• Anonym

Hårig rumpa, hjälp!

Tänkte du runt analen? Jag har hår där. Har funderat på om det går att låsta bort.

Jag törs inte raka eller klippa, det blir troligtvis bara mer och grövre hår. :/

• Anonym

Använda laser för att ta bort dem menade jag. *

• Anonym

Hmm jag skulle nog ringa en klinik och rådfråga om de går att ta bort :) jag kommer nog att göra det efter att jag tagit hand om några andra områden.

• Anonym

Är 30+ och märkte för ett par år sedan att det letat sig dit något hårstrå:(
    Brukar rycka bort dom,men tycker dom har ökat i antal. Kan det vara så att det med åldern börjar växa där?

• Anonym

Tror nog det är ganska vanligt att ha hår runt eller delvis runt analen.

Själv har jag inget men har normal behåring på kön och under armarna.  

• Anonym
    Anonym (hårig) skrev 2013-01-12 17:59:27 följande:
    haha, jadu, jag tror inte att jag har haft det tidigare iaf! känns som om det kommit nu.

Oxå 30+ och märkt nyss då att det kommit hår där.. det har nog med åldern att göra, det måste det ha hahaha
    Nu är det ju bara nåt enstaka strå det gäller,så det är väl inte så farligt.
    Det går ju alltid att rycka bort;)
    Är bara lite orolig över att det blir mer med åldern. Ingen fler som varit med om detta.
  • Anonym

Har inte haft nåt förut,men under graviditeten började det växa lite hår i röven,men tack och lov så försvann dom efter nåt år igen.
    Konstigt, konstigt......
    Fick även lite uppåt naveln som också försvann. Så nu börjar det på  normalt ställe och slutar strax innan mellanväggen igen:)

• Anonym
    Anonym (r) skrev 2012-12-29 20:14:25 följande:
    Det blir inte grövre. Det kan kännas grövre eftersom hårstråna är "blunt" precis när de växer ut (om man har rakat), men varken fler eller grövre blir det! Låter man det växa ut någon halv cm känns det som vanligt igen. Så raka på! Däremot kan jag tycka att det blir väldigt obehagligt när man har rakat skinkorna. Håret är där för att se till att det kommer in lite luft, utan håret blir det lätt svettigt och att fisa är inte kul, ALLS.
    Den här killen förklarar det bra: www.poopreport.com/Techniques/misadventures_b...
    Hahaha, jo, jag känner igen det där lite. Trimmar lite slarvigt med rakhyveln ibland, men några gånger har jag varit riktigt noggrann. Isch, det resulterade i en vidrig känsla av svettdroppar som rann ner mellan skinkorna så fort jag blev lite varm och skinkor som kändes ihopklibbade. Urk blurk, sedan dess blir det lite snabb-svisch med hyveln bara.
  • Anonym
    Anonym (hårig) skrev 2012-12-28 11:34:44 följande:
    Oh my! Jag har just sett att jag har fått hårig rumpa, ja alltså inte på rumpan, utan i. Jag är hårigare än min man, som för övrigt inte verkar ha ett hårstrå i rumpan, haha. 
    Jag har aldrig haft hår där tidigare, fattar inte vad som har hänt... jag vill ju inte börja raka där, då lär det ju bara bli värre?
    Blir det mer om man klipper?
    jeeesuuus, detta var ingen rolig upptäckt.... Är det vanligt att kvinnor får hår där? 
    Blev det från ingenting till mycket eller hade du lite förut?
    Jag hade ingenting i rumpan förut men har fått några fjun vid analen. Tror nog det det är helt normalt.
Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!