan i förhållandet som har hår mellan skinkorna, brukar ju vara tvärtom! hehe

• Anonym (hårig)

Jag inbillar mig att det blir grövre när man vaxar eller rakar sig.. det tycker jag iaf att det har blivit när jag rakat underlivet...(har visserligen gjort det i typ 15 år nu, kanske spelar in)  vill helst undvika raka/vaxa mellan skinkorna, men det kanske är den enda utvägen

• Anonym (hårig)
    Anonym (wondering) skrev 2013-01-11 15:09:10 följande:
    Kunde varit jag som skrev den här texten (jag är ts till "unga tjejer med pojkvänner, rakar ni er där bak?")... Herregud jag har märkt nu först att jag har hår där, undrar om min kille alltid sett det? Eller om det kommit nu? Måste bli av med det haha
    haha, jadu, jag tror inte att jag har haft det tidigare iaf! känns som om det kommit nu.
    Anonym skrev 2013-01-11 15:03:43 följande:
    Är 30+ och märkte för ett par år sedan att det letat sig dit något hårstrå:(
    Brukar rycka bort dom,men tycker dom har ökat i antal. Kan det vara så att det med åldern börjar växa där?
    Oxå 30+ och märkt nyss då att det kommit hår där.. det har nog med åldern att göra, det måste det ha hahaha
Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!